۹۲۲۳۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رهایی ۲ قاتل از چوبه دار

۲ خانواده در کازرون استان فارس از قصاص قاتل فرزندانشان گذشتند.

واحد مرکزی خبر:

۲ خانواده در کازرون استان فارس از قصاص قاتل فرزندانشان گذشتند.

سال ۱۳۸۳ پس از اختلاف طایفه ای در یکی از روستاهای شهرستان کازرون ۲ قتل اتفاق افتاد که پس از تأیید احکام قصاص قاتلان، با تلاش شورای حل اختلاف ویژه استان و تشکیل بیش از ۳۰ جلسه مصالحه، پرونده با رضایت اولیاء دم با صلح و سازش مختومه شد.

مراسم صلح و سازش در این پرونده قتل با حضور مسئولان قضایی استان و خانواده های اولیاء دم برگزار شد.

در این مراسم معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس ضمن تقدیر از خانواده های اولیاء دم که با گذشت خود از قصاص ، رأفت اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند، گفت : هدف از برگزاری این مراسم گسترش فرهنگ صلح و سازش و برادری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب حالا چی؟ دو قاتل(در واقع عامل قتل عمد) دارند راست راست میگردند؟ بسیار خوب فرض کنیم که به جای اعمال روش های خشن مانند اعدام میخواید کار فرهنگی انجام بدید. اما اسم این رو نمیشه حتی کار فرهنگی گذاشت. چون کار فرهنگی نیاز به پشتوانه قوی و پیشینه طولانی مدت داره که در این مورد اصلا پشتوانه ای نیست. فقط جلسات صلح و سازش؟ شما ببخشید و کوتاه بیایید و...همین؟ خوب بعدش؟ میدونید در سال چقدر آدم بر سر همین اختلافات جزیی کشته میشن؟ چقدر آدم در سرقت های مسلحانه و زورگیری و حتی تصادفات رانندگی که عاملش یک سری دیوانه تازه به دوران رسیده هایپر اکتیوند که با اتوموبیل های مدل بالا که معلوم نیست از کجا اومده بی هوا ویراژ میدن و لایی میکشن؟ خوب همه مشکلات فرهنگی رو که نمیشه با سلام و صلوات و من چطورم و تو چطوری و حالا...ببخشید و کوتاه بیایید و یک در دنیا هزار در آخرت و... حل کرد. اما ظاهرا سیستم ایران جداست. محیط بان بی گناه رو به جرم انجام وظیفه اعدام میکنند و قاتل رو با 30 جلسه صلح و سازش آزاد!! حالا هی بگید ایران جای بدیه!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج