آوینا_استیکی 2
adexo3
۹۲۰۶
۴ نظر
۵۰۳۳
۴ نظر
۵۰۳۳
پ

قیمت این هوسرانی ۷۰۰ سکه است

همسرم با خانمی که ۲۰ سال از خودش بزرگتر است، آشنا شده،این مساله برای من غیرقابل باور و اصلاح است. ترجیح می‌دهم یک لحظه هم با مردی که به من خیانت کرده، زندگی نکنم.

در حین ورود به دادگاه خانواده شماره یک بود که از او خواستم لحظه ای صبر کند. ابتدا امتنا کرد اما در پاسخ به این سوال که چرا به اینجا آمده است در یک کلام گفت طلاق.

وی در ادامه گفت: چهار سال گذشته با همسرم ازدواج کردم و از سه سال پیش وارد زندگی مستقل شدیم و به زیر یک سقف رفتیم. او در ابتدا انسانی متعادل، معقول و خوش رفتار بود، اما از یک سال گذشته ورق زندگیمان برگشت.

ف. م در ادامه با اشاره به این مطلب که همسرم به مواد مخدر صنعتی اعتیاد پیدا کرده است، گفت: از ۶ ماه گذشته متوجه اعتیاد همسرم شدم. این در حالی است که مدتی با یک خانم ۵۰ ساله ارتباط برقرار کرده و در حال حاضر، همراه این خانم شیشه مصرف می کند.

وی در ادامه می گوید: فکر می کنم همزمان با برقراری ارتباط با این خانم ۵۰ ساله، به شیشه هم گرایش پیدا کرد.

این خانم در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه اعتیاد همسرش شده است، گفت: از مدتی قبل متوجه شدم رفتارهای غیر اخلاقی انجام می دهد، در نبود من این خانم را که ۲۰ سال از او بزرگتر بود، به خانه می آورد. هر چند من شخصاً این خانم را ندیده ام، اما از آثاری که از خود در خانه من بر جای می گذاشت، متوجه حضورش می شدم. به هر تقدیر توهماتی که به همسرم دست می داد و در ادامه منجر به زدن تهمت به من می شد، باعث می شد کم کم متوجه اعتیاد او شوم.

ف. م با اشاره به این مطلب که مهریه اش ۷۰۰ سکه بهار آزادی است، می گوید: من اصلا تقاضای حق و حقوقم را نکردم و یک سکه هم نمی خواهم، فقط می خواهم او راضی به جدایی شود و دست از سر من بردارد و به دنبال هوس بازی خود باشد.

وی در پایان می گوید: شاید می شد اعتیادش را ترک کرده و سازگاری کرد، اما اینکه با زن ۵۰ ساله ای که از خودش ۲۰ سال بزرگتر است، ارتباط برقرار کرده، واقعاً برای من غیرقابل باور و اصلاح است و ترجیح می دهم یک لحظه هم با مردی که به من خیانت کرده، زندگی نکنم.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قیمت این هوسرانی 700 سکه است


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونا

      چه خوب که این خانوم با واقعیت کنار اومده!!
      کسی که راهشو انتخاب کرده و و میخواد نابود بشه کسانی دیگه نباید به پاش بسوزن!!
      جواب خیانت ،خیانت نیست.همین راهی که انتخاب کردی بهترینه!!
      خیلی ها خیانت رو بهانه میکنن که خودشون راحت کنن ولی شما شجاعت تموم کردن این زندگی رو دارین ،موفق باشی خانم با اراده ،وجودت باعث افتخارمونه!!!

    • solmaz

      من نمیدونم مد شده آقایون گرایش پیدا کردن به خانومهای مسن تر از خودشون خانومها هم بعضیاشون پاک خل شدنها هرچی سن بالاتر میره باید عاقل تر بشن متاسفانه کم عقل تر میشن.من جای این خانوم بودم مهریه رو تا قرون آخرشو میگرفتم.

    • zahra

      manam ba solmaz dar morede gereftan mehrie ta gerone akharesh movafegam

    • sara

      motmaen bashin ke kasi ke be same mavad mikhader mire dige hichi nadare , na namoos dare na ghyrat dare.na ezat nafs dare .man age in khanoomo mididam behesh migoftam age kare ghyre akhlaghi karde ghabele gozashte ama be samte mavad raftan na!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج