بیشترین تماسهای مردمی با ۱۱۰ چیست؟
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از وصول روزانه بیش از ۴۰ هزار تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ خبر داد و گفت: میانگین حضور ماموران پلیس در محل، حدود شش دقیقه تخمین زده شده است.
سرهنگ خانچرلی، در پاسخ به برخی انتقادات مردمی مطرح شده در مورد عدم حضور به موقع ماموران پلیس ۱۱۰ در محل اعلامی، افزود: میانگین حضور ماموران از زمان اعلام تا حضور در محل حادثه ۵.۵ تا شش دقیقه است.
وی با رد برخی شایعات مطرح شده مبنی بر دستهبندی تماسهای ۱۱۰، گفت: ماموریتهای ۱۱۰ دستهبندی نمیشود و شهروندان میتوانند در صورت نارضایتی از عملکرد و دیرکرد ماموران در محل اعلامی، مراتب را به شماره ۱۹۷ و ۱۱۰ اعلام کنند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه روزانه اپراتورهای پلیس ۱۱۰ بازخورد ماموریتهای ماموران را از مردم پرسوجو میکنند، تصریح کرد: به صورت اتفاقی با شماره تماس افرادی که با پلیس ۱۱۰ ارتباط برقرار کرده، تماس گرفته میشود و در مورد نحوه اقدام ماموران و برخوردشان پرسوجو میشود.
وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۰ هزار تماس با مرکز فوریتهای ۱۱۰ برقرار میشود، اظهار کرد: عمده تماسها در مورد نزاع، درگیری، سرقت و تصادفات است که همه این تماسها عملیاتی نمیشود، چرا که بعضا تکراری هستند.
خانچرلی با بیان اینکه شخصا با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و وضعیت حضور مامورانش در محل حادثه را جویا شده است، گفت: بارها شده است که بنده در گوشهای از خیابان ایستاده و ضمن تماس با پلیس ۱۱۰، وقوع حادثهای را اعلام کردهام و زمان حاضر شدن ماموران در محل حادثه را سنجیدهام، اما دقت کنید که شبها به دلیل روان بودن تردد، ماموران به راحتی در محل حادثه حضور پیدا میکنند اما صبح و هنگامه عصر که پیک ترافیک زیاد است، ممکن است ماموران در ترافیک گرفتار شوند، اما میانگین حضور ماموران در محل حادثه ۵.۵ تا شش دقیقه تخمین زده شده است
ارسال نظر