گاف آمازون در ارسال اشتباهی کالا
یک نقص فنی نامعلوم در سایت آمازون باعث شد تا اطلاعات سفارش های تنظیم شده ۲۰ مشتری برای افراد دیگری ارسال شود و این امر موجب اعتراض گسترده شده است.
خبرگزاری مهر: یک نقص فنی نامعلوم در سایت آمازون باعث شد تا اطلاعات سفارش های تنظیم شده ۲۰ مشتری برای افراد دیگری ارسال شود و این امر موجب اعتراض گسترده شده است.
به نقل از انگجت، این افراد جزئیات اطلاعات سفارش های خود را در سایت آمازون به روز کرده بودند، اما آمازون تاییدیه این اقدام را برای آدرس های ایمیل هایی ارسال کرده که متعلق به افراد دیگری هستند.
نکته مهم این است که ایمیل های یادشده حاوی اطلاعات شخصی حساسی هستند که از جمله آنها می توان به اسامی و آدرس تحویل کالا اشاره کرد. البته اطلاعات کارت های اعتباری مشتریان در این ایمیل ها درج نشده اند.
سخنگوی آمازون اعلام کرده که نقص فنی یادشده برطرف شده تا از تداوم چنین اشتباهاتی جلوگیری شود. همچنین با بیست نفری که این خطا در مورد آنها رخ داده تماس گرفته شده تا مشکلات احتمالی رخ داده برای آنها برطرف شود.
در عین حال یکی از افرادی که دچار این مشکل شده در توئیتر خود تصریح کرده فردی که از طرف شرکت آمازون با وی تماس گرفته مدعی شده که اتفاقاتی از این دست گاهی در آمازون رخ می دهد! این امر موجب شگفتی و اعتراض فرد مذکور شده است.
نظر کاربران
این همه کار خوب انجام داده شما نگفتید حالا یک اشتبا ه کردی سریع بگید
من یه بار دیجیکالا یه قطعه الکترونیکی سفارش دادم
یه گوشی بهم تحویل داد. ولی زنگ زدیم گوشی رو پس دادیم قطعه رو گرفتیم.