۸۹۶۰۳۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

تاکید پلیس بر توقف تولید خودروهای ناایمن

رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به توقف تولید یکی از خودروهای داخل در سال آینده، گفت: انواع آزمایش ها بر غیر ایمن بودن این وسیله نقلیه صحه گذاشته و قطعاً من به عنوان یک مسئول نه تنها موافق عدم تولید این خودرو هستم، بلکه اصرار نیز داشتم تا در آینده شاهد تردد آن نیز نباشیم.

پایگاه خبری پلیس: سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به توقف تولید یکی از خودروهای داخل در سال آینده، عنوان کرد: شرایط خاصی حاکم است، از طرفی ملزم به حمایت از تولید داخلی بوده و از طرفی باید حمایت مان را از ایمنی نیز حذف نکنیم.

رئیس پلیس راه ناجا با بیان این که رویکرد پلیس ارتقاء ایمنی و امنیت است، گفت: توصیه ما این است که کیفیت تولید خودروهای ساخت داخل باید افزایش یابد، پلیس تنها تصمیم گیرنده و تصمیم ساز نیست و به عنوان مدعی العموم در حوزه امنیت ترافیکی می تواند مواردی را تذکر دهد.

سردار حسینی با بیان این که یکی از مکان هایی که در اختیار پلیس است، محل شماره گذاری خودروها است، تصریح کرد: باید این محل به عنوان یک گلوگاه تلقی شده تا خودروهای ناایمن نتوانند از این دروازه عبور کنند.

رئیس پلیس راه ناجا با بیان این که انواع آزمایش ها بر غیر ایمن بودن این وسیله نقلیه صحه گذاشته اند، گفت: قطعا من به عنوان یک مسئول نه تنها موافق عدم تولید این خودرو بلکه اصرار نیز داشته تا این که در آینده شاهد تردد آن نباشیم.

سردار حسینی، جداسازی مسیرهای رفت و برگشت در جاده ها را در کاهش سوانح رانندگی مهم ارزیابی کرد و افزود: البته این امر دارای ایراداتی چون واژگونی، خروج از جاده و تصادف با ابنیه راه ها است بنابراین نمی توان یک نسخه کلی برای جداسازی راه ها تبیین کرد.

وی عدم توجه به جلو حین رانندگی را دلیل عمده بسیاری از تصادفات برشمرد و اظهار کرد: در ۴ ماهه نخست امسال، بیش از ۴۳ درصد حوادث رانندگی مربوط به واژگونی خودروها، به دلیل عدم توجه به جلو بوده است.

وی تاکید کرد: یکی از آیتم هایی که می تواند عدم توجه به جلو را ایجاد کند، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است که متاسفانه نقش پر رنگی در ایجاد و وقوع تصادفات دارد.

سردار حسینی، در ادامه نقش رانندگان حمل و نقل عمومی و رانندگان خودروهای شخصی را در پیشگیری از تصادفات مهم ارزیابی کرد.

رئیس پلیس راه ناجا به کاهش جزئی تصادفات طی سال جاری در کشور اشاره کرد و گفت: این کاهش جزئی با انتظارات ما فاصله داشته و ان شاءالله بتوانیم در ماه های باقی مانده از سال، این وضعیت را بهبود ببخشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • کارمند

    الان سالهاست قرار بوده این ارابه های مرگ تولید نشود اما با دادن حق و حساب هنوز سالیانه جان۲۶هزار نفر در اثر تصادفات گرفته میشود و کسی هم پاسخگو نیست تنها چیزی که دراین مملکت هنوز ارزان است و ارزشی ندارد جان انسانهاست

  • صفا

    سلام
    ازپرایددرداخل شهرهاو روستاهااستفاده کنیم
    و براش سه تادنده بیشترنگذارند
    حیف است واقعا این همه سرمایه گذاری کنار گذاشته شود

  • بدون نام

    باسپاس وتشکر که به فکر مردم خود هستید،ولی تا دستهای ناپاک مسؤولین دارای سهام در شرکتهای خودروسازی است زهی خیال باطل،نعوذوبالله امام زمان که بیاید جلوشون رابه راحتی نمیتواند بگیرد خدانکند پول حرام وبی زحمت به دهن کسی مزه کند که?،،،،،

  • بدون نام

    هر وقت توانستید لگن ساز سایپا تخته کنید اونموقع حرف بزنید

  • بدون نام

    هر وقت توانستید لگن ساز سایپا تخته کنید اونموقع حرف بزنید

  • بدون نام

    دقیقا ده ساله می خواین پرایدو از خط تولید حذف کنید ولی زور هیچ کس به فرغون سازها نمیرسه

  • بدون نام

    همتون همدستید

    پاسخ ها

    • ممد از تهران

      کار خودشونه

  • بدون نام

    کی نذاره

  • بدون نام

    تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و نا ایمنی خودرو های داخلی شده

  • بدون نام

    تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و نا ایمنی خودرو های داخلی شده .......اگر گوش شنوایی باشد

  • بدون نام

    تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و نا ایمنی خودرو های داخلی شده .......اگر گوش شنوایی باشد

  • بدون نام

    تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و ناایمنی خودرو های داخلی شده
    .......اگر گوش شنوایی باشد

  • بدون نام

    تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و ناایمنی خودرو های داخلی شده
    .......اگر گوش شنوایی باشد

  • بدون نام

    تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و ناایمنی خودروهای داخلی شده .......... اگر گوش شنوایی باشد

  • بدون نام

    تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و ناایمنی خودروهای داخلی شده .......... اگر گوش شنوایی باشد

  • بدون نام

    حمایت از تلید داخل به قیمت به خطر افتادن جان و سلامت همه مردمی که خودرو داخلی می خرند

  • بدون نام

    خودرو سازان داخلی بزرگترین دشمن مردم ایران هستند که جان همه مردم را به خطر انداخته اند و خودرو ناایمن رو با چند برابر قیمت میفروشند ولی ما باید ازشون حمایت کنیم !!!!

  • بدون نام

    خودرو سازان با گران فروشی خودروهای ناایمن جان ومال مردم را به بازی گرفته اند

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج