تاکید پلیس بر توقف تولید خودروهای ناایمن
رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به توقف تولید یکی از خودروهای داخل در سال آینده، گفت: انواع آزمایش ها بر غیر ایمن بودن این وسیله نقلیه صحه گذاشته و قطعاً من به عنوان یک مسئول نه تنها موافق عدم تولید این خودرو هستم، بلکه اصرار نیز داشتم تا در آینده شاهد تردد آن نیز نباشیم.
پایگاه خبری پلیس: سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به توقف تولید یکی از خودروهای داخل در سال آینده، عنوان کرد: شرایط خاصی حاکم است، از طرفی ملزم به حمایت از تولید داخلی بوده و از طرفی باید حمایت مان را از ایمنی نیز حذف نکنیم.
رئیس پلیس راه ناجا با بیان این که رویکرد پلیس ارتقاء ایمنی و امنیت است، گفت: توصیه ما این است که کیفیت تولید خودروهای ساخت داخل باید افزایش یابد، پلیس تنها تصمیم گیرنده و تصمیم ساز نیست و به عنوان مدعی العموم در حوزه امنیت ترافیکی می تواند مواردی را تذکر دهد.
سردار حسینی با بیان این که یکی از مکان هایی که در اختیار پلیس است، محل شماره گذاری خودروها است، تصریح کرد: باید این محل به عنوان یک گلوگاه تلقی شده تا خودروهای ناایمن نتوانند از این دروازه عبور کنند.
رئیس پلیس راه ناجا با بیان این که انواع آزمایش ها بر غیر ایمن بودن این وسیله نقلیه صحه گذاشته اند، گفت: قطعا من به عنوان یک مسئول نه تنها موافق عدم تولید این خودرو بلکه اصرار نیز داشته تا این که در آینده شاهد تردد آن نباشیم.
سردار حسینی، جداسازی مسیرهای رفت و برگشت در جاده ها را در کاهش سوانح رانندگی مهم ارزیابی کرد و افزود: البته این امر دارای ایراداتی چون واژگونی، خروج از جاده و تصادف با ابنیه راه ها است بنابراین نمی توان یک نسخه کلی برای جداسازی راه ها تبیین کرد.
وی عدم توجه به جلو حین رانندگی را دلیل عمده بسیاری از تصادفات برشمرد و اظهار کرد: در ۴ ماهه نخست امسال، بیش از ۴۳ درصد حوادث رانندگی مربوط به واژگونی خودروها، به دلیل عدم توجه به جلو بوده است.
وی تاکید کرد: یکی از آیتم هایی که می تواند عدم توجه به جلو را ایجاد کند، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است که متاسفانه نقش پر رنگی در ایجاد و وقوع تصادفات دارد.
سردار حسینی، در ادامه نقش رانندگان حمل و نقل عمومی و رانندگان خودروهای شخصی را در پیشگیری از تصادفات مهم ارزیابی کرد.
رئیس پلیس راه ناجا به کاهش جزئی تصادفات طی سال جاری در کشور اشاره کرد و گفت: این کاهش جزئی با انتظارات ما فاصله داشته و ان شاءالله بتوانیم در ماه های باقی مانده از سال، این وضعیت را بهبود ببخشیم.
نظر کاربران
الان سالهاست قرار بوده این ارابه های مرگ تولید نشود اما با دادن حق و حساب هنوز سالیانه جان۲۶هزار نفر در اثر تصادفات گرفته میشود و کسی هم پاسخگو نیست تنها چیزی که دراین مملکت هنوز ارزان است و ارزشی ندارد جان انسانهاست
سلام
ازپرایددرداخل شهرهاو روستاهااستفاده کنیم
و براش سه تادنده بیشترنگذارند
حیف است واقعا این همه سرمایه گذاری کنار گذاشته شود
باسپاس وتشکر که به فکر مردم خود هستید،ولی تا دستهای ناپاک مسؤولین دارای سهام در شرکتهای خودروسازی است زهی خیال باطل،نعوذوبالله امام زمان که بیاید جلوشون رابه راحتی نمیتواند بگیرد خدانکند پول حرام وبی زحمت به دهن کسی مزه کند که?،،،،،
هر وقت توانستید لگن ساز سایپا تخته کنید اونموقع حرف بزنید
هر وقت توانستید لگن ساز سایپا تخته کنید اونموقع حرف بزنید
دقیقا ده ساله می خواین پرایدو از خط تولید حذف کنید ولی زور هیچ کس به فرغون سازها نمیرسه
همتون همدستید
پاسخ ها
کار خودشونه
کی نذاره
تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و نا ایمنی خودرو های داخلی شده
تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و نا ایمنی خودرو های داخلی شده .......اگر گوش شنوایی باشد
تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و نا ایمنی خودرو های داخلی شده .......اگر گوش شنوایی باشد
تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و ناایمنی خودرو های داخلی شده
.......اگر گوش شنوایی باشد
تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و ناایمنی خودرو های داخلی شده
.......اگر گوش شنوایی باشد
تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و ناایمنی خودروهای داخلی شده .......... اگر گوش شنوایی باشد
تعرفه بالای واردات خودرو و بازار انحصاری باعث بی کیفیتی و ناایمنی خودروهای داخلی شده .......... اگر گوش شنوایی باشد
حمایت از تلید داخل به قیمت به خطر افتادن جان و سلامت همه مردمی که خودرو داخلی می خرند
خودرو سازان داخلی بزرگترین دشمن مردم ایران هستند که جان همه مردم را به خطر انداخته اند و خودرو ناایمن رو با چند برابر قیمت میفروشند ولی ما باید ازشون حمایت کنیم !!!!
خودرو سازان با گران فروشی خودروهای ناایمن جان ومال مردم را به بازی گرفته اند