۸۸۵۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ورود بسیج به مبارزه با مواد مخدر

سردار محمد‌رضا نقدی گفت: در طرح مبارزه با مواد مخدر در ۵ شهر کشور به صورت آزمایشی و مشارکت عمومی مردم به دنبال آن هستیم تا با جمع‌بندی تجارب به دست آمده از فعالیت و سابقه بسیج این دستاوردها را در تمام کشور به کار بگیریم.

خبرگزاری فارس: سردار محمد‌رضا نقدی در حاشیه نشست دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با مسئولان سازمان بسیج گفت: امروز موضوع مواد مخدر به عنوان یک معضل در جامعه مطرح است و به شکل یک سلاح علیه کشورمان به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مواد مخدر استکباری شده که بارها از ما سیلی خورده و به دنبال آن است که کاری کند تا نسل جوان امروز ما مانند شهید فهمیده را به چشم نبیند.

وی ادامه داد: بسیج در مبارزه با مواد مخدر عزم جدی دارد و طبیعی است که زمانی که یک مسئله بسیار بزرگ می‌شود باید همه مردم به صحنه بیایند و حل آن را جدی‌تر از کار و فعالیت دستگاه‌ها ببینند.

سردار نقدی ادامه داد: بسیج به عنوان یک سازمان هماهنگ‌کننده و سازمان دهنده مردم هدف و رسالت خود را در زمینه مبارزه با مواد مخدر برعهده می‌گیرد و به همین منظور در ۵ شهر کشور به صورت ویژه مبارزه خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: در طرح مبارزه با مواد مخدر در ۵ شهر کشور به صورت آزمایشی و مشارکت عمومی مردم به دنبال آن هستیم تا با جمع‌بندی تجارب به دست آمده از فعالیت و سابقه بسیج این دستاوردها را در تمام کشور به کار بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: بسیج در جنبه‌های پیشگیرانه و فرهنگی در موضوع مبارزه با مواد مخدر فعالیت خواهند کرد چرا که فعالیت بسیج در این حوزه بیشتر مبتنی بر جنبه‌های فرهنگی و پیشگیرانه و این جنبه‌ها اساس فعالیت ما را تشکیل خواهد داد.

وی تأکید کرد: موضوع مواد مخدر مسئله‌ای همه‌جانبه است و باید تمام مخاطبان، مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان را در بر بگیرد.در این زمینه بسیج استفاده از مشارکت عمومی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها و با انسجام کامل این مبارزه را اجرایی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج