ماموریت ویژه به شبکههای تلویزیون در تابستان
معاون سیما، طی احکامی جداگانه، اعضای طرح جامع تابستانی سیما را منصوب کرد.
ایسنا: به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مرتضی میرباقری - معاون سیما - با توجه به سیاستگذاری، برنامهریزی و تقسیم کار صورت گرفته در «طرح جامع تابستانی سیما» در احکامی رؤسای ۹گانه این ستاد را منصوب کرد.
به موجب این احکام «مجید زینالعالدین» مدیر شبکه یک به عنوان رئیس ستاد موضوعات «مسجد محوری» «صله ارحام»، «محمد رضا جعفری جلوه» مدیر شبکه دو به عنوان رئیس ستاد موضوعات «عفاف و حجاب» و «محیط زیست»، «علی فروغی» مدیر شبکه سه، به عنوان رئیس ستاد موضوعات «بیانیه گام دوم»، «بصیرت افزایی» و «ورزش» منصوب شدند.
در دیگر احکام انتصاب، رئیس ستاد «مطالعه و کتابخوانی» و «حفظ و ترویج زبان و ادب فارسی» را «مسعود معینی پور» مدیر شبکه چهار، رئیس ستاد «گردشگری و مهارتها و مراقبتهای سفر» و «پوشش، میانجیگری و مطالبهگری از فعالیتهای سازمانها و ارگانهای دستاندرکار در پربارسازی اوقات فراغت» را «سعید اشناب» مدیر شبکه پنج عهدهدار شدند.
«مسعود احمدی افزادی» مدیر شبکه آموزش به عنوان رئیس ستاد «مهارت آموزی در تابستان» و «حجتالاسلام محسن عرفاتی» سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان رئیس ستاد «مشارکت در طرحهای انس با قرآن کریم» و «فعالیتهای تبلیغی طلاب» منصوب شدند.
همچنین «جلال غفاری» مدیر شبکه افق به عنوان رئیس ستاد «بسیج سازندگی» و «استفاده از ظرفیت مناسبتهای انقلابی با محوریت مواجهه جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه» و «محمد احسانی» مدیر شبکه نسیم به عنوان رئیس ستاد «استفاده از ظرفیت اعیاد و مناسبتهای مذهبی» حکم گرفتند.
انتخاب و معرفی اولویتهای محوری و مهم در موضوع مذکور برای ایجاد همگرایی در فعالیت شبکههای معین؛ ارتباط و تعامل با شبکههای معین و ایجاد حلقههای ارتباطی برای تأمین، تولید و پخش آثار مرتبط در شبکههای همکار؛ استفاده از ظرفیت هم افزایی برون سازمانی با تعامل با ارگانها، سازمانها و نهادهای مسئول و مرتبط با موضوع دبیرخانه از جمله وظایفی است که در این احکام بر آن تأکید شده است.
شبکههای همکار در طرح جامع تابستانی سیما
در موضوع «مسجد محوری» شبکههای سه، پنج، افق، کودک و قرآن و معارف و در موضوع «صله ارحام» شبکههای دو، پنج و نسیم، و در موضوع «شعار سال: رونق تولید» که پیش از این مسئولیت تشکیل ستاد آن به عهدة شبکه یک سیما سپرده شده، شبکههای دو، چهار، پنج، افق، مستند و کودک به عنوان شبکههای معین معرفی میشوند.
در موضوع «محیط زیست» شبکههای چهار، پنج و مستند و در موضوع «عفاف و حجاب» شبکههای سه، چهار، افق و قرآن و معارف به عنوان شبکههای معین معرفی میشوند.
در موضوع «بیانیه گام دوم» شبکههای چهار، پنج و افق، در موضوع «بصیرت افزایی» شبکههای چهار، افق و قرآن و معارف و در موضوع «ورزش» شبکههای امید، دو و پنج به عنوان شبکههای معین معرفی میشوند.
در موضوع «مطالعه و کتابخوانی» شبکههای سه، آموزش، کودک، امید، نسیم، سلامت و قرآن و معارف و در موضوع «حفظ و ترویج زبان و ادب فارسی» شبکههای یک، دو، سه و آموزش به عنوان شبکههای معین معرفی میشوند.
در موضوع «گردشگری و مهارتها و مراقبتهای سفر» شبکههای یک، دو، سه، آموزش، سلامت، مستند و کودک؛ و در موضوع «پوشش میانجی گری و مطالبه گری از فعالیتهای سازمانها و ارگانهای دست اندرکار در پربارسازی اوقات فراغت» شبکههای یک، چهار، آموزش و افق به عنوان شبکههای معین معرفی میشوند.
در موضوع «مهارت آموزی در تابستان» شبکههای یک، دو، کودک و امید به عنوان شبکههای معین معرفی میشوند.
در موضوع «مشارکت در طرحهای انس با قرآن کریم» شبکههای یک، افق، دو و آموزش؛ و در موضوع «فعالیت تبلیغی طلاب» شبکههای یک و مستند به عنوان شبکههای معین معرفی میشوند.
در موضوع «بسیج سازندگی» شبکههای سه، مستند و امید و در موضوع «استفاده از ظرفیت مناسبتهای انقلابی با محوریت مواجهه جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه» شبکههای سراسری سیما به عنوان شبکههای معین در پخش معرفی میشوند.
در موضوع «استفاده از ظرفیت اعیاد و مناسبتهای مذهبی»، نیز شبکههای یک، دو، سه، پنج و قرآن و معارف به عنوان شبکههای معین معرفی میشوند
نظر کاربران
با این کارا همون چهار تا ببینده ای که براتون باقی مونده رو هم از دست میدین
این سمت هایی که مدیران شبکه ها دارن کاربردش چیه و به چا کاری میاد؟
زرت.چقدر برنامه های پر نشاطی.چه تابستونی؟
کاربرد گام دوم حذف ادمای پرطرفدار و دوست داشتنیه ایا؟!