۸۶۸۴۹۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

رسانه‌های اجتماعی در حال تغییر نحوه دریافت اخبار

رسانه‌های اجتماعی در حال تغییر نحوه دریافت اخبار ما هستند، و تعداد بیشتری از مردم توسط فیس بوک، یوتیوب و توییتر از اخبار مطلع می‌شوند.

خبرآنلاین: به گزارش techtimes، براساس یک مطالعه توسط موسسه تحقیقات روزنامه نگاری رویترز، بیش از ۵۱ درصد از کاربران آنلاین حداقل یک بار در هفته اخبار خود را از رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند.

اعتقاد بر این است که این موضوع عمدتا به دلیل افزایش استفاده از تلفن‌های هوشمند است.

این روند به ویژه در کشورهای در حال توسعه مرتبط است که دسترسی محدود به منابع خبری مستقل وجود دارد.

رسانه‌های اجتماعی در حال تغییر نحوه دریافت اخبار

جای تعجب نیست که بیشترین گروه جمعیتی ۱۸ تا ۲۴ ساله بوده که ۲۸ درصد آن‌ها منبع اصلی اخبار را رسانه‌های اجتماعی می‌دانند (تنها ۲۴ درصد از آنها گفته‌اند که از تلویزیون اخبار را دنبال می‌کنند).

فیس‌بوک، یوتیوب و توییتر پلتفرم جدید رسانه‌های اجتماعی است. البته، این روند برای کسب و کارهای سنتی اخبار و خبرگزاری‌ها، که به طور منفی بر جریان درآمد آنها تاثیر می‌گذارد، مخرب است.

این گزارش بر اساس نظرسنجی YouGov از بیش از ۵۰،۰۰۰ مصرف کننده اخبار آنلاین در ۲۶ کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج