تعویض روغن اتوبوس یک میلیون آب میخورد!
رئیس اتحادیه بنگاههای مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازم یدکی گفت: علیرغم رشد هزینهها و صدور مجوز افزایش تعرفهها، هنوز نرخها را افزایش ندادهایم.
خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه بنگاههای مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازم یدکی گفت: علیرغم رشد هزینهها و صدور مجوز افزایش تعرفهها، هنوز نرخها را افزایش ندادهایم.
علی انصافی در رابطه با قیمتگذاری خدمات اتحادیه بنگاههای مسافربری گفت: شهرداری تهران برای فعالیت در سال جاری نرخنامه جدیدی اعلام کرده که نسبت به نرخ سال گذشته ۲۰ درصد افزایش قیمت لحاظ شده است.
رئیس اتحادیه بنگاههای مسافربری ادامه داد: اتحادیه با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و افزایش هزینه آنها، نرخنامه جدید را لحاظ نکرده و پیشبینی میشود تا میانه سال جاری فعالیت اعضا بر پایه نرخنامه سال گذشته ادامه یابد.
تعویض روغن و فیلتر یک اتوبوس حدود یک میلیون تومان تمام میشود
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری در ادامه رشد قیمت لاستیک و روغن موتور، قیمت این دو محصول روند صعودی به خود گرفته که شرایط نامساعدی را برای اعضای این صنف به همراه داشته است. بررسیها حکایت از آن دارد که تعویض روغن و فیلتر یک اتوبوس در حال حاضر در حدود یک میلیون تومان تمام میشود.
انصافی بیان کرد: در راستای تناسب هزینه و درآمد اعضا و صاحبان وسایل حمل و نقل عمومی، دولت باید با افزایش قیمتها مقابله کند و این در حالی است که در برخی از موارد قطعات یدکی وسایل نقلیه وجود ندارد.
رئیس اتحادیه بنگاههای مسافربری با اشاره به اینکه کمبود لوازم یدکی احساس میشود، اظهار کرد: برخی از وسایل نقلیه به دلیل نبود قطعات یدکی زمین گیر شدهاند و از سوی دیگر به دلیل وجود لوازم یدکی بیکیفیت چینی هزینههای سرسام آوری برای صاحبان خودرو ایجاد شده است.
به نظر میرسد در تمام نقاط کشور گازوئیل یورو ۴ و یورو ۵ توزیع نمیشود
وی همچنین از کیفیت گازوئیل توزیعی در سطح کشور انتقاد کرد و گفت: به نظر میرسد در تمام نقاط کشور گازوئیل یورو ۴ و یورو ۵ توزیع نمیشود زیرا بسیاری از خودروها به دلیل استفاده از گازوئیل بیکیفیت دودزا شدهاند.
انصافی تاکید کرد: قیمت اتوبوس روند صعودی به خود گرفته و در یک سال اخیر قیمت هر دستگاه اتوبوس بیش از دو برابر شده است که در کنار افزایش هزینههای جانبی، فردی حاضر به سرمایهگذاری در این صنف نیست که دولت باید همچون گذشته به این بخش یارانه اختصاص دهد تا قیمت وسایل نقلیه کاهش یابد و چرخ تولید به حرکت در بیاید.
نظر کاربران
چرا در دولت اصلاحطلب غربگرا ، هزینه ها اینقدر بالا رفته ؟؟؟!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
دولتی که نفت را نتواند به روغن تبدیل کند بمیرد بهتر است.
سلام داداش گل گفتی از هر لحاظ ،حرف دل دل دله همه رانندگان را گفتی اما کو گوش شنوا؟
کسی هم مگه میفهمه درددل یه راننده روکه همچی گران شده دیگه ماشیند آری توحوزه حمل ونقل صرف نمیکنه، بخدارانندها هرچی دربیارن فقط خرج ماشینه وبس
افزایش هزینه ها منجمله لاستیک که اشاره شد باعث استفاده از جنس تقلبی و همچنین چند شیفت کار کردن راننده میشه
این مستقیما جان میلیونها نفری که با این ناوگان جابجا میشوندرا بخطر میاندازد
این که ناچیز هستش خودرو رنو کپچر به این کوچکی که نمایندگی ایران خودرو تعویض روغن انجام میده تا اول خرداد 98 بالغ بر 912 هزارتومان آب خورد حال اتوبوس به این بزرگی یک میلیون خیلی زیاده
واقعا برای این ملت متاسف هستم که کشور را دست چه آدمهای بیلیاقتی دادن
آدمهای فرصت طلب
آدمهای اختلاس گر
کسانی که حقوق مردم را ۱۰ درصد اضافه میکنند و اجناس را ۵۰ درصد گرانمیکنند
مجلس و شورای نگهبان که اصلا وجود خارجی ندارند
تعزیرات هم که کلا تعطیل
داداش این که چیزی نیست سواری بیشتر از اون تموم میشه
اینا رامدیون بی لیاقتی ونبودمسئولیت در دولت وکابینه اش هستیم!؟
علی برکت الله
مملکت داری کار همه کی نیست. کاررا به کاردان بسپارید ای احمقان.