اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۷۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

فروش کلیه پدر برای کلاس کنکور فرزندان

دکتر غلامعلی افروز در سی و سومین اجلاس سراسری جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران که با حضور استادان دانشگاه و چند تن از مسؤولان فرهنگی برگزار شد، گفت: وضعیت نظام آموزش عمومی کشور شرایط خوبی ندارد و به اصلاح نیاز دارد.

دکتر غلامعلی افروز در سی و سومین اجلاس سراسری جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران که با حضور استادان دانشگاه و چند تن از مسؤولان فرهنگی برگزار شد، گفت: وضعیت نظام آموزش عمومی کشور شرایط خوبی ندارد و به اصلاح نیاز دارد.

وی افزود: برای دیپلم باید آموزش و مدرک عمومی بدهند، تقسیم کردن دوره دبیرستان به رشته های تخصصی، کارآیی ندارد باید مهارت های زندگی را به دانش آموزان یاد داد تا پس از گذراندن دوران دیپلم برای ورود به جامعه با مشکل مواجه نشوند.

افروز با انتقاد از جولان کلاس های کنکور گفت: درآمدهای میلیاردی برای مدیران این کلاس ها، سرسام آور است و باید فکری برای این معضل شود. این استاد روان شناسی بر جمع شدن بساط کلاس هاس کنکور تاکید کرد و افزود: اینکه پدری برای کلاس کنکور فرزندش حاضر باشد، کلیه اش را بفروشد، یعنی نظام آموزشی ما بیمار است.

منبع : قدس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهدا کننده(ترو خدا خودتان را نفروشید!!!)

      من فردی هستم که کلیه خودم رو اهدا کردم.قبل از این که این کار را بکنم پیش چند متخصص نفرولوژی رفتم و همشون اظهار کردند که هیچ اتفاقی برام نمیفته،فقط وفقط تنها توصیه ای که به من کردند این بود که از ورزش حرفه ای بپرهیزم،چون یک کلیه جواب گو نیست،ولی متاسفانه در حال حاضر دچار فشار خون بالا شدم (16)قرص فشار مصرف میکنم و کراتینین خونم بالا رفته(1.5)و هر دو ماه یکبار دارم ازمایش میدم که دیالیزی نشوم .پس بدانید که فرمایشات دکترها کاملا مهمل و بیهوده است.فردی که کلیه اش رو میدهد این مشکلات برایش پیش می اید:در معرض قرار گرفتن بیماری های لا علاجی از قبیل فشار خون بالا که هزارو یک مشکل می افریند،بیماری دیابت که باعث میشود همون یک کلیه هم از کار بیفتد، ودیالیزی شوید ودر صف گیرنده ها قرار گیرید.شمایی که کاملا سالم وتندرست و ورزشکار بودی به یک انسانی که بقییه عمرش را با بیماری های سخت در گیر است تبدیل میشوی،کلا در رژیم غذایی نباید نمک باشد،که این برای من کاری است بس دشوار ،یعنی دیگه نباید فست فود ،سس،ترشی وشور،انواع تنقلات مثل اجیل تخمه چیپس و پفک و دوغ ونوشابه ...... که همشون دارای نمک هستند واین برای یک جوان تقریبا غیر ممکن است،نخوردن گوشت قرمز و کم خوردن گوشت مرغ وماهی چون دارای پروتئین هستندو نخوردن مشروبات الکلی و محدودیت های دیگر.چیزی که من را تا دو ماه بعد از عمل ازرده خاطر کرد این فکر بود که:وااااااااای چقدر بدبخت و بی ارزه و بی جنم هستم که از طریق فروش عضوم کسب درامد کردم که نتونستم مثل بقییه کار کنم وپول در بیارم. من هم مثل خیلی های دیگه قبل از عمل دلایل فوق العاده منطقی وقانع کنندهای برای خودم داشتم ولی بعد از عمل دلایلم جلوی مشکلات پیش امده پوچ شد ،کلام آخر:اگر دچار مشکلات فراوانی هستید از قبیل:نداشتن یک قرون پول،نامزدی که میخواد به خاطر بی پولی شما رو ترک کنه،با کسی تصادف کردی وباید پول دیه بدی واگه ندی به زندان میفتی،میخوای بری خارج و همه کارات درست شده غیر سربازی،میخوای کار بزرگی انجام بدی و سرمایه نداری با پدر و مادرت به مشکل برخوردی و حمایتت نمکنن و میخوای باهاشون لج کنی و...... به خدا به خدا به خدا این راه مشکلت رو حل نمیکنه شاید در همون لحظه مشکلت حل بشه ولی بعدها به مراتب مشکلاتی بزرگتر ایجاد میشه.من قبل از عمل خیلی تحقیق کردم توی اینترنت که مضرات این کار را بدونم ولی هیچ چیز مفیدی پیدا نکردم،حالا خواستم با نوشتن چند جمله ای شاید بتوانم به جوانی مثل خودم که هنوز این کار را نکرده کمکی کرده باشم.(ترو خدا خودتان رانفروشید)بدرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج