۸۶۰۱۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

روایت ده‌نمکی از حادثه انفجار در «معراجی‌ها»

کارگردان سریال تلویزیونی «معراجی‌ها» با ابراز تأسف از درگذشت ۵ نفر از عوامل فنی این مجموعه، اعلام کرد: هنوز دلیل حادثه انفجار در پشت صحنه این کارمشخص نشده است.

خبرگزاری فارس: کارگردان سریال تلویزیونی «معراجی‌ها» با ابراز تأسف از درگذشت ۵ نفر از عوامل فنی این مجموعه، اعلام کرد: هنوز دلیل حادثه انفجار در پشت صحنه این کارمشخص نشده است.

مسعود ده‌نمکی ساعاتی پس از حادثه انفجار در پشت صحنه سریال «معراجی‌ها» در جمع خبرنگاران، گفت: روزهای پایانی معراجی‌ها است و در حال ضبط سکانس‌های جنگ این مجموعه هستیم که قرار بود امروز تمام شود.

اما متاسفانه خودروی حامل مواد منفجره‌ای که برای استفاده در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی بکار می‌رود منفجر شد و محمدجواد شریفی راد که از متخصص‌ترین افراد این عرصه بود و خود از افسران ارتش جمهوری اسلامی بود و در زمان جنگ تحمیلی و خنثی‌سازی مین و موانع جنگی تخصص داشت، و تمامی افرادی که اطراف خودرو بودند نیز در پی این انفجار جان باختند.

وی با ابراز تاسف از چنین حادثه‌ای افزود: به هرحال حادثه است وحادثه نیز هیچگاه خبر نمی‌کند، همانطور که در این حادثه مدیرعامل شهرک دفاع مقدس و ۳ نفر دیگر از عوامل کار نیز جان باختند.

ده‌نمکی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس،‌مبنی بر اینکه مواد منفجر شده از چه نوعی بودند، گفت: این موارد در تخصص ما نیست و من هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم و صحبت در این زمینه در تخصص گروه‌ جلوه‌های ویژه است.

کارگردان سریال «معراجی‌ها» همچنین در پاسخ به این سؤال که علت انفجار چه بوده است، گفت:‌هنوز اطلاع دقیقی از لحظه انفجار نداریم اما از سوی اداره تشخیص هویت در صحنه انفجار حاضر هستند و بزودی دلیل این حادثه را اعلام خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد حسین

      واقعا جای تاسف داره که جان انسان ها برای ایشون اونقدر ارزش نداره که یه معذرت خواهی خشک و خالی بکنه ...

      پاسخ ها

      • حسین

        آقا مگه کارگردان فیلم اومده ترورشون کرده ؟
        اصلا اطلاع از روال ساخت فیلم دارید شما؟ کارگردان هیچگونه مسئولیتی درقبال این چیز ها نداره، نه اون خواسته مواد منفجره بیارند و نه خواسته اینجوری بیارند. اینا وظایف مسئولین دیگر فیلم هست.

    • ترسو

      متاسفم ! ولی باید کار رو به کاردان سپرد ! هر کاری سوادشو میخواد ! اخه کسی که هنرش فقط ؟؟؟؟؟؟ بوده رو چه به کارگردانی ؟ تقصیر خودمونه که به تماشای فیلمی میریم که ک اقای ده نمکی سازندهشه ! از ماست که بر ماست !

    • پاینده آزاد

      این مردک توهمی دیگه شورشو دراورده بی سواد مضحک

    • مرتضی جعفری پور

      اگر معذرت خواهی بکنه مقصر حادثه قلمداد میشه

    • محسن

      اقای ده نمکی شما با این مصاحبه تون رسما خودتون رو کنار کشیدین . یه چیز تو مایه های من نمیدونمو به من ربطی نداره و اصلا من چیکاره بیدم مصاحبه فرمودین

    • بدون نام

      پس از مرگ پنج تن شرح حادثه دادن از نوع داستانی
      شرم آور است
      اگه چنین اتفاقی بیفتد انسان ده روز تمام خمود و افسرده میشود

    • عادل

      دلیلش فقط میتونه مواد منفجره تاریخ مصرف گذشته باشه و بس...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج