قیمت خودروهای خارجی در بازار
روزنامه دنیای اقتصاد در جدول زیر قیمت چند نوع خودرو وارداتی را منتشر کرده است.
روزنامه دنیای اقتصاد در جدول زیر قیمت چند نوع خودرو وارداتی را منتشر کرده است.
روزنامه دنیای اقتصاد در جدول زیر قیمت چند نوع خودرو وارداتی را منتشر کرده است.
روزنامه دنیای اقتصاد در جدول زیر قیمت چند نوع خودرو وارداتی را منتشر کرده است.
نظر کاربران
هی داد پولمون چقد بی ارزش شده
پاسخ ها
اینها قیمت دلالهاست که با هماهنگی بین خودشون قیمتهای کاذب ایجاد کردند ، در بازار خودرو اثری از خرید و فروش نیست ، مردم غیرت داشته باشند خرید نکنند این قیمتهای کاذب از بین میره
نگاه کن ماشین های معمولی کشورهای پیشرفته شده ماشین فوق لوکس کشور ما
مگه قرار نبود قیمت نزنین؟
واقعاً ایران رو نابود کردین خدا لعنتتان کنه از جون مردم چی میخواین بیشرفها بی همه چیزها ، خودتون به قیمتها نگاه کنید و برید خودتونو دار بزنید بیشرفها
واقعا قیمتها وحشتناک شده !
سال ۶۷ وقتی به یکباره ایران اعلام کرد که قطعنامه را قبول کرده و بعد از چندروز طرفین ترک مخاصمه کردند قیمت دلار و متعاقب آن قیمت مواد اولیه ، خودرو و در کل بازار به هم ریخت و خیلی ها ضرر کردند و برای مثال عده زیادی که در نمایشگاه ها و دلالی خودرو مشغول بودند ، ورشکسته و به خاک سیاه نشستند.
الان با این قیمتها درصد خیلی کمی مصرف کننده واقعی هستند و اکثریت کاسب هستند و امان از یک تصمیم ناگهانی دولتمردان و سیاستمدران که می تواند خیلی ها را روانه بیمارستان کند البته این مورد هم برای کوچکترهاست و اگرنه که بزرگترها از تصمیمات پشت پرده خبردار میشوند و ضرری دامنگیر آنها نمیشود.
با دلار پانزده هزار تومانی هم که حساب کنیم این قیمت ها سه برابر قیمت واقعی است.
نویسنده بزرگوار لطفا با قیمت همین لیست خودرو در کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان و تاجیکستان مقایسه کنید و اختلاف قیمت بالای هشتاد درصد را که گمرک بالای سیصد درصد ما بانی ان است تشریح کنید یقینا بخاطر حمایت از تولیدات داخلی که نتیجه بی ارزش شدن نقدینگی مردم است
پاسخ ها
دوستان عزیز خوب دقت کنید بی مدیریتی تا چه حد به طور مثال ماشین سانتافه ۲۰۱۸امروز یک میلیارد حالا توجه داشته باشید که قیمت سانتافه ۲۰۱۸در دوبی ۸۸هزار درهم است درهم امارات امروز ۴۰۰۰تومان هست یعنی به پول ایران ۳۵۲میلیون حالا اگر گمرکی و هزینه ترخیص را ۷۰درصد که نبوده حساب کنیم یعنی بعلاوه ۲۴۶ملیون کنیم یک سانتافه امروز با دلار ۱۴۵۰۰تومان امروز باید قیمت حداکثر آن۶۰۰ملیون باشه با سودش حالا ببینید کشور ما چقدر مردم و مسئولان خواب رفتن که داخل کشور افرادی در حال پارو زدن پولهای نجومی هستند بدون اینکه کار تولیدی انجام داده باشند بی جراتی دستگاه تا کی باید ادامه داشته باشه جواب گو کیست روی یک ماشین باید ۴۰۰ملیون سود باشه فریاد فریاد
چیزی نیست که با یه کارت بازرگانی یه پیره زن روستایی ۹۰ ساله میشه یک ماهه صاحب کلی از این ماشینها شد .هیچکس هم کاری نداره .چون وارد کننده همون خانم ۹۰ ساله لی سواده چکارش میکنن .هیچی..شما هم برو حالشو ببر هر روز یکی سوار شو
خجالت خجالت مسول بی لیاقت
پاسخ ها
این دولت فقط قصدش نابودی مردم ایران ن خوشبختی
این دولت فقط قصدش نابودی مردم ایران ن خوشبختی
اگر می خواهید دلالان خودرو بازار را متشنج نکنند.
خودرو های مانده در گمرک را به دو. نحو مشکل آنرا حل کنید.
1_ تمام خودرو ها به مبدا اصلی فورا عودت داده شود. توسط مالکین
2_در صورت تمایل مالکین خورد ها با میانگین نرخ ارزشی مدل آنها در کشور های حاشیه خلیج فارس
به دولت برای ارگانهای دولتی فروخته شود.در ظرف یک ماه.و بدون محاسبه هزینه دیگر.
3_ هزینه انبار داری ان در گمرک با جریمه سنگین محاسبه شود. کلا تا یک ماه دیگر نباید خودرو های دپو شده در گمرک وجود داشته باشد.
قیمت ماشینارو ببینید حالا دیه به آدم چقدره تو این مملکت بعد متوجه میشیم جون یک آدم چقدر بی ارزشه تو ایران
قرار شد قیمت نپرسید