آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۸۵۳۵۶
۴ نظر
۵۰۱۵
۴ نظر
۵۰۱۵
پ

قیمت یک شام در رستوران گردان برج میلاد

قیمت یک شام یا ناهار در رستوران گردان برج میلاد در حال حاضر ۹۸ هزار تومان است که شامل بوفه و رستوران با ۱۵ تا ۲۰ مدل غذاهای مختلف است.

خبرگزاری ایسنا: قیمت یک شام یا ناهار در رستوران گردان برج میلاد در حال حاضر ۹۸ هزار تومان است که شامل بوفه و رستوران با ۱۵ تا ۲۰ مدل غذاهای مختلف است.

پس از تاکید شهردار و شورای شهر سوم تهران در سال گذشته نسبت به مردمی کردن قیمت‌ها در رستوران گردان برج میلاد قیمت ورود و صرف غذای این رستوران تعدیل شده و به ۹۸ هزار تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه سال جاری حدود ۳۵ هزار نفر مهمان رستوران گردان برج میلاد بوده‌اند که شامل مهمانان داخلی و گردشگران خارجی می‌شود و به این ترتیب با محاسبه این تعداد میهمان در رستوران گردان با قیمت حضور در آن ، این رستوران در این مدت حدود ۳.۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

رستوران گردان از ابتدای دوره فعالیت خود تا بهمن ماه سال گذشته تحت اختیار یک پیمانکار بود که در فاصله بهمن ماه تا پایان سال از مسئولیت این شرکت خارج شده و با برگزاری یک مناقصه جدید در حال حاضر تحت اختیار شرکتی دیگر قرار دارد.

رستوران گردان برج میلاد قرار بود در ابتدا مبلغ ورودی ۵۰ هزار تومان را داشته باشد تا امکان ورود تعداد بیشتری از شهروندان در این رستوران فراهم شود اما با توجه به افزایش نرخ تورم و گرانی‌هایی موجود در جامعه، این رستوران مجبور به گردان کردن غذاهای خود شد و در حال حاضر مبلغ ورودی این رستوران از ۷۶ هزار تومان اولیه به ۹۸ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

بر این اساس تغییر در شرایط و قیمت ورودی رستوران گردان برج میلاد بر اساس تصمیم هیات مدیره این مجموعه صورت می‌گیرد و متناسب با تغییرات قیمتی در سطح جامعه شرایط قیمتی این رستوران نیز مثل همه رستوران‌های سطح شهر تهران تغییر می‌کند.

گفتنی است در حال حاضر ۱۵ تا ۲۰ مدل غذا در بوفه و رستوران، رستوران گردان سرو می‌شود و آشپزخانه ایرانی این مجموعه به صورت جداگانه در پایین برج قرار گرفته و غذاها به صورت آماده به بالای برج منتقل می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاجی

      احساس میکنم بعضی از قسمتهای بفرمایید شام داخل ایران ضبط شده
      شاید سطحی ترین دلیلش این باشه که میخوان بگن زرنگیم

    • فلاني

      احمدي خدا ازت نگذره ايشاله

      پاسخ ها

      • حسین

        دعا کن خدا از سر خودت بگذره احمدی پیشکش

    • فلاني

      حسين جون : از سر من نگذره ولي از سر مريد شماهم نگذره ايشالاه. من خودم گناهكار مي دونم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج