۸۴۴۵۷۹
۸ نظر
۵۰۱۹
۸ نظر
۵۰۱۹
پ

صحبت‌های نتانیاهو و پمپئو درباره ایران

وزیر امور خارجه آمریکا که روز گذشته به اراضی اشغالی سفر کرده، با نخست وزیر این رژیم بر سر ایران بحث و گفت‌وگو داشته است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه آمریکا که روز گذشته به اراضی اشغالی سفر کرده، با نخست وزیر این رژیم بر سر ایران بحث و گفت‌وگو داشته است.

نیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در کنفرانس خبری مشترک با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، با طرح این ادعا فشارهای آمریکا علیه ایران ثمربخش بوده است، اظهار کرد: اسرائیل و آمریکا با همدیگر در همکاری‌های نزدیک ستیزه‌جویی‌های ایران در منطقه و جهان را عقب می‌رانیم.

مایک پمپئو نیز همچنین با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی، خطاب به نتانیاهو گفت: با چنین تهدیداتی علیه زندگی روزمره اسرائیلی‌ها، ما تعهد بی‌مانندمان به امنیت اسرائیل را حفظ کرده و به طور راسخ، از حق شما برای دفاع از خودتان حمایت می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سیروان

      لعنت به جفتتون نیتان و پمپئو که اینقدر پست فطرتین

    • بدون نام

      بدبختا ایران کوتاه نمیاد

    • بدون نام

      احسنت

    • ناشناس

      خوب راست عمو پمپ بیچاره.اگه اسراییل تموم بشه امریکا از گشنگی مرده.چرا حمایت نکنه.براشون حکم عربهای پول ساز رو داره. داره خرجشون و میده

    • بدون نام

      به زودی به غلط کردن میفتیم سیب قرمز دانه ای 2200 تومن

    • بیکار

      تا زمانی آقا رهبر این کشور است بیمه امام زمان هستیم حالا هروز وراجی کنید چهل سال زر زدین به کجا رسیدن ولی ایران آن ایران چهل سال پیش نیست

    • بدون نام

      بنی جون ته دل پمپی نابودی رژیم غیرقانونی تو هست چرا سالی ۳.۵ میلیارد به نفع پمپی هست،گدا گشنه حرف امام گوش کن خودت خودتو از روی نقشه پاک کن،بچه خوبی باش به دامن ملت واقعی خودت برگرد پمپی هم با ارباب زنگ زدهاش یک نفسی میکشند وشب خوب میخوابند،

    • کوکبی

      آقای بیکار: اگه دور و برت بزرگترات اعم از عمو و دایی که سن و سالی ازشون گذشته هست ازشون بخواه تا برات از حقوقی که یه کارگر روزمزد به نسبت هزینه و مایحتاج خانواده می‌گرفته تعریف کنند چون تو سنت به این چیزها قد نمیده. از چهل سال پیش تا کنون خیلی چیزها فرق کرده. کارگر باید دو روز و نیم بره سرکار تا یه کیلو گوشت بتونه نه برای خودش و خانوادش بلکه برای مهمونی که خونه اش سر زده میاد بخره و آبرو داری کنه. اینا رو تو چهل سال بسنج نه قدرت نظامی رو!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج