زیر متروی تهران چه میگذرد؟
ساخت تونل در مترو سخت و زمانبر است. وسیعترین بخش پروژه، حفاری آن، اما برخلاف ساخت ایستگاهها با دستگاه عظیمالجثهای انجام میشود که طول آن چیزی حدود ۱۰۰ متر است.
خبرگزاری فارس: ساخت تونل در مترو سخت و زمانبر است. وسیعترین بخش پروژه، حفاری آن، اما برخلاف ساخت ایستگاهها با دستگاه عظیمالجثهای انجام میشود که طول آن چیزی حدود ۱۰۰ متر است. کار در مترو به دلیل رویارویی با اتفاقات غیرقابل پیشبینی، فعالیت کارگران را دشوارتر میکند؛ اما چیزی که در این عمق پررنگ ترین نقش محسوب می شود، همت و غیرت و تلاش برای معاش خانواده و کوشش برای ساختن جامعه ای پیشرفته تر است. اینجا کارگران، زیر زمین مشغول کارند!!!
نظر کاربران
اینا حقوقشون کارگریه یعنی 1 میلیون و 400 هزار تومان
نماینده مجلس هم 11 میلیون تومان میگیره
پاسخ ها
همچی تو این مملکت اشتباهه . برعکسه . داغونه
انشا الله زودتر همه خطها به اتمام برسه و تکمیل بشه و همینطور این خطوط در همه شهر هایی که مشکل ترافیک دارن گسترش پیدا کنه
تنها امیدی که برای خلاصی از ترافیک و سفر به نقاط پرتراکم شهر است همین مترو است
خدا قوت هموطنای عزیز