۸۳۵۶۶۸
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

ماجرای زن قاچاقچی دام چه بود؟

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد درباره زنی که گفته می‌شد ۸۰ درصد دام‌ها توسط او از مرزهای جنوبی کشور قاچاق می‌شد، بزرگنمایی شده اما با وجود پیگیری و همکاری همه دستگاه‌های متولی در راستای کاهش قاچاق، باید بدانیم که حتی یک رأس دام هم نباید قاچاق شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد درباره زنی که گفته می‌شد ۸۰ درصد دام‌ها توسط او از مرزهای جنوبی کشور قاچاق می‌شد، بزرگنمایی شده اما با وجود پیگیری و همکاری همه دستگاه‌های متولی در راستای کاهش قاچاق، باید بدانیم که حتی یک رأس دام هم نباید قاچاق شود.

چندی پیش رسانه‌ها از گزارشی خبر می‌دادند که یک زن در جنوب کشور ۸۰ درصد قاچاق دام را در اختیار دارد به گونه‌ای که دام‌های مولد را از دلالان و فروشندگان خریداری و آنها را به حاشیه نشینان خلیج فارس به صورت قاچاق می‌فروشد.

در این رابطه علی مویدی - رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اینگونه نیست و بزرگنمایی در این زمینه صورت گرفته است چرا که پیش از این هم خروج غیرقانونی دام زنده از مرزهای جنوبی به صورت موردی انجام می‌گرفت و هم اکنون هم شاید وجود داشته باشد که البته بسیار کمتر شده است.

وی افزود: اقدامات دست اندرکاران طی ماه‌های اخیر در زمینه قاچاق دام زنده قابل توجه بوده اما باید این تلاش‌ها همچنان ادامه داشته باشد و بیشتر شود تا به جایی برسیم که دیگر دام زنده از کشور قاچاق نشود.

مویدی اظهار کرد: خروج حتی یک رأس دام زنده از مرزها به صورت غیر قانونی نباید صورت گیرد چرا که سرمایه این کشور است و تلاش‌های بسیاری صورت می‌گیرد تا بتوانیم مسیرهای قاچاق ناامن شود که به نتیجه برسیم.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: انتظار می‌رود همه از مردم تا عشایر، روستاییان و غیره به مراجعات مشکوک و بی موردی که به آنها می‌شود حساسیت بیشتری داشته باشند و مواظب باشند که پیشنهادات بعضاً اغواکننده آنها را تحریک نکند چرا که این قاچاقچیان دوستدار ملت ایران نیستند و به عنوان یک فرصت به این افراد و پیشنهادات‌شان نگاه نکنند. از سوی دیگر وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایر باید بیش از پیش در این زمینه حساسیت نشان دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      مسئولین دولت به اندازه اون خانم که دام زنده میخرید هم عرضه ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا کی

    • م ش

      شماراست میگویید فیلم وگزارش تلویزیون دوروغ کمی فقط کمی خجالت بکشید

    • حجت

      مگه این مملکت دروپیکر نداره که یه زن اوضاعشو بریزه بهم واقعان شیرتوشیر اوضاع اقتصادی مملکت این وسط بیچاره مردم که باید تاوان بی تدبیری آقایانو بدهن

    • حجت

      مگه این مملکت دروپیکر نداره که یه زن اوضاعشو بریزه بهم واقعان شیرتوشیر اوضاع اقتصادی مملکت این وسط بیچاره مردم که باید تاوان بی تدبیری آقایانو بدهن

    • حجت

      مگه این مملکت دروپیکر نداره که یه زن اوضاعشو بریزه بهم این مردم تاکی تاوان بی تدبیری آقایانو بدهند بیچاره مردم هرروز توی این اوضاع شیرتوشیر اقتصاد یه جور نقره داغ میشن وسفره که چه عرض کنم نون خشکم گیرشون نمیاد دارن ضعیف وضعیفتر میشه و آقایان م بیخیال بابا ولش کن

    • بابا

      تا کی با این حربه میخواهید سر ملت را کلاه بگذارید تا حالا اینها کجا بودند بی عرضه گی خود را گردن این و آن نندازيد!!!!!

    • بدون نام

      این که ماجرا نشد که سر کار میزارید مردم رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج