۸۲۳۲۳
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

پاسخ حامد بهداد درباره دستمزد جنجالی‌اش

حامد بهداد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون طی یادداشتی که در اختیار رسانه‌ها قرار داد به اظهار نظرات کاظم راست‌گفتار از کارگردان‌های سینمای ایران درباره دستمزدش پاسخ داد.

خبرگزاری مهر: حامد بهداد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون طی یادداشتی که در اختیار رسانه‌ها قرار داد به اظهار نظرات کاظم راست‌گفتار از کارگردان‌های سینمای ایران درباره دستمزدش پاسخ داد.

حامد بهداد در یادداشت خود آورده است:

همکار ارجمند، فیلمساز متوسطی است و از نظر بنده کارنامه ضعیفی دارد. نکته آنکه حتی یک بار هم ایشان را زیارت نکرده ام. طبق روال حرفه ای پیشنهاد همکاری با ایشان را رد کردم. اما گویا نتیجه نامطلوب در پی سماجت، منجر به عصبیت خودشان گشته. قبلاً اسامی فیلم های ایشان را جستجو کردم. سئوال این است: اسامی این فیلم ها دقیقاً به کجای انسان کامل مربوط می شود که ایشان از آن دم می زند؟ "داماد خوش‌قدم"، "زنان ونوسی، مردان مریخی"، "پسر تهرونی"، "عروس خوش قدم" و "نون خامه ای"!

اصولاً بازیگران کارهای خوب را اصطلاحاً سفید امضا می‌کنند و کارهای ضعیف را به بهانه‌هایی رد می کنند. در کارنامه کاری بنده نقاط ضعیفی دیده می‌شود که میل ندارم به تعداد آنها اضافه کنم. این درست که شیوه‌های مودبانه‌تری برای رد درخواست به فیلمسازانی چنین وجود دارد که نظر واقعی مرا درباره کار خویش بداند. پس از منظر مادی نظرم را عنوان می کنم تا به روحیه کاسبکارانه دوستان که جنبنده‌تر از بخش فرهنگی‌شان است برنخورد. نیز از همکاران بازیگر خواهشمندم در پس پرده مراعات، نسبت سینماکارانی مشابه، پنهان نمانند.

اینکه سایت های زرد سینمایی چنین خبر پیش‌پا افتاده ای را منتشر می کنند جای تعجب ندارد. این شغل ماست. اما جای تاسف است که رسانه ملی (تلویزیون) به خبری تا این حد نازل، دامن می زند و موضوع و مبلغ را جدی جلوه می دهد. جامعه لبریز از خشم و قضاوت است. شما کارشناس باشید. شایعه را شبیه گزارش، نمایش ندهید. این نوشته اگر باعث رنجش آقای راست گفتار می شود، صمیمانه پوزش می طلبم.

کاظم راست گفتار کارگردان سینما چند روز پیش در گفتگویی رسانه‌ای عنوان کرد "مثلا وقتی بازیگری مثل حامد بهداد برای ۳ روز بازی در فیلم ما تقاضای دستمزد ۱۸۰میلیون تومانی دارد پس پیشکسوتان و صاحب نظران باید چقدر بگیرند و اگر واقعا همه اینقدر حقوق بگیرند در کدام سینماها باید این فیلم را اکران کرد که فقط یک میلیارد بازگشت سرمایه برای دستمزد عوامل داشته باشد. به اعتقاد من این درخواست ها ناشی از اقتصاد بیمار صنعت سینمای ما و نابسامانی نظارت حقوقی بر این سینماست وگرنه شخصی با ابعاد کیفیتی حامد بهداد با اثبات انسان کامل بودنش هم فقط ۱۵۰میلیون تومان دیه می‌گیرد و این تقاضای قیمت برای بازی به هیچ وجه معقول نیست".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • sad

      آقای بهداد با همه احترامی که برات دارم ولی خواهش میکنم قضاوت نادرست نکنین.
      من به مبلغی که ذکر شده کاری ندارم ولی کارتون رو با برچسب فیلمساز متوسط با کارنامه ضعیف توجیه نکنین.

    • بدون نام

      آقای بهداد بازیگر خوبیه اما توصیه. دوستانه دارم. رواخلاقش هم مثل بازیش وقت بگذاره این ماندگار تره

    • یک ایرانی

      سلام با احترام آقای بهداد خیلی هم بازیگر نیستند اما اعتماد به نفس شایان تحسینی دارند وبسیار حق به جانب.کمی فرو تنی برای هر انسان لازم است

    • امیر

      آقای بهداد ، اگر فیلمساز متوسط با رقم شما موافقت میکرد در آن فیلم بازی میکردید ؟؟؟ آقای .. لطفاً به شعور مردم احترام بگذارید . شما گفتید و ما هم باور کردیم .

    • بدون نام

      من از خودش و حرف زدنش بدم میاد وقتی کنار لیلا حاتمی بازی میکرد متاسف شدم ...سینما در پیت شده که این مردک دور گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج