adexo3
۸۰۵۸۷۰
۳۵ نظر
۵۰۱۱
۳۵ نظر
۵۰۱۱
پ

کریمی اصفهانی: احمدی‌نژاد همه را فریب می‌دهد

یک فعال سیاسی و اقتصادی اصولگرا گفت: بزرگ‌ترین خیانت و جنایت که براساس اجتهاد شخصی آقای احمدی‌نژاد بر کشور وارد شد و آن پرداخت یارانه بصورت نقدی به قشر آسیب‌پذیر بود.

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی و اقتصادی اصولگرا گفت: بزرگ‌ترین خیانت و جنایت که براساس اجتهاد شخصی آقای احمدی‌نژاد بر کشور وارد شد و آن پرداخت یارانه بصورت نقدی به قشر آسیب‌پذیر بود.

احمد کریمی اصفهانی در واکنش به سخنان محمود احمدی‌نژاد مبنی بر افزایش یارانه نقدی و پرداخت مبلغ ۹۰۰ هزار تومان به هر فرد با ذکر این موضوع که پیش از آنکه به شرایط فعلی اقتصادی کشور بپردازیم باید به همان زمانی که آقای احمدی‌نژاد مساله یارانه‌ها را مطرح کرد برگردیم تا به اصل واقعیت برسیم، گفت: احمدی‌نژاد در این رابطه بزرگترین جنایت را انجام داد، کار را فشل کرد و باعث شد مردم به ویژه در روستاها به امید گرفتن یارانه بدون اینکه بدانند دولت چه خیانتی را علیه آنها انجام داده است، به این مبلغ وابسته شوند.

این در حالی است که تنها مساله مهم در این خصوص برای آقای احمدی‌نژاد عوام‌فریبی بود؛ پرداخت مبلغی برای عوام فریبی تا بتواند آرای مردم را به سمت خود جذب کند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: امروز نیز که احمدی‌نژاد این سخنان را تکرار می‌کند با علم بر این موضوع است که همه اقتصاددان‌ها می‌دانند که مراکز تولید به سمت ورشکستگی رفته‌اند و بیکاری بزرگ‌ترین معضل جامعه است که هزاران آفت به جان خانواده‌های ما انداخته است.

کریمی اصفهانی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت: متاسفانه صدا و سیما تا امروز به خوبی به این مسائل نپرداخته و تحلیل درستی ارائه نمی‌کند که کارشناس‌ها بنشینند و به مردم بگویند این یارانه‌ها چه مشکلاتی برای جامعه ایجاد کرده است. لذا امروز هم علیرغم اینکه احمدی‌نژاد در نهایت ورشکستگی سیاسی قرار گرفته است، باز هم فکر می‌کند با گفتن این حرف‌ها می‌تواند با توجه به مشکلات مردم و کاهش ارزش ریال، راه فریب مجددی پیش گرفته و جامعه را ملتهب کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با ذکر این موضوع که اکنون وظیفه مدعی‌العموم است که به موضوع رییس دولت‌های نهم و دهم ورود کند، گفت: دادگاه‌های ما باید به منظور در امان نگه داشتن جامعه از اعمال مجدد این فریب‌ها، فرافکنی‌ها و خیانت‌هایی که احمدی‌نژاد در روند کار خود به کشور وارد کرده است، ورود کنند و اجازه اظهارنظر را از احمدی‌نژاد بگیرند. من مشکل اصلی را در این می‌بینم که جلوی آدم‌های فاسد و خیانت کار را نمی‌گیرند.

کریمی اصفهانی در توصیه‌ای به دولت دوازدهم گفت: متاسفانه دولت فعلی نیز به رغم انتقاداتی که به احمدی‌نژاد دارد امروز مساله بسته‌های اقتصادی را مطرح می‌کند در حالیکه اگر این مبلغ را به بنگاه‌های اقتصادی اختصاص دهد به نتیجه به مراتب بهتری خواهیم رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونوقت روحانی چی کار میکنه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زبادحرف نزن احمدی نژاد حرفاش درسته

      • @

        اگه طرحهای احمدی نژاد بد بود پس چرا این دولت ادامش داد؟ کارت سوخت رو کنسل کرد گفت کارت چه مسخره بازیه دوباره به این نتیجه رسیدن که کارت سوخت طرح عالی بود! :) حالا آقای اصفهانی؟ اینهمه پولو همشو میخاین خودتون بخورین بچاپین!بزارین یکم مردم بخورن چی میشه مگه! :)

      • @

        احمدی نژادو مسخرش میکردن که مسکن مهر ساخته برای قشر متوسط به پایین!حالا این دولت وزیرش میگه افتخار میکنم در طول این 5سال یک خونه هم نساختم!! در تهران بالای 2ساله که اصلا خونه ای به متراژ زیر 80 متر نساختن و قیمت متری هم خدا تومنه یعنی فقط خونه ساختن برای افراد پولدار

      • @

        بعد از انقلاب بهترین رئیس جمهوری که سرکار اومد احمدی نژاد بود.درسته بعضی از کاراش درست نبود از جمله سبد کالا دادن به مردم به طور غیر اصولی و واگذاری تیمهای لیگ برتر به استانها.دو سال آخر ریاستش هم درگیر حاشیه ها شد ولی در مجموع نمره قبولی میگیره چون بیشتر کاراش بخاطر مردم بود مخصوصا قشر متوسط به پایین

    • بدون نام

      کاش همه دولتی ها ... ب مملکت مث احمدی نژاد قهرمان بودن
      لااقل شب واریز یارانه نمیزایید !!!!!!!!

    • بدون نام

      برو بابا ا مثا ل تو قریب کاری احمد نژاد بهترین ریس جمهو ری بود

    • بدون نام

      این آقای مرفه بی درد نمی فهمد که چشم امید قشر آسیب پذیر به همین یارانه هاست که اگر نباشد اموراتشان نمی گذرد.

    • بدون نام

      الان چون به نفعتان نیست اعتراض میکنید چرا اونوقت که ۴۵ هزار درمقابل گرانی بنزین و بقیه گازوبرق پرداخت کرد همه استقبال کردید ومردم را بیچاره؟!۹۰۰ تومن شاید جبران اون خالی شدن سفره ها باشد.الان میترسید از سهمتان کم شود؟

    • ayat

      یک تار موی احمدی نژاد هم نیستید ...

    • بدون نام

      آقای کریمی اصفهانی لطفا حرف مفت نزن و تو کوچک تر از آن هستی به کسی مثل احمدی نژاد لقب جنایت بدهید

    • سید

      تو خوبیییی و هم قطارات. ...

      پاسخ ها

      • رضا

        احمدی نژاد خوب بود موقعی یارانه چهل و پنج هزارتومان را داد که دلار اینقدر گران نبود اما حالا بابی ارزش شدن ریال ما این مبلغ ناچیز راهم شما نماینده ها اعتراض میکنی واقعا که ....

    • بدون نام

      خیلی هم خوب بود برای ملت

    • ع ر

      من نه تورا میشناسم ونه احمدی نژاد ولی هرچه بود بهترازشماها بود مادرم من یک پیرزن 90ساله تنها حقوقش همون یارانه 45هزارتومانی احمدی نژاد است درودبر مردان پاک همچون احمدی نژاد

    • مهدی

      نظرات همه شما رو که کامنت گذاشته بودید را مطالعه کردم . فقط می تونم بگم خاک برسر ما کنند که با شما ها شدیم80میلیون نفر بجای گرفتن حقمون افتادیم بجون همدیگه که فلان رییس جمهور خوبه یا بد.برید فکر نون باشید که خربزه آبه.

    • بدون نام

      عامل بعضی از مشکلات احمدی نژاد است.

    • بدون نام

      تو خوبی

    • بدون نام

      دنیا خوب میشناختش
      موقع سخنرانی تو سازمان ملل !!!!
      چه آبرو ریزی برای ایرانی هاست

    • بدون نام

      جناب کریمی این شش سال چه میکنید که یارانه اگر بد بود چرا شش سال پیش برداشتید خدا لعنت کند اونهایی را که مثل شماها بی اندیشه حرف میزنند جلوی ضرر را هر چه زودتر بگیرید خوب است نه اینکه راه غلط را ادامه داد شماها بدتر از اونها هستید اگر چنین فکر کنید

    • ali

      آدم‌هایی مثل تو وضعیت مملکت و به اینجا رسوندند

    • م

      دورد خدا بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      خود شما چی یک مطلب بر علیه ظلم گه به مردم میشه نوشتی

    • بدون نام

      اگه یارانه را به صاحبان اصلی انها بدن٬،عده ای نمی تونن از بیت المال حبیشون پر کنن.اگه ناراحتید همین یارانه ها هم به جیب عده ای خاص برزید .

    • بدون نام

      چقدر خوبه اقای اصفهانی به همراه دکتر احمدی نژاد به یکی از شهرهای ایران سفر کنند و ببینند محبوبیت دکتر احمدی نژاد و نزد مردم. والا ما تا بحال حتی اسم شما رو هم نشنیدیم. شما در برابر عظمت دکتر احمدی نژاد هیچ هستی اقای اصفهانی.

    • سرباز ۴۰۲سومار

      موقع ریاست جمهوری احمدی نژاد بدترین شرایط را برای کشورمان بوجود آوردند ولی هیچ کارخانه ای تعطیل نشده و هیچ کارگری بیکار نشده بود با توجه به وضعیت موجود و نصف تحریم های ناجوانمردانه واسه ایران تصویب کرده بودند آلان تحریم آنچنانی نشدیم چرا این همه کارگر بیکاروکارخانه ها تعطیل شد ه اند دلار هم سه برابر شده، خجالت خوب چیزیه که بعضی ها نمیفهمند .

    • محمد

      یارانه جای تورو تنگ کرده که راجبش صحبت میکنی اقای مثلا اقتصاد دان .احمدی نژاد رو چکارش داری اون مال 6سال پیش بود اقای مثلا اقتصاد دان. شما تواین 6سال اثر ملی خلق کردی !!؟
      هروقت کم اوردین گفتین احمدی نژاد
      بابا تو که اقتصاد دانی چکار کردی واسه این مملکت ؟
      اگر کاری نمیتونی بکنی بشین کنار نگاه کن جلو دست وپا رو نگیر .دارن تو روز روشن میبرن میخورن میخندن به ریش ملت
      الان باین جملات قصارت داری اقتصاد مملکت رو درست میکنی .

    • بدون نام

      یک تارمواحمدی نجات به روحانی میرازاگه چنتااشتباه کردولی روحانی همش اشتباه شایدچنتاکارخوب کردعقل چی ومیگه کدام باش وروحانی بودن به ضررایران وایرانی وبه گفته پدرشهید احمدی روشن وبه قول دانشجویان به اندازه جنگ جهانی ضررزدایااحمدی نجات اینکاروکرد

    • بدون نام

      احمدی نژاد نقاب از چهره شما برداشته وهویت شماهارا برای ملت اشکار کرده باید نا کار امدی خودتان به گردن احمدی نژاد بیاندازید

    • اریا

      درود بر احمدی نژاد مرد شجاع ونترس
      خدالعنت کنه اختلاسگر دزد و ادم ترسو را

    • اشنا

      احمدی نژاد اشتباه داشت اما اگر اقداماتش نبود ایران وایرانی بدتر از این اوضاع در باتلاق بودند نمونه مسکن مهر . یارانه .ساعت راجلو وعقب نبردن طبق نظریه جدیدکشورهای پیشرفته واقدمات سیاسی. تهاجمی. ونه دفاعی وهزاران مزیت دیگر مردم وقت انست که چشم ها رابشوییم وجور دیگر ببینیم

    • بدون نام

      شما در حد اندازه دکتر احمدی نژاد نیستی که اسمش بیاری

    • بهلول

      یه ده پانزده سال دور فهمیدی مثل اینکه یا میدونستی و نگفتی

    • بدون نام

      ما گول شما را نمی خوریم شما مملکت را به فساد گشندی دکتر احمدی نژاد بهترین ومحبوبترین ریس جمهور کشور ما بود

    • بهلول

      حالا که با شما نیس بد شد دروغگو بودنش که از هاله نور معلوم شد بعدش چرا نمیذاشتین دمش بیاد زمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج