۷۶۸۶۹۶
۱۵ نظر
۵۰۱۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
پ

کاهش قیمت لوازم خانگی در روز‌های آینده

رئیس هیئت مدیره تولیدکنندگان صوت و تصویر گفت: مواد اولیه کارخانه‌های تولید کننده لوازم خانگی موجود است و هیچ کمبودی در این حوزه نداریم و با توجه به واقعی شدن قیمت ها تولیدکنندگان تولید خود را افزایش داده اند. بر همین اساس در هفته جاری شاهد کاهش قیمت‌ها و واقعی شدن آن بودیم و پیش بینی ما این است این روند در هفته های آتی نیز ادامه داشته باشد.

ایلنا نوشت: رئیس هیئت مدیره تولیدکنندگان صوت و تصویر گفت: مواد اولیه کارخانه‌های تولید کننده لوازم خانگی موجود است و هیچ کمبودی در این حوزه نداریم و با توجه به واقعی شدن قیمت ها تولیدکنندگان تولید خود را افزایش داده اند. بر همین اساس در هفته جاری شاهد کاهش قیمت‌ها و واقعی شدن آن بودیم و پیش بینی ما این است این روند در هفته های آتی نیز ادامه داشته باشد.

سید علیرضا موسوی مجد در خصوص وضعیت بازار و تاثیر افزایش قیمت ها بر روند کاری تولید کنندگان لوازم خانگی گفت:با افزایش ۲۰ درصدی قیمت‌ها تولیدکنندگان برای افزایش تولید بیشتر تشویق شده‌اند و پیش بینی ما این است که به زودی بازار روند عادی خود را پیدا خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور تصریح کرد: معمولا در ماه های ابتدایی سال فروش به حداقل می رسد و در واقع اصل بازار لوازم خانگی در ماه های منتهی به پایان سال است اما با توجه به تحولات ارزی و شیطنت برخی از عرضه کنندگان در احتکار کالا بازار این صنف دچار تلاطم شد.

وی گفت: تولید کنندگان به دلیل حجم بالای کالا نمی توانند اصطلاحا دپو کنند از طرف دیگر تعطیلی خط تولید و بیکار ماندن موقتی کارگران اصلا امرخوشایندی نیست و حاشیه های بسیاری برای تولید کننده دارد پس اینکه بگوییم فلان برند کالای خود را احتکار کرده درست نیست.

موسوی مجد اظهار داشت: شرایط به وجود آمده در بازار ارز و تخلف برخی عرضه کنندگان سبب شد که مردم هراسان شوند و خرید ۶ ماه آینده خود را امروز انجام دهند و حتی برخی خانواده‌ها زودتر لوازم خانه خود را تبدیل به احسن کردند همین امر سبب شد که تقاضای کاذب در بازار به وجود آید اما در نهایت امروز که قیمت ها رو به منطقی شدن می روند ثابت شد افرادی که در آن زمان کالا را احتکار یا مصرف خود را زودتر خریداری کردند ضررهنگفتی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های تولید کننده در این مدت تمام تلاش خود را برای تامین بازار انجام داده اند به طوری که بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کشور نسبت به سال گذشته در برخی از حوزه ها ۱۰۸ درصد افزایش توزیع داشته است و الان کمتر نمایندگی مجاز وجود دارد که اظهار کند جنس ندارد.

موسوی مجد گفت: مواد اولیه کارخانه‌های تولید کننده لوازم خانگی موجود است و هیچ کمبودی در این حوزه نداریم و با توجه به واقعی شدن قیمت ها تولیدکنندگان تولید خود را افزایش داده اند. بر همین اساس در هفته جاری شاهد کاهش قیمت‌ها و واقعی شدن آن بودیم و پیش بینی ما این است این روند در هفته های آتی نیز ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش دروغه

    • بیخیال

      ایران شده بهشت چرت و پرت و دروغگویی مسئولین بابا دهنتون رو ببیندین بهتره تا زر بیخودی بزنید

    • بدون نام

      ای بابا ملیونی قیمت بالا میبرین تومانی میارین پایین

    • بنده خدا

      انشالله به امید خدا یعنی عروسی مان ۰را بیاندازیم لااقل خرید چند ماه پیش داشته باشم خدا خیرتان بدهد که این کار را بکنید من سایت دیدم ذوق زده شدم

    • گم نام

      شما هم باور نداری مردم اگر ما هستیم داریم نون خالی میخوریم کجا زودتر خرید کردیم ما نیستیم ما پول خرید نان خالی هم نداریم .بارها اینو شنیدید .اما خوب شماها سواره یدو ما پیاده متاسفم که نمیتونید ملتو درک کنید از داشتن نیست این خود کشیها اندکی تفکر برای شماها واجب شده ما فریاد میزنیم نداریم شما میگی بدوش ....انسانیت هم ارزوشده.درجمهوری اختلاسگران دولتی کاشی بدست طوسی بیافتید تا کمی تعلیم قراتی بشما بده

    • گم نام

      شما هم باور نداری مردم اگر ما هستیم داریم نون خالی میخوریم کجا زودتر خرید کردیم ما نیستیم ما پول خرید نان خالی هم نداریم .بارها اینو شنیدید .اما خوب شماها سواره یدو ما پیاده متاسفم که نمیتونید ملتو درک کنید از داشتن نیست این خود کشیها اندکی تفکر برای شماها واجب شده ما فریاد میزنیم نداریم شما میگی بدوش ....انسانیت هم ارزوشده....

    • بدون نام

      میپرم بی گوشت آبگوشت - میخورم بی آب نان - همچنین بی آبو صابون رختشوئی میکنم : لطفا تشویق نفرمائید سپاسگزارم

    • مهران

      چرا چرت وپرت میگی بازار 6 سال است خوابیده واکثر فروشندگان خرد از جیب میخورند و اگر فروشی هم داشته باشند باید بابت کرایه مغازههاشون پرداخت کنند بعد از مردم نان خوردن ندارند میان وسایلشان را تبدیل به احسن کنند ضمنا کالایی که 2 پیش تولید شده وتوی انبار احتکارشده برندهای معروف هست اگر احتکار نیست پس چیه

    • مهران

      اینهم نظر ببینم چاپ میکنید همش دروغ بیشتر از 50 نظر دادم یکیش هم چاپ نشده

    • اسد

      همه چی ارومه من چقدر خوشبختم

    • reza

      مردم را به مرگ گرفتن تا به تب راضی بشن خجالتم خوب چیزیه چی فکر کردید راجع به مردم .

    • بدون نام

      به امید خدا

    • رها

      مثل هر فرد مسئول ایرانی لطفا خفه شو و هیچی نگو تا لوازم گرانتر نشن
      آشغالا

    • سعید

      چرتو پرت تا کی دروغ من خودم فروشنده لوازم خونگی هستم همه چی 100 برابر گرون شده

    • ناشناس

      از قدیم میگن حرف نزنی نمیگن لالی والا این مسوولین هیچی نگن وضعیت آروم تره الان شک نکنید افزایش بیشتری پیش رو خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج