۷۶۵۹۴۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

واکنش امارات به گزارش جنجالی الاخبار

امارات نسبت به گزارش روزنامه الاخبار مبنی بر جاسوسی‌های سفیر این کشور در بغداد از سیاستمداران و مسئولان عراقی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: امارات نسبت به گزارش روزنامه الاخبار مبنی بر جاسوسی‌های سفیر این کشور در بغداد از سیاستمداران و مسئولان عراقی واکنش نشان داد.

دفتر رسانه‌ای سفارت امارات در بغداد با انتشار بیانیه‌ای، گزارش روزنامه الاخبار لبنان با عنوان "سوپر سفیر در بغداد.. پیرو خط السبهان" را رد کرد.

دفتر رسانه‌ای سفارت امارات در بغداد در این بیانیه ضمن متهم کردن الاخبار به تلاش برای "تحریف" نقش دیپلماتیک سفارت امارات در بغداد، تاکید کرد که این گزارش اشتباه بوده و هیچگونه مصداقیتی ندارد.

در این بیانیه آمده است: «سرپوش گذاشتن بر حقایق و انتشار اخبار غلط که روزنامه الاخبار در این زمینه شناخته شده است، سیاست امارات و رویکرد آن علیه اخبار دروغین را تقویت می‌کند».

این سفارتخانه در بیانیه خود آورده است: ادامه انتشار اخبار دروغین در چارچوب پرونده "امارات لیکس" یک انگیزه جدید برای ابوظبی ادامه همان رویکرد و سیاست علیه اخبار دروغین ایجاد می‌کند.

دفتر رسانه‌ای سفارت امارات در ادامه ضمن متهم کردن قطر به دست داشتن در انتشار این خبر، مدعی شد که «تلاش قطر از طریق ابزارهای رسانه‌ای خود برای اهانت به امارات نشان دهنده "سیاست شکست خورده" این کشور پس از مشخص شدن حمایت دوحه از گروه‌های تندرو و تکفیری است».

این سفارتخانه در ادامه بیانیه خود تمامی فعالان در رسانه‌ها را به عملکرد محتاطانه و انتشار اخبار درست و لحاظ کردن این امور در اولویت‌های انتشار خود فراخواند.

روزنامه الاخبار اخیرا در گزارشی از جاسوسی سفیر امارات در عراق از سیاستمداران و مسؤولان عراقی و همچنین رصد دقیق تحرکاتشان خبر داده بود.

این روزنامه نوشته بود که حسن احمد الشحی، سفیر امارات در عراق با اینکه در تحرکات ظاهری خود یک دیپلمات کارکشته‌تر از ثامر السبهان، سفیر سابق عربستان در عراق به نظر می‌رسد، اما نامه‌نگاری‌های وی برای دولتش او را به عنوان "یک سوپر سفیر" مثل ثامر السبهان نشان می‌دهد و سفارتش نیز مثل مخفیگاهی است و نقش او از سبک و سیاق دیپلماسی خارج شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج