۷۶۵۴۸۹
۲۰ نظر
۵۰۰۵
۲۰ نظر
۵۰۰۵
پ

عارف: تضعیف دولت، تضعیف نظام است

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "برخی با ادعای انقلابی‌گری نقش اپوزیسیون به خود گرفته‌اند"، گفت: تضعیف دولت، تضعیف نظام است. در شرایط فعلی رمز موفقیت این است که کدورت‌های بوجودآمده بین یاران انقلاب را با بخشش و گذشت فراموش کنیم.

برترین ها: محمدرضا عارف در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت هفته دولت نوشت:

«با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت بویژه شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر بر این باورم که همه دولت‌های بعد از انقلاب اسلامی ایران از دولت مهندس مهدی بازرگان تا دولت جناب آقای روحانی همگی هدفشان خدمت به مردم بود، البته در مقطعی از این دوران شاهد عقبگرد در روند پیشرفت و توسعه کشور بودیم و دستاوردهای ارزشمندی که دولت اصلاحات در رشد اقتصادی به دست آورده بود نه تنها ادامه پیدا نکرد بلکه بر اساس آمارهای منتشر شده با بی‌تدبیری و بعضا سوءمدیریت، شاخص‌های رشد اقتصادی روند نزولی پیدا کرد.

دولت آقای روحانی که در سال ۹۲ با حمایت اصلاح‌طلبان روی کار آمد، تلاشهای خوبی برای احیای منزلت ایرانی در عرصه بین الملل انجام داد که در این حوزه موفق بود اما انتظار بود در دور جدید شاهد جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته و تحول اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی و اسناد بالادستی باشیم که متاسفانه این انتظار تاکنون برآورده نشده است.

به نظرم دولت باید از ظرفیت نخبگان کشور استفاده بیشتری کند و از طرفی نخبگان نیز دلسوزانه ایده‌ها و راهکارهای خود را برای کمک به دولت به دولتمردان ارائه کنند.

هنر نیست که در شرایط سخت فعلی برخی که ادعای انقلابی گری دارند نقش اپوزیسیون به خود بگیرند و دولت را مورد آماج حملات خود قرار دهند .

بدانیم که تضعیف دولت تضعیف نظام است.شرایط فعلی سخت‌تر از شرایط دوران جنگ نیست اگر همدلی و وفاق بین مردم و مسئولان و بین تمامی ارکان حاکمیت وجود داشته باشد و برادری‌ها به جای برخی کدورت‌ها حاکم شود مطمئناً می‌توانیم از این مرحله دشوار عبور کنیم.

ایده گفت‌وگوی ملی که خوشبختانه مورد استقبال جریانهای مختلف سیاسی قرار گرفته است می‌تواند موجب اعتماد سازی و بازگرداندن امید به مردم باشد.رمز موفقیت این است که کدورتهای بوجود آمده بین یاران انقلاب را با بخشش و گذشت فراموش کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ولی

      اقای دکتر توکه دروغ نمیگی.....

    • بدون نام

      بعد میگوئید ما دانشمند نداریم ببینید سریع اختراع کرد یعنی ملت هر بلائی ما و دار و دسته روحانی بر شماها آوردیم هیچ چیز نگوئید نظام تضعیف میشود بنازم به این سیاست !!!

    • احد صالح

      سالهاي 84تا 92 هم نظرتان همين بود

    • بدون نام

      واقعا من دیگر آقای عارف را بدون موضوع ژن خوب که پسرش عنوان کرد نمیتوانم تصور کنم و دیگر به ایشان و حرفهایش اعتماد ندارم و همه آنها را تظاهر میدانم.

    • بدون نام

      بابا پس تضعیف مردم چیه ؟خدا نابودتون کنه که نابودمون کردید

    • بدون نام

      چطور موقعی که احمدی نژاد بدبخت رو به خاک سیاه کشیدن تخریب دولتش برای اصلاح طلب های افسادطلب و روزنامه های زنجیره ای واجبتر از نان شب شده بود

    • عاشق وطن

      دقیقاً همینطور ولی متاسفانه کمتر کسی به این موضوع توجه میکنند متاسفانه الان همینطور شده اومدن روحانی را خراب کنند کشور و نظام را خراب کردند

    • بدون نام

      اقای عارف عدم شجاعت شما و اقای روحانی ضربه جبران ناپذیری به اعتماد مردم وارد کرد . وقتی انسانی پای به میدان مبارزه میگذارد و با وعده کمک به مردم وارد گود میشود باید ملاحظات که کنار بگذارد و با شجاعت مثال زدنی تا پای جان از حقوق مردمی که اناخابش کرده و بهش اعتماد کردن دفاع جانانه کند

    • بدون نام

      مصلحت نباید از حق برتر باشد

    • بی نام

      خودتان تا تونستید مملکت رو ضعیف کردید وکسی هم که میخواد بهش برسه با اسلحه جلو ش رو میگیرید . ونمیزارید درست کنه مملکت رو ،از چی میترسید .

    • عباس فاضلی

      میگن سواره ازپیاده خبرنداره . ....

    • بدون نام

      به توچه تو بفکر خودت باش که به درد دولت گفتار نشی

    • بدون نام

      غارت مردم چیه اونوقت؟

    • بدون نام

      عارف جان همشهری عزیز لطفا .... هر چی میکشیم به خاطر شماهاست

    • ف

      اقای عارف ازکدورت گفتی..ایکاش شماوپسرتون ازملت ایران عذرخواهی میکردیدکه گفته ماژن برتریم ایااگرازرانت پست ومقامی که دراین نظام بدست اوردیداستفاده نمیکردیدودرخارج درس نمی خوندید با پول بیت الحال بازهم ژن برتر بودید حالا ازکود
      ورت حرف میزنی بابا فوق لیسانسها هم کنارخیابون داره دست فروشی میکنه ....خجالت بکشید بااین دوروغاتون

    • بدون نام

      برکناری دولت غرب زده تقویت نظام است.
      از آنجایی که تو ژن خوب هستی و تا حالا خیری از شما ندیدیم با قاطعیت اعلام می کنم که ایران برای تو اهمیتی نداره.

    • محمدمهدی عسکری

      میشه شما حرف نزنید. ببخشیدا.

    • بهروز

      برو بابا رد کارت دلت خوشه کی به حرف شما گوش میده شما را باد کردند میفرستند جلو

    • بدون نام

      اگه حرف نزني نميگن لالي.ساکت شو

    • محمد

      واقعا" خیلی رو داری بجز همون مقطعی که از رشد وبالندگی داشتیم که تو ادعای پس رفت داری دولتهای اصلاحات کلا" مملکت رو به یغما بردنند باز رحمت به قاجار .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج