۷۶۵۳۱۵
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

علت مرگ ۴ نفر در آتش سوزی‌های اخیر مریوان

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کردستان گفت: آتش سوزی مریوان در نوع خود بسیار وسیع و گسترده بوده و علت قربانی شدن ۴ نفر در آتش سوزی ها نتیجه استفاده از امکانات قدیمی و تکیه بر نیروی انسانی برای انجام اطفاء حریق است.

ایسنا نوشت: مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کردستان گفت: آتش سوزی مریوان در نوع خود بسیار وسیع و گسترده بوده و علت قربانی شدن ۴ نفر در آتش سوزی ها نتیجه استفاده از امکانات قدیمی و تکیه بر نیروی انسانی برای انجام اطفاء حریق است.

فریبا رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: آتش سوزی مریوان در نوع خود بزرگ‌ترین آتش‌سوزی در دهه اخیر بوده است و متاسفانه تعداد دو نفر از نیروهای جنگلبانی و دو نفر از فعالان محیط زیستی در این حادثه جان باختند.

او افزود: علت قربانی شدن این چهار نفر در آتش‌سوزی‌ها نتیجه استفاده از امکانات قدیمی و تکیه بر نیروی انسانی برای انجام اطفاء حریق بوده و این درحالی است که امروزه امکانات بسیاری همچون بالگرد آب پاش برای خاموش کردن آتش‌سوزی وجود دارد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کردستان با تاکید بر استفاده به موقع از بالگرد آب‌پاش تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های اقتصادی جای سوال دارد که چرا هنوز دسترسی به بالگرد آب پاش به خصوص در مواقع طلایی حریق وجود ندارد که این امر می‌تواند نقش مهمی را در خاموش کردن آتش داشته باشد.

او عنوان کرد: نبود بودجه و امکانات در سازمان جنگل‌ها و مراتع باعث شده که بالگرد آب پاش در مراتعی که مالکیت آنها به دست این سازمان بوده است حضور نداشته باشد.

رضایی ادامه داد: در ساعات اولیه آتش سوزی از همه امکانات خود برای کمک به نیروهای منابع طبیعی حاضر در عرصه‌های گرفتار حریق استفاده کردیم و از نیروهای ارتش نیز برای همکاری در اطفاء حریق از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست دعوت شد.

او گفت: از همه امکانات غرب کشور برای اطفاء حریق مریوان استفاده کردیم و نیروهای سهیم در خاموش کردن آتش تا ساعات پایانی روز قبل درگیر اطفاء حریق به صورت کامل بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • لیلا

      من نمی دونم علت آتش سوزی چی بوده اما این و می دونم که هموطنان به اصطلاح بافرهنگمون وقتی کباب و پختن و تموم شد یه نگاه نمی کنن که این آتیش خاموش شده یا نه بعد تشریف می برن و آخرش میشه این دیگه. دوما اگه همه جا تجهیز میشه و امکانات آماده باشه دیگه پولی نمی مونه که اختلاس بشه. امان از کشورهای جهان سومی و آدماش

    • بدون نام

      بالاتر از شما چرخش باد را اعلام کردند دیدن عقلانه نیست وسایل را بهانه کردید!؟ اگر کل جنگلها نابود شد بگید با دست خالی به جنگ اتش نروند و با گفته شما یعنی خودشون خودشونو به کشتن ندن!!!

    • بدون نام

      درمراتع میشه از آتش فرار کرد باید در مورد مرگ این چهار نفر بیشتر تحقیق شود .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست گرامی 13/57 آنها که سوختند دیگه تحقیق بشه که چی بشه از بزرگ تا کوچک، زن تا مرد، دور و نزدیک میدانند که با دست خالی در مقابل آتش ایستادند و سوختند، اگر شایعه هایی هست اون طرف ها میدانند چی بگیم ما بجز اینکه بگیم شهید خاک و جنگل شدند روحشان شاد، آدم به این بزرگی کم گیر میاد مجدد روحشان شاد،

      • بدون نام

        هم ما همه میدونیم و هم قاتل ها میدونن که چرا این چهار نفر را کشتن،

    • رضا

      منظور از آتش سوزی گسترده این هست که یه عده با افکار پلید گالن بگیرن و یه محدوده پنج کیلومتری رو آتش بزنن بعد این بندگان خدا هم برای مهار این حجم جانشون رو از دست بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج