قالیشویی بانو _استیکی
۷۵۲۹۸۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

عقب نشینی ترامپ، نفت را ارزان کرد

پس از آنکه یک گزارش تحقیقی نشان داد، تولید نفت اوپک در ماه جولای به بالاترین رقم در سال ۲۰۱۸ رسیده است، نگرانی از مازاد عرضه موجب شد تا قیمت نفت کاهش یابد و نفت برنت در آستانه ثبت بیشترین افت ماهیانه دو سال اخیر قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم: قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه سپتامبر امروز با ۴۶ سنت، معادل ۰.۶ درصد کاهش به ۷۴ دلار و ۵۱ سنت رسید. قیمت نفت برنت دیروز حدود یک درصد افزایش یافته بود. قیمت نفت خام آمریکا نیز پس از افزایش بیش از ۲ درصدی در جلسه قبل، امروز ۴۳ سنت، معادل ۰.۶ درصد کاهش داشت و به ۶۹ دلار و ۷۰ سنت رسید.

نتایج تحقیق رویترز نشان می دهد که تولید نفت اوپک در ماه جولای افزایش داشته است. این گزارش حاکی است، اوپک در این ماه تولید خود را ۷۰ هزار بشکه افزایش داده و به ۳۲.۶۴ میلیون بشکه رسانده است. اوپک متعهد شده که به منظور جبران کاهش عرضه نفت ایران به دلیل تحریم های آمریکا، اجرای توافق کاهش تولید را تعدیل نماید و نفت بیشتری روانه بازار کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که ظاهرا لحن خود را در قبال ایران نرم تر کرده، دیروز گفت، وی حاضر است بدون هیچ گونه پیش شرطی با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران دیدار کند. این سخنان تنها یک هفته پس از آن بیان می شود که وی در توئیتر تهدید کرده بود تبعات شدیدی در انتظار ایران است.

۶ تحلیلگر در آستانه انتشار گزارش های انستیتوی نفت آمریکا و اداره اطلاعات انرژی امریکا برآورد کردند که به طور متوسط میزان ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به ۲۷ جولای، حدود ۳.۲ میلیون بشکه کاهش یافته باشد.

گزارش انستیتوی نفت آمریکا امروز منتشر خواهد شد و گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا نیز روز چهارشنبه منتشر می شود.

موسسه اطلاعات انرژی گنسکیپ گفته، میزان ذخایر نفتی در کوشینگ اوکلاهاما، محل تحویل نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا بر اساس قراردادهای آتی، از روز سه شنبه تا جمعه هفته گذشته حدود ۲۰۰ هزار بشکه معادل حدود یک درصد رشد داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جهنم که ارزان شد .این همه پول نفت کجا خرج میشه که ارزان بشه یا گران ما داریم زجر میکشیم کیا دارم میلیارد میلیارد تو کشورای خارجی خرج میکنن

    • بدون نام

      شما فکر کن عقب نشینی کرد اون هم رئيس کل دنیا!!!!

    • بدون نام

      خاک بر سر این دولت که گرونی وارزونی اجناس بستگی به نوع باد معده ترامپ داره

    • بدون نام

      ببینید حرف زدن رییس جمهور یک مملکت چطور قیمتهای ایران را متشنج میکند حرف مسئولین ایرانی هم .............

    • میلاد

      مطمئنی ترامپ عقب نشینی کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج