معرفی جاذبههای ایران در شبکههای اجتماعی
رئیس سازمان میراثفرهنگی به اهمیت معرفی ایران از طریق شبکههای مختلف اجتماعی تأکید کرد و افزود: «باید بتوانیم کلیپهای کوتاه بهمنظور معرفی جاذبهها و قابلیتهای گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی و نیز صنایع دستی و آداب و رسوم اقوام مختلف تهیه کنیم و از طریق شبکههای اجتماعی منعکس شود.»
خبرگزاری ایلنا: علیاصغر مونسان در بازدید از بخشهای مختلف این معاونت بر توسعه همه جانبه گردشگری تأکید کرد و خواستار تقویت همکاری های بخش های مختلف برای رونق این صنعت شد.
در این بازدید که محمد محبخدایی معاون گردشگری، مدیرانکل معاونت گردشگری و تعدادی از مدیران و معاونان سازمان میراثفرهنگی نیز حضور داشتند، مونسان با اشاره به ظرفیتها و قابلیتهای متعدد ایران در حوزه گردشگری خواستار معرفی هرچه بیشتر این قابلیتها و جاذبهها برای گردشگران داخلی و خارجی شد.
معاون رئیس جمهوری در بازدید از اداره کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری بر معرفی هرچه بیشتر ایران در بازارهای داخلی و خارجی تأکید کرد.
او با اشاره به اهمیت بازاریابی و تبلیغات ظرفیتهای گردشگری ایران خواستار استفاده از نظرات و ابتکارات جدید و ایده های نو شد و از کارشناسان این معاونت خواست در این خصوص ایدههای جدیدی را ارائه دهند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی همچنین در بازدید از اداره کل آموزش معاونت گردشگری نیز خواستار تقویت آموزش در حوزه گردشگری شد.
مونسان سپس به برگزاری برخی از رویدادها از جمله جشنواره آش زنجان در شهریور ماه امسال اشاره کرد و افزود: «اینگونه جشنوارهها باید بهشکل مناسبتری معرفی شود و اگر بتوانیم این رویدادها را بهخوبی معرفی کنیم از استان تهران و سایر استانها تعداد بسیار زیادی گردشگر در این رویداد حضور خواهند یافت.»
او در ادامه به اهمیت معرفی ایران از طریق شبکههای مختلف اجتماعی تأکید کرد و افزود: «باید بتوانیم کلیپهای کوتاه بهمنظور معرفی جاذبهها و قابلیتهای گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی و نیز صنایع دستی و آداب و رسوم اقوام مختلف تهیه کنیم و از طریق شبکههای اجتماعی منعکس شود.»
او ادامه داد: «ضمن اینکه در این ارتباط به توافقهای خوبی با صداوسیما رسیدهایم و رئیس سازمان صدا و سیما این قول را به ما داده که برای پخش و معرفی ظرفیتها و قابلیتهای جاذبههای گردشگری مساعدت کند.»
نظر کاربران
اختلاس هم از جاذبه های گردشگریه