۷۴۳۷۴۲
۲۶ نظر
۵۰۱۷
۲۶ نظر
۵۰۱۷
پ

بازگشت زن شوهرکش از پای چوبه‌دار

زن جوان که به اتهام قتل شوهرش در یک قدمی چوبه دار قرار داشت با رضایت خانواده مقتول یک قدم با مرگ فاصله گرفت.

روزنامه ایران: زن جوان که به اتهام قتل شوهرش در یک قدمی چوبه دار قرار داشت با رضایت خانواده مقتول یک قدم با مرگ فاصله گرفت.

۲۳ خرداد سال ۹۰ وقتی صاحب یک گاوداری در روستای کلاته ورامین، به سراغ علوفه‌ها رفت ناگهان زیر علوفه‌ها با صحنه وحشتناکی مواجه شد. او به محض برداشتن چند بسته علوفه، جسد نگهبان گاوداری‌اش را دید که طنابی دور گردنش پیچیده و خفه‌اش کرده بودند. مرد میانسال که از دیدن جسد وحشت کرده بود بلافاصله موضوع را با همسر بابک در میان گذاشت. اما در کمال ناباوری دریافت این زن خودش قاتل است. زن اعتراف کرد که همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در میان علوفه‌ها مخفی کرده است.بدین ترتیب وی با پلیس تماس گرفت و راز این جنایت را فاش کرد.

با اطلاعاتی که صاحب گاوداری در رابطه با عامل این جنایت داده بود، به دستور بازپرس جنایی همسر ۳۱ ساله بابک به اتهام قتل عمدی بازداشت شد.مهناز برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد و به قتل همسرش اعتراف کرد. او گفت: حدود ۸ سال قبل بابک به خواستگاری‌ام آمد. آن موقع مرد لایق و خوش برخوردی بود و زندگی خوبی داشتیم. پس از یک سال هم صاحب دختری شدیم اما افسوس که شادی در زندگی ما دوام زیادی نداشت و شوهرم گرفتار اعتیاد شد. او در مدت کوتاهی پول‌هایش را خرج اعتیاد و زندگی‌مان را با دست خودش نابود کرد.

زن جوان ادامه داد: چندی قبل به گاوداری آمده و مشغول کار شدیم. اعتیاد شوهرم را عصبی کرده بود و سر کوچک‌ترین موضوعی دعوا راه می‌انداخت. کارهای بابک باعث شده بود که زندگی‌مان به جهنمی تبدیل شود. او حتی دخترم را مجبور می‌کرد برایش سیگار بخرد. چهارشنبه هفته گذشته وقتی دخترم از مغازه برگشت و گفت سیگار گران شده، بابک او را با کابل به باد کتک گرفت. نمی‌توانستم ببینم که دخترم به خاطر گران شدن سیگار کتک می‌خورد و برای همین به دفاع از او پرداختم اما بابک مرا هم کتک زد.

درخواست جدایی

مهناز گفت: تحمل زندگی با بابک برایم سخت بود، از طرفی دخترم نیز در این زندگی بشدت اذیت می‌شد و من نمی‌توانستم این موضوع را تحمل کنم. به همین دلیل فردای آن روز به دادگاه رفتم و از همسرم شکایت کرده و درخواست طلاق دادم. از آنجایی که من آخر هفته شکایت کردم دادگاه روز رسیدگی به شکایتم را به شنبه موکول کرد. به خانه که برگشتم بابک دوباره تهدیدهایش را شروع کرد و گفت مرا طلاق نمی‌دهد. به من گفت اگر دست از شکایتم برندارم اجازه نمی‌دهد دخترم را ببینم. روز حادثه یکی از دوستانم به دیدنم آمده بود که بابک دوباره شروع به بهانه‌گیری کرد و من و دخترم را بشدت کتک زد. همانجا بود که تصمیم به قتل گرفتم.

از آنجا که دوستم قرص خواب مصرف می‌کرد، از او چند قرص گرفتم و در قهوه حل کردم و به بابک دادم. بابک پس از خوردن قهوه برای سرکشی به گاوها از اتاق خارج شد. بین راه تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد. من هم با طناب بسته‌بندی یونجه او را خفه کردم و جسدش را در میان علوفه‌ها گذاشتم. اما هنوز ساعتی از جنایت نگذشته بود که پشیمان شدم و تلفنی موضوع را به خانواده‌ام گفتم. ساعتی بعد هم صاحب گاوداری به سراغم آمد و واقعیت را به او گفتم.

زن جوان به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و با انجام معاینات لازم، متخصصان پزشکی قانونی صحت روانی مهناز را تأیید کردند. خانواده بابک در دادگاه برای عروسشان تقاضای قصاص کردند و مهناز در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

با پایان دفاعیات زن جوان؛ قضات دادگاه باتوجه به اعتراف او به قتل، بازسازی صحنه جنایت و درخواست اولیای دم برای قصاص، زن جوان را به اتهام قتل عمدی همسرش به قصاص محکوم کردند.

با صدور حکم مهناز، پرونده به دیوان عالی کشور رفت و این رأی نیز در آنجا تأیید شد. زن جوان چهارشنبه گذشته پای چوبه دار رفت اما با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران به سرپرستی دکتر محمد شهریاری، او توانست از اولیای دم مهلت بگیرد. بدین ترتیب اعدام وی به وقت دیگری موکول شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر سخته تو این مملکت زن بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره به خدا خیلی سخته...

      • بدون نام

        زن بودن سخت نیست.اعتیاد سخته.

      • بدون نام

        دقیقا زن بودن سخته

    • سارا

      چه چیزا چی بگم والا ادم همه چی میبینه

    • بدون نام

      چقدر سنگدل !!!

    • بدون نام

      اگر مرد باشی هر گندی که بزنی حرف نیست میگن مرده....ولی خدا نیاره زن که باشی باید هزار حرف و حدیث و فحش و......رو تحمل کنی و حرف نزنی چون زنی.....این چه قانونیه؟

    • بدون نام

      گاهی اوقات مردها خیلی عوضی میشن

      اقایان وقتی که یه زن پاک و بساز دارید باید هرروز شکرگزار خدا باشید
      نه اینکه زن رو ازار بدید

    • مرتضی

      متنشو عوض کن بزار زن ضد عفونی کننده چون یه انگلو از جامعه پاک کرد حیف زنو بچش

    • ممد

      متاسفانه خیلی از مردها بخاطر اصرار و نیاز جنسی زنانشون به دام اعتیاد گرفتار میشن. قابل توجه اون خانومایی که دنبال رابطه یک ساعته میگردن. وقتی طرف معتاد بشه دیگه هیچی دست خودش نیس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف چرت نزن....سگ وفا داره ولی مرد نه....

      • بدون نام

        چه تحلیل مسخره ای.حالا دیگه اعتیاد و بی مسئولیتی مردا رو هم بندازید گردن خانما.اینهمه ظلم به خانما بس نیست؟

      • بدون نام

        چرا چرت و پرت میگی ...

    • بدون نام

      دوستان خواهش میکنم کمک منم کنید منم مث این زن میخاستم شوهرم بکشم چون بهم خیانت میکنه بعد که دیروز بهش اعتراض کردم تا حد مرگ مرا کتک زد که تمام صورت و بدنم کبود شده ؛ دوست زنش سرطان گرفته او ناراحت بود منه به باد کتک گرفت دوست دارم طلاقم بده ولی نمیده خسته شدم از دستش؛ دو تا بچه هم دارم.اون خانمه زیر پاش میشینه ؛ خانم دوست خانوادگیمون بود باورم نمیشد که باش دوسته.راه به راه تو گوش شوهرم میخونه و مرا کتک میزنه .التماس دعا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو جدا شو تنها راهش همینه که نجات پیدا کنی
        میدونم سخته و خیلی طول میکشه ولی راه درستش فقط جدا شدنه با کشتن اون مرد رزل فقط خودت رو نابود میکنی میبینی که در مورد زن ها چطور قضاوت های ناجوانمردانه میشه پس فقط اون مرد رو از زندگیت بنداز بیرون

      • باران

        نکش جدا شه ادم کثیف ارزش نداره جدا شو خلاص برو راحت زندگیتو بکن ادم خیانت کار نه با یه نفر بلکه با صد نفرم دوس میشه

      • راستگو

        با کشتن شوهرت خودتو بدبخت می کنی بعداز چند سال دیگر قصاص میشی وهم بچه هایت در به در میشن فقط یه راه داری جدا شو تو دادگاه هم بگو که این مرد زندگی نیست هم خودت رهایی می یابی هم دخترانت هم مادر سر سرشان دارد اینجوری هیچ وقت به فکر کشتنش نباش چون اینجور مردان ارزش کشته شدن هم ندارند خدایا به حق خانم فاطمه زهرا این خانم را کمک کن

    • بدون نام

      کاربر ممد این حرفتو چند نفر گفتند که .....امانمیدونم چی بگم فکر کنم درابتدا مشکل پیش نیاد امابعدها جدای اخلاق و پرخاشگری اون توان اصلی کم میشه .....هرچقدر مصرف بالا بره ناتوانی.....کمتر میشه!

    • بدون نام

      کاربر ،12:38 بهتره با قانون پیش بری ویه موقع خودت دست به کاری نزنی

    • احمدی

      صبور باش ولحظه ای تصمیم نگیر،هم اول بخاطر خودت بعد بچه هات وادامه پدر ومادر--با صبر از پا در آورش(خدا ان شاالله کمکت کنه)خواهرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن نادان بی صفت بایدقصاص می شد.تافکر
        جنایت به سرش خطورنکند.
        این خانم هم بایدبفهمد که دربرابر شوهرش
        باید نهایت تمکین رابکنداگر بکشی مثل.. ...
        کشته خاهی شدمکارنخود مغز.

    • بدون نام

      برادر گلم جناب احمدی پیامت خواندم اشک تو چشمام جمع شده و گریه ام گرفت ممنونم از راهنمایت.خدا به همراهتون...

    • باران

      اولا دستش دردنکنه منم بودم همین کارو میکردم دوما این وسط دلم بحال دخترس میسوزه که اون چه گناهی کرده بدون مهر مادرو پدری بزرگ بشه واقعا بعضی ها ازحیوان هم پسترن خودشونو بدبخت میکنن هیچ چند نفر بعد خودشونم نابود میکنن اخه چرا باید اینطوری بشه اقا خودت برس...

    • بدون نام

      لابد ازش دیه میخوان اون زن بیچاره گورش کجا بود با یه مرد معتاد که کفن داشته باشه

    • علی

      بابا دروغ میگه مرد ها اهل این کار ها نیستند
      الان باید مرد از صبح تا شب سگ دو بزنه تا شکم زن و بچه اش رو سیر کنه مگه وقتی برای این کار ها داره

      پاسخ ها

      • باران

        خخخخ کارکجا بود همه الافن بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج