۷۳۹۷۶۹
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

منازعه نفتی ایران و آمریکا شروع شده است؟

بعد از آنکه ترامپ در روز ۱۸ اردیبهشت از برجام خارج شد، حالا تمام تلاش خود را می کند که فشارهای متعددی را بر ایران وارد کند تا اهداف مشخص خود را تحقق بخشد.

نامه نیوز: بعد از آنکه ترامپ در روز ۱۸ اردیبهشت از برجام خارج شد، حالا تمام تلاش خود را می کند که فشارهای متعددی را بر ایران وارد کند تا اهداف مشخص خود را تحقق بخشد.

او در سخنرانی ۱۸ اردییهشت اعلام کرد تحریمها بعد از ۹۰ و ۱۸۰ روز بر خواهند گشت. او در حقیقت به مشتری های نفتی ایران فرصت ۹۰ روزه داد که جایگزینی برای ایران پیدا کنند. در حالی که این ۹۰ روز رو به پایان است، ترامپ سعی میکند فضای اقتصادی در رابطه با ایران را با هر متدی که بتواند، هر چه بیشتر ملتهب و نگران کننده نشان دهد و مشتری های ایران را بپراند.

او در روزهای اخیر مواضع بسیاری در این باره گرفته و تهدید کرده است فروش نفت ایران را به صفر می رساند. ترامپ در این باره، نیکی هیلی را به دیار آبا و اجدادی اش فرستاد تا با مودی نخست وزیر هند دیدار کند و آنها را از خرید نفت ایران بر حذر دارد.

مرد موطلایی كاخ سفيد مي‌گويد همه بايد تن به تحريم‌هاي يك‌جانبه امريكا كه از ماه نوامبر رسما عليه ايران از سر گرفته مي‌شوند، بدهند و اين در حالي است كه شركاي اروپايي و مشتري‌هاي شرقي ايران مي‌گويند از تنها تحريم‌هايي كه تبعيت مي‌كنند تحريم‌هاي سازمان ملل است.

این تلاشهای ترامپ دقیقا متقارن شده است با روزهایی که خبرهای خاصی از اروپا می رسد و احتمال توافق برای حفظ ایران در برجام شکل گرفته است. اروپایی ها تلاش می کنند بسته ای را در بین خود به تصویب برسانند که ایران را تشویق به ماندن در برجام می کند.

حال زن سبزه و هندی الاصل و پیشانی سفید در تیم ترامپ که سفرش به وین و دیدار با آمانو هم دقیقا برای فشار روی آژانس برای فشار روی ایران بود، به هند سفر کرد تا پلن جدید ترامپ را استارت زده باشد. جنگ نفتی ایران و امریکا ادامه خواهد داشت. ایران تلاش می کند همچنان در بورس بماند و تولید و فروش نفتش کاهش نیابد و امریکا تلاش می کند آنرا حتی به صفر برساند. غول نفتی خاورمیانه پشت امریکاست و اروپایی ها و مشتریهای شرقی ایران هم قولهایی داده اند. باید دید چه کسی برنده این منازعه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آمریکا آیا بازنده است....هنوز تحریم شروع نشده مملکت غارت شده وای به حال اجرایی شدن .خودتان هم باور ندارید در این نزاع پیروز باشید ...و گرنه اینهمه آشفتگی و غارت اموال به چه معناست

    • بدون نام

      والا ما که داریم میبینیم هنوز تحریمها شروع نشده این اوضاع تورم پیش اومده ولی به روزی که تحریمها شروع بشه
      با حرف و شعار نمیشه شکم کسی رو سیر کرد

    • بدون نام

      باسلام گر مسولین بلف میزنند که هیچ گر راست میگویند دوراه را در نظر بگیرن یا تنگه هرمز راببندن یا آنکه مستقیم نفت آله سود رابزنن دنیا راحت میشود ونفت را خیلی خوب وراحت میشه فروخت واسلام

    • حسن افشار

      به قران من پول نون برای خانواده ام را ندارم هنوز ۱۰ روز از برج گذشته ۲۰ روز دیگه مانده چکار باید بکنیم بااین اوضاع مملکت هرکی برای خودش داره غارت میکنه اجناس گرون شده ، کسی به فکر کسی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج