۷۳۸۲۷
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

نجات زن محکوم به قصاص از چوبه دار

با تلاش رییس شورای حل اختلاف شهرستان زنجان و کارکنان شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای زنجان، زن ۲۰ ساله‌ای که به دلیل قتل عمد پسرعموی ۹ ساله‌اش محکوم به قصاص نفس شده بود از دار مجازات نجات یافت.

خبرگزاری ایسنا: با تلاش رییس شورای حل اختلاف شهرستان زنجان و کارکنان شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای زنجان، زن ۲۰ ساله‌ای که به دلیل قتل عمد پسرعموی ۹ ساله‌اش محکوم به قصاص نفس شده بود از دار مجازات نجات یافت.

این زن ۲۰ ساله به هویت "گ - م" که به قتل عمد "م-م" پسرعموی ۹ ساله‌اش اقرار کرده و به قصاص نفس محکوم شده بود از مرگ نجات یافت.

بر اساس این گزارش، این زن علت ارتکاب به قتل را انتقام‌گیری از عمویش که در امر ازدواجش کارشکنی کرده بود عنوان و نحوه قتل را بستن روسری‌ به دور گردن مقتول اعلام کرد، علت مرگ بر اساس اعلام پزشکی قانونی نیز خفگی ناشی از فشار به عناصر حیاتی گردن اعلام شد.

پس از اقرار متهم به قتل عمد و تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص، این زن در شعبه ۷ تجدیدنظر و کیفری استان به قصاص نفس محکوم و رای در شعبه ۲۷ دیوان عالی کشور تایید شد.

با ارسال پرونده به شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب زنجان، با تلاش محمدتقی فتحی، رییس شورای حل اختلاف زنجان و کارکنان اجرای احکام رضایت بدون قید و شرط از خانواده مقتول اخذ و متهم از دار مجازات نجات یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • عمو یادگار

      اگر من بودم هرگز رضایت نمی دادم اخه بچه 9ساله چه گناهی کرده بود که باید قربانی کینه توزی این دو شود.

    • بهار

      واااا این حقش همون اعدان بوده زنک !

    • بدون نام

      این روز ها همه از پای چوبه دار نجات پیدا می کنند
      شما چطور ؟

    • reza

      حالا این خانم قاتل ببینه کی میاد خواستگاریش ؟که بخاطر کارشکنی یکی دیگه یک طفل معصوم 9ساله رو کشته اونم به چه روش وحشیانه ای ....حیف اسم انسان که روی بعضی ها است

    • بدون نام

      قطعاً تحمل شرایط بسار دشوار زندان ، تایید حکم قصاص و کابوس مرگ هر شب ، مجازاتی کمی برای قاتل نبوده و درس عبرت بزرگی به وی داده است که با توبه و قرار گرفتن در مسیر حق و درستی بعدها به فکر جبران گذشته باشد . پس خانواده محترم و با شرف مقتول که در اوج قدرت اقدام به این کار خداپسندانه کرده اند گویا صدقات باقیه و خیرات دائمی برای مرحوم مقتول را رقم زده اند یعنی آن مرحوم در تمام زیارات و عبادات و کارهای نیک این فرد که دوباره زندگی پیدا کرده است تا ابد شریک خواهد بود و چه چیزی بهتر از این.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج