۷۲۱۱۳۵
۱۰۴ نظر
۵۰۰۷
۱۰۴ نظر
۵۰۰۷
پ

حمایت قاطع روحانی از حضور خانم‌ها در استادیوم

روحانی با طرح این سوال که آیا ممانعت از حضور زنان در میادین ورزشی به عنوان تماشاگر تبلیغ به نفع اسلام است، گفت: می‌گویند در ورزشگاه‌های فوتبال حرف‌های زشتی زده می‌شود و صحیح نیست که زنان در آنجا حضور داشته باشند. آیا اگر مردهای ما در ورزشگاه‌ها چیزی بگویند که زیبا نباشد، باید زنان تاوان آن را پرداخت کنند؟

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهور، حضور در جمع ورزشکاران و قهرمانان پرافتخار کشور را در ماه مبارک رمضان موجب خرسندی دانست و گفت: ورزشکاران کشور در رشته‌های مختلف ورزش قهرمانی همواره برای ملت ایران و جوانان امیدآفرین بوده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه سه‌شنبه در دیدار صمیمی با ورزشکاران، تأکید کرد: اگر امید و نشاط در جامعه باشد، همه مشکلات قابل حل خواهد بود.

روحانی با اشاره به اینکه ورزشکاران باید امید و نشاط را از خود و باورشان شروع کنند، به آیاتی از قرآن مجید مبنی بر توصیه بر باور و عمل شایسته اشاره کرد و گفت: هرجا و در هر رشته‌ای اگر برای رسیدن به هدف، انسان دارای باور و عمل شایسته باشد، مطمئناً به هدف خود خواهد رسید.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: درست است که قرار گرفتن ورزشکاران در سکوهای قهرمانی حاصل تلاش‌های آنها و مربیانشان است، اما بالاتر از این‌ها، باور ورزشکار به پیروزی و قهرمانی است.

روحانی افزود: اگر باور کنیم حق ما به دست آوردن سکو در مسابقات جهانی است، موفق می‌شویم چرا که تمرین، آموزش و پشتکار مؤثر، موفقیت به همراه دارد.

رئیس‌جمهور با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی و هم‌گروهی آنها با تیم‌های قدرتمند فوتبال، گفت: اینکه در جام جهانی روبروی چه تیمی بازی می‌کنیم، مهم نیست بلکه ما باید باور داشته باشیم که قادر به پیروزی هستیم تا بتوانیم موفق شویم. اساس کار، ایمان به معنای باور به توانستن است.

روحانی گفت: باید تمرین، اقدام، تحمل و صبر کنیم و ماه رمضان بهترین فرصت برای تمرین است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ورزشکاران برای حضور در میادین رقابت هفته‌ها و ماه‌ها در اردو هستند، گفت: ماه رمضان اردویی برای همه انسان‌هاست و ماه تمرین برای صبر، مقاومت و ایستادگی می‌ّباشد.

روحانی خاطر نشان کرد: اگر در این اردو درست تمرین کنیم به روی سکو خواهیم رفت و پیروزی ما در صبح روز عید فطر، در نماز عید است که از خداوند غفران گناهان و رحمت را برای زندگی دنیا و آخرت جایزه می‌گیریم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه شما ورزشکاران در ایجاد نشاط و امید و ارتقاء روحیه جمعی در کشور بسیار تأثیرگذار هستید، گفت: گاهی یک بازی و رقابت شما، ساعت‌ها، روزها و گاهی ماه‌ها به مردم روحیه می‌دهد.

روحانی با ابراز خوشحالی از حضور بانوان کشور در صحنه‌های ورزشی، افزود: البته نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از این زاویه به قضیه نگاه می‌کنند که زن‌ها هر چه در جامعه، خیابان، دانشگاه، عرصه معلمی، بیمارستان‌ها و در ورزش کمتر حضور داشته باشند، ایمان مردم بهتر و بیشتر حفظ می‌شود.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: همه افتخارات ما بدون استثناء مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مادرانی است که ما را تربیت و کمک کردند تا مسیر درست را در زندگی انتخاب کنیم.

روحانی تصریح کرد: اگر بخواهیم اسلام را به دنیا معرفی کنیم، بهتر این است که بگوییم دختران ما اجازه حضور در رقابت‌های ورزشی را ندارند یا بهتر این است که بگوییم، زنان و دختران ما با رعایت همه احکام و اصول دینی در رشته‌های مختلف ورزشی حضور یافته و موفقیت به دست می‌آورند. اگر به دنیا نشان دهیم که دختران ما با حجاب و عفاف کامل در میدان‌های ورزشی حضور می‌یابند، این تبلیغ اسلام است یا ضدتبلیغ؟

رئیس‌جمهور گفت: تبلیغ اسلام این است که به دنیا نشان دهیم اسلام مانع نقش‌آفرینی اجتماعی برای زنان نیست. اسلام به هیچ وجه نگفته است که زن خانه‌نشین شود، بلکه گفته که زنان نیز به عنوان انسان‌هایی شرافتمند با عفاف و حجاب در همه عرصه‌های اجتماعی حضور داشته باشند.

روحانی با طرح این سوال که آیا ممانعت از حضور زنان در میادین ورزشی به عنوان تماشاگر تبلیغ به نفع اسلام است، اضافه کرد: می‌گویند در ورزشگاه‌های فوتبال حرف‌های زشتی زده می‌شود و صحیح نیست که زنان در آنجا حضور داشته باشند. آیا اگر مردهای ما در ورزشگاه‌ها چیزی بگویند که زیبا نباشد، باید زنان تاوان آن را پرداخت کنند؟

رئیس‌جمهور اظهار کرد: معیار و اساس در اسلام این است که بین زن و مرد فرقی وجود ندارد و هر دو می‌توانند مدارج کمال را تا نهایت طی کنند، پس بیایید به زنان و دخترانمان که با حجاب و عفاف قصد حضور در عرصه‌های اجتماعی و از جمله ورزشی را دارند، میدان دهیم.

روحانی با اشاره به حضور همراه با حجاب و عفاف بانوان ایرانی در میادین ورزشی، تصریح کرد: واقعاً چه اشکالی دارد که تلویزیون هم مسابقات زنان و دختران ما را پخش کند، بویژه زمانی که در برابر تیم‌های نامدار دنیا شجاعانه مسابقه می‌دهند و پیروزی‌های بزرگ کسب می‌کنند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت در کنار شما ورزشکاران ایستاده و به عنوان رئیس‌جمهور به عنوان نماینده ملت در کنار شما هستم و متقابلاً از شما هم می‌خواهم با تمام وجود در کنار ملت ایران بایستید و دل آنها را در میادین ورزشی شاد کنید.

روحانی گفت: ملت ایران از تهدیدات توخالی نمی‌هراسد و بسیار بزرگتر از ترامپ، پمپئو، بولتون و همه این کسانی است که امروز به عنوان افراطیون در واشنگتن جمع شده‌اند. ملت ایران در همه صحنه‌های تاریخ، پیروز و افتخارآفرین بوده و از اینجا می‌گویم که آقای ترامپ این ملت در برابر شما پیروز و موفق خواهد بود.

پیش از سخنان روحانی، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با تقدیر از حمایت‌های دولت از جامعه ورزشی ایران، گزارشی از سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در راستای اعتلای ورزش کشور ارائه کردند.

همچنین الهه منصوریان قهرمان ووشو، مهدی زمانی قهرمان تیراندازی جانبازان به نمایندگی از فدراسیون جانبازان و معلولین، فرشته کریمی به نمایندگی از بانوان قهرمان فوتسالیست و بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری کشور در سخنانی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات و مسائل مختلف مرتبط با ورزش قهرمانی کشور پرداختند.

رئیس‌جمهور در این مراسم از ۱۲ قهرمان و فدراسیون برگزیده ورزش کشور با اهدا لوح تقدیر، تجلیل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ایمان

      با این حرفا کسی خام شما نمیشه اقای روحانی ........

      پاسخ ها

      • احسان

        یکی لطف کنه به ایشون خبر بده که انتخابات تموم شده دیگه لازم نیست به نمایش دادن ادامه یده

      • بدون نام

        ايمان محسن يعقوب سانسونت. بابا خسته نميشي؟؟؟ برترينها يه كاري كن يه فرد نتونه صدتا پيام با اسماي مختلف تو فاصله زماني يك دقيقه با مضمون ميسترك بذاره. اين بابا كلا هميشه در صحنه حضور داره و كافيه اسم روحاني باشه رگباري با اسماي مختلف چرنديات مينويسه

      • بدون نام

        مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        اصلا مهم نيست كه زنا ميخوان برن يا نرن ما كه الاف نيستيم بريم ولي براي همه مهمه كه اقتصاد داره ببخشيد ..........

      • بدون نام

        از کجا مطمئنی؟؟

      • نیکو

        روحانی میخواد بگه اگر رقابیش رای می اوردند چه اتفاقی میافتید وگرنه تو انتخابات بعدی حتما جهانگیری یا لاریجانی .یا ... درستش میکنن.

      • هم وطن

        درود بر روحانی.

      • شوفر

        خطاب به بدون نام 00:56
        تو از کجا میدونی اینایی که کامنت گذاشتن یک نفرن ؟

      • بدون نام

        این حرکات نمایشی رو تموم کن دیگه

      • بدون نام

        من هم میگم یک نفر در طرفداری از حسن روحانی صدتا کامنت میزاره.اقای بی نام.کافیه به تعداد لایک نظرات نگاه کنی.

    • محسن

      عمل ازتون نخواستیم
      خواهشا شعار هم ندید
      گوشمون مخملی هست، نه در این حد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخملی دیگه چه مدلیه داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • یعقوب

      اگر قهرمان نمیشدند عمرا محلشون نمیذاشتند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر دکتر روحانی

      • بدون نام

        كوته فكر ظاهر بين

      • بدون نام

        روحانی همه را از دست داده،

    • سامسونت

      روحانی استعفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازفیلترکردنت معلومه چکاره ای
        حنات دیگه رنگی نداره ...

      • بدون نام

        بله استعفا چون دوباره مثل هشت سال گذشته کشور ودست کسایی بیافته که دوباره صدسال بیافته عقب درخت از ریشه کج دراومده حالا این اقااعتدال گراست وضعمون اینه وای به حالمون بود انوقت یه سری جنگ طلب وتندرو میومد انوقت دیگه نفس کشیدنمون هم قطع می شد حداقل الان نفس می تونیم به ذورهم شده بکشیم بدبهترازبدتر

      • بدون نام

        من نمی دونم چرا نظرات ما راپاک می کنید چون حقیقت و می گم متأسفم واسه این مملکت حتی نظرمون هم پاک میشه

      • ایرانی

        اقاحسن کلید سار مثلیکه بالاخره کلیدت کار کشا شد از برجام که نا امید شدیم از کار واشتعال وازدواج خبری نیست پس ورزشگاه رو بچسبیم کاچی به زهیچی

      • بدون نام

        خجالت بکش که میگی استعفا یه کم شعور داشته باش

      • بدون نام

        چرا استعفا؟؟؟؟

        بزار بفمیم با یه انتخاب اشتباه چقدر باید تاوان بدیم

      • ای خدا

        درود بر آقای دکتر روحانی عزیز ننگ بر بد خواهان این ملت

    • بدون نام

      خیلی ممنون جناب ریس جمهوربفکر اینهمه گرفتاری مملکت باشید ورزشگاه پیش کش

    • بدون نام

      ازگرانی چه خبرامروز اخبارفقط افزایش ۲۰درصدی اجناس وعوارض وگوشت میگه

    • بدون نام

      دقیقا مثل این میمونه که کسی حکم فیلترینگو امضا کنه و بعدش به مردم بگه من با فیلترینگ مخالفم! ما هم که گوشامون دراز

    • بدون نام

      اقای روحانی گمان نمیکنم چیزی.دیگه یرای نابود کردن مونده باشه !!!!!که رو هر چی دست گذاشتی نابودش کردی ...

    • بدون نام

      ای خدا باز هم ترس ...دوباره میخوان چه بلایی سر ملت بیاره ...اخه....هر وعده ای میده خلافش ثابت میشه

    • محمود

      وقتی ریس جمهور حمایت میکنه.اینا چه اشخاصی هستن که جلوگیری میکنن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز جان دکتر روحانی همیشه از افعال معکوس استفاده میکنند

    • فرهاد

      به معنایه دقیق کلمه ریس جمهور در جامعه ما تایین کننده نیست...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آی آی آی شیطون ....

    • بدون نام

      آقای روحانی شما به فکر ورزشکاران زن نیستید اول به فک بانوان باشید در امورات ورزشی درضمن دغدغه ۹۵درصد ملت الان معیشت اقتصاد پول دلار وام قسط قبض اجاره خونه بدبختی ازیناس نه استودیو رفتن یک عده شکم سیر

    • بدون نام

      خواهشا شما حمایت نکن پس فردا حق مردارو هم از استادیوم رفتن میگیرن.

    • بدون نام

      تاوان خیلی چیز ها رو زنان دارن به ناحق پس میدن این یه نمونه اش هست

    • چنگول خان

      داریم از بیکاری او بدبختی میمیریم روحانی تو فکر چی چیه

    • بدون نام

      مثل همیشه قشنگ صحبت می کنید
      اما دوصد گفته نیم کردار نیست

    • بدون نام

      خجالت بکش پرزیدنت.

    • دکتر

      من موندم....ریش مشکی دیده بودم ریش سفید دیده بودم....این ریش سورمه ای کجا اوردی تو اقای روحانی...چقد مردمو خام بلدی تو چ بسرمون نیومده.میدونی خوبم میدونی...ایا شایسته هست من دکترا داشته باشم بیکار باشم...تو دکترا داشته باشی رییس جمهور باشی...اخه چقد بی عدالتی...بس کن...زود استعفا بده

      پاسخ ها

      • بی نام

        جناب دکتر،استعفا بده که تو رییس جمهور بشی؟عین عدالته از نظرت؟بدی ما اینه که همه به فکر خودمون تنها هستیم

    • بدون نام

      دو صد گفته چون نیم کردار نیست

    • بدون نام

      غیر قابل انتشار

    • کامی

      ...
      یاد حرفاش می افتم که با چه لحن غلیظی میگفت :
      آنچنان به اقتصاد رونق میدهیم که .....
      حرف از ثابت ماندن قیمت دلار .....
      ارزش دادن به پاسپورت ایرانی
      و ........ خیلی ...
      ...

      پاسخ ها

      • کارمند بدبخت

        فیش حقوقی ما هر روز آب میره بسیاری از آیتمها حذف میشه مثل چی هم کار میکنم مستاجر متاهل هم هستم اگه مثل بقیه جاها بیکار بودم دلم نمی سوخت تمام اعصاب و جسم و روانم از بین رفته بیا اقتصادو درست کن ورزشگاه رفتنمون بماند اون دنیا

    • بهزاد

      آقای روحانی ....
      ما دیگه از شعارهای انتخاباتی جنابعالی خسته شدیم به فکر پول گندمهایی که از کشاورزان خریدی باش به فکر پول گلذاهایی که از کشاورزان خریدی باش به فکر نان شب کارمندان باش
      تو را به خدا قسم میدهیم دیگه به فکر مردم باش انتخابات بیش از یکسال است که دیگه تمام شده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امروز دوم خرداده و ما هنوز حقوق نگرفتیم،

        ورزشگاه رفتن پیشکش

    • بدون نام

      دیگه هیچ خبری نیست که گند برجام و .... مخفی کنه رییس جمهور دست به دامان استادیوم رفتن دخترا شده

    • بدون نام

      مثلا با فیلترینگ مخالف بودی چی شد؟ که حالا با موافقت حضور زنان در استادیوم ها چی میخواد بشه، تو این مملکت رییس‌جمهور نکته انحرافی در سرگرم کردن مردم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرگرم کردن مردم را خوب آمدی

    • بدون نام

      این خط این نشون رعیس جمهور بعدی بدتر از روحانی هست!

    • بدون نام

      مثل همیشه شو آر

    • بدون نام

      مردم ساده عادت کردن به شنیدن اینطور شعارها و روز از نو روزی ازنو این است زندگی فلاکت بار یک ایرانی شعار شعار شعار

    • آرش

      خوبه دیگه تمام مشکلاتمون حل میشه اقای روحانی فکر بیکاری و تورم و قیمت دلار و برجام و اقتصاد بعد از تحریم باش

    • بدون نام

      ایشون قرار بود نزاره کسی دستش بره رو دکمه فیلتر ..
      کلا هر چی گفتی برعکس شد .. خواهشا دیگه چیزی نگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        يا عكس خواسته هاي مردم رو بگو شايد فرجي شد

    • ایرانی

      الان مشکل مملکت با حضور بانوان به ورزشگاه حل میشه؟؟مملکت ما یه دنیا مشکل داره که قرار بود یه کارهایی بکنی اقای کلیدساز؟شما واقعا مشکلات وبدبختی مردمو نمیبینی؟؟وضع اقتصادی وقیمت های سرسام اور هرروزه کشور رو نمیبینی؟؟که چسبیدی به ورزشگاه ..قول وقرارهات چی شد اقای روحانی؟؟اینهمه وعده و وعید که دادی چی شد؟؟شما که میگفتی احمدی نژاد کار بلد نیست..اقای کاربلد..بگو ببینیم شما چه کارکردی؟؟شما چطوری اینقدر راحت شب سر بربالین میزاری درحالی که یه ملت نگران فردای خودشون هستن؟؟و....................................

    • بدون نام

      فقطططططططط حررررررررررف بزن
      حیف اون کاغذی که اسم تو رو توش نوشتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و همینطور حیف اون جوهر

    • بدون نام

      روحانی دوس داره در مورچیزی حرف بزنه که خرجی براش نداشته باشه مثل کلید صد روزه
      برداشتن تحریمها
      عدم فیلتر تلگرام
      ربنا
      ورود زنان به ورزشگاه
      کاهش تورم
      کاهش بیکاری
      دلار تک نرخی و.....
      خودش همذمیدونه مال این حرفا نیست ولی باز ...
      ....

    • بدون نام

      درود بر دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب و کاردان وکابینه ی تدبیر و امید که کشور رو از فلاکت نجات داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود درود درود

      • بدون نام

        باعث بیچارگی مردم کشور هیچ کس نیست جز هموطنانی چون شما

    • بدون نام

      رییس جمهور مجری قانون است نه قانونگذار چون وظایف خودش را نمی تواند عمل کند برای انحراف افکار عمومی سخنان حاشیه ای می زند

    • بدون نام

      شما اول زن وبچه خود را بفرست بعد مردم می فرستند

    • بدون نام

      خوب خدا رو شکر امشب راحت بخوابیم خوشبخت شدیم

    • محمد

      روحانی استیضاح کنید خواهش میکنم

    • بدون نام

      من موندم تو کشور ما دقیقا رئیس جمهور چیکارس.شعار رو که همه میتونن بدن .کی باید عملی کنه

    • بدون نام

      تا کی حرف درمانی؟؟؟ بسه بابا.جمع کنید

    • بدون نام

      الحمدالله توی این کارروحانی موفق به ایحاد اشتغال .محل خواستگاری ستادانتخابات دختران باپسران ستادازدواج آسان.گلفروشی. محل قول و قرار.پسران با دختران جایگاه دادن هدیه... دعای خیر پشت سر او باقیست دیگر درکشور نسل پیر هم نداریم .نحند پاشو برو نوبت بلیت استادیوم بخر

    • راضیه

      موقع انتخابات دستمال بنفش برداشتی گولمون زدی حالا هم با این حرفا ما رو خام کن.اونطرف هم پیچ گرونی دلار رو هی بیشترکن.بیشتر کن بیشتر کن .تورم رو ببر بالا بالای بالا تو ابرا.ای خدا شکر

    • بدون نام

      یه ذره فقط یه ذره حیا کن

    • بدون نام

      این حمایت مثل حمایت از فضا ی مجازی است

    • علی

      جناب روحانی عزیز ...یکبار جستی ملخک ....

    • بدون نام

      این حرفا و شعارها دیگه جواب نمیده آقای دکتر. لطفا به درد ملت برسید

    • بدون نام

      هی ملت رو با این سرگرمی های بچه گونه مشغول کنید جونای‌ بی‌تجربه‌ هم بگن آه چه رییس جمهور با فرهنگی داریم....برو عمو خودتی

    • بدون نام

      نه آقای روحانی اگر کمی شهامت بخرج میدادی نمی گذاشتی افراطیون بهانه خروج از برجام رادست آمریکا میدادند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ خودش افراطيه

      • بدون نام

        شدی کاسه داغ تر از آش؟؟
        خود روحانی هم اعتراف کرد که آمریکا بدعهده،

    • بدون نام

      جناب روحانی، بجای این حرفا لطفا بفکر معضل بیکاری و اقتصاد کشور باش،

    • خلیلی قوشچی

      اون کسی که گفته اش با عملش یکی بود ملک سلمان بود که کل قوانین رو تو چند ماه عوض و عملی کرد
      وقتی آقای روحانی چیزی دست تو نیست برای چی شهار میدی؟از سعارهای بی عملتان دیده ایم که چه هستید!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا گل گفتی

    • ناشناس

      دلار...گرانی....مسکن....ازدواج...حاشیه نرو

    • مهدی

      دیگه این قد علم کردنا ...خریدار نداره

    • بدون نام

      انشاء الله خدا تقاص همه ی مردم رو ازت بگیره، زندگیتون رو پر از حوادث، غم و مشکلات کردی

    • بدون نام

      آقای روحانی مشکل ما بانوان فقط حضور در باشگاه نیست!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • علی

        ای ول ..افرین

    • بدون نام

      بارها هم بابت فيلتر نشدن تلگرام قول داده بود

    • دختران شما

      آقای روحانی اگر در جهت حل مشکلات مردم با قدرت پشتیبانی 24 میلیون رایی خود حرکت کنید بشرطی که به قدرت مردم اعتماد داشته و از هیچ کس و هیچ چیزی واهمه نکنید، باور کنید این مردم بقدری نجیب و شریف و شاکر هستند که پشتتان را هیچگاه خالی نکرده و پا به پای شما مقاومت می کنند.

    • از طرف زوج های جوان

      آقای روحانی منو همسرم یکسال است که ازدواج کرده ایم و آنچه بعنوان هزینه های ساده عروسی بود، دو دستی تقدیم صاحبخانه کردیم حالا بعد از یکسال، صاحبخانه قصد فروش خانه را دارد و خدا شاهد است آنقدر اجاره بها و پول پیش کرایه منزل سرسام آور است که هر دو قاطی کرده و بیخود و بی جهت دعوا می کنیم . خواهشاً دستور پیگیری در خصوص عدم افزایش اجاره خانه و ... بصورت مصوبه هیأت وزیران یا هر جور که خودتان میدانید به ما جوانها کمک کنید تا زندگی زناشویی مان از هم نپاشد. متشکریم.

    • نیکو

      ربنای شجریان
      رفع حصر
      حقوق شهروندی
      ...
      تلگرام
      استادیوم رفتن زنان
      لازمه های 6 سال توقف کشور و این وضع اقتصادی !!!

    • فرشاد

      کر شوم
      کور شوم
      لیک محال است که من خر شوم.

      البته شاید هم شدم...

    • بدون نام

      مابه فقط حرف زدن روحانی ومابقیشون متاسفانه عادت کردیم....

    • بدون نام

      با حرف دیگه! من هم بلدم اصلا خودم مشکل برجام و یه تنه حل میکنم. آقای نسبتا محترم با حلوا حلوا کردن ، دهن شیرین نمیشه

    • بدون نام

      این حرفارو میزنه بعد از پشت پرده دستور ممنوعیتش رو صادر میکنه !

    • بدون نام

      به فکر شغل و درآمد و امنیت زنان باشید و شرایط امنی که بتونند خودشون ورزش کنند تا سالم باشند نه اینکه برن ورزش آقایون رو ببینند.

    • بدون نام

      حرف نزن اگر ميتوني عمل كن وگرنه خاموشي بهتر است
      ما مردم گوشمون از حرفهاي بدون عمل پره

    • لاستیک

      شما اگه به فکر زنان جامعه هستی براشون اشتغال درست کن .بیمه وبازنشستگی و....هزارتا مشکل دیگه وجو دداره

    • .a

      اگه به جای روحانی اون تندروهاوافراطیارئیس جمهورمیشدن که به قعطنامه های سازمان ملل میگفتن کاغذپاره حالا باترامپ که مثل خودشون دیوانه و جنگ طلب است کشورراواردیه جنگ خانمان سوزمیکردن بچه هاشون رامیفرستادن خارج ایران خودشون هم میرفتن توسوراخ موش مردم ایران دم موشک وبمبها

      پاسخ ها

      • علی

        این همون ترفندیه که تو و امثال تو می خوان باهاش مردم را بترسونن .اما جناب این دیگه نخ نما شده .مملکت به لجن کشیده شده تو اومدی میگه اگه اون وری بود جنگ می شد.......برو کشکتو بساب

    • بدون نام

      پناه بر خدا ازین کمیته های عملیات روانی

    • بدون نام

      آقای روحانی ودیگر مسولین شگردشون اینه وقتی خطررو احساس میکنن باحرف طرفدار پروپا قرص ملت میشن .یه زمانی مااز روی صداقت نه سادگی اینارو باور داشتیم چونکه فکر میکردیم واقعا مرد خدا هستن اما اینجور نبود .بقول شاعر: آزموده را آزمودن خطاست

    • بدون نام

      خواهر بنده زن سرپرست خانوار است 2 سال كه بيمه او را قطع كرده اند و هيچگونه كمكي و امدادي از هيچ يك از سازمانها به او نميشود او هيچگونه حقوقي و درامدي ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج