قالیشویی بانو _استیکی
۷۱۹۸۷۶
۵۵۱۴
۵۵۱۴
پ

محتوای حمایت‌شده

تزریق فیلر اندامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

استفاده از اسکن سه‌بعدی و ساخت الگوهای تجسمی نمایشی مخصوص بیمار، تصمیم‌گیری برای انتخاب نوع عمل مورد نیاز و میزان تغییر (در بازه محدود) در فرد و اصلاح عدم قرینگی، کمک به شناسایی نقطه دقیق تزریق و میزان آن برای بیمار را بسیار آسان کرده است.

داشتن بدنی خوش‌فرم از گذشته تا به‌ حال یکی از استاندارهای زیبایی بوده است. استانداردی که هنوز هم افراد زیادی به خصوص خانم‌ها به دنبال آن هستند. روش‌های مختلفی برای داشتن بدنی خوش‌فرم وجود دارد که برخی از آنها تهاجمی هستند و برخی ایمنی بیشتری دارند. به‌طور کلی تجربیات اکثر پزشکان و بیماران نشان می‌دهد که استفاده از فیلرهای تزریقی، در مقایسه با جراحی‌هایی مانند پروتز وتزریق چربی ویا جراحی پلاستیک نتایج بهتری را ارائه می‌دهد و ایمنی بیشتری دارد.تزریق فیلر یک تکنیک غیرتهاجمی است و عوارض جانبی کمی دارد.

تزریق فیلر اندامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

امروزه تزریق فیلرهای کلاژنساز یا پرکننده یک روش آسان، غیر جراحی ، مؤثر و تقریباً بدون درد برای ازبین‌بردن علائم اولیه پیری و افزایش زیبایی بدن  میباشد، و به طور کلی تقاضا برای این روش درمانی غیر جراحی همچنان در حال افزایش است و بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است. تنوع و ایمنی ژل‌های پوستی به‌منظور بهبود بیشتر ظاهر  بدن، یکی از دلایل این محبوبیت است.

فیلر اندامی چیست؟

فیلر اندامی یا فیلر بدن یکی از اقدامات زیبایی است که با هدف جوانسازی و از بین بردن چین و چروک انجام می‌شود. البته کاربرد اصلی تزریق فیلر به بدن حجیم کردن اندام‌های مختلف است که سبب اصلاح فرم این اندام‌ها می‌شود. ژل تزریق شده برای این روش بر پایه اسید هیالورونیک است که سازگاری خوبی با پوست و بدن دارد و ظاهر طبیعی تری را به وجود می آورد زیرا بدن به صورت خودکار این اسید را تولید می کند.

تزریق فیلر اندامی چگونه انجام می شود؟

مدت زمان انجام این روش بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه است. قبل از شروع درمان از محل عکس گرفته می‌شود. پس از اولین جلسه ملاقات، لازم است یک ارزیابی پیش از درمان با رسم خطوطی روی پوست ناحیه مورد نظر انجام شود. بعد از مشخص شدن بخش‌های مورد نظر مقدار مشخصی از فیلر به بیمار تزریق می‌شود.

نتایج این فیلرها فوری است و می‌تواند تا ماه ها  باقی بماند. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که هیالورونیک اسید می‌تواند تولید کلاژن طبیعی در بدن شما را تحریک کرده و تا ماه‌ها پس از درمان به بهبود فرم بدن ادامه دهد.

بررسی انواع تزریق فیلر اندامی

تقریباً همه ژل‌های پوستی می‌توانند نتایج خوب و یکنواختی را به شما ارائه دهند، اما بسته به محصول مورداستفاده، نحوه انجام تزریق متفاوت است. به‌عنوان‌مثال، تزریق ژل تقویت‌کننده کلاژن با تحریک تولید کلاژن طبیعی بدن، ظاهری نرم‌تر و صاف‌تر ایجادمیکند اما فیلرهای تزریقی  شامل فیلرهای اسید هیالورونیک ،با تجمیع بافت نرم و جذب مولکول‌های آب بر روی پوست عمل کرده و پوستی شاداب وبرجسته تر  برای شما به ارمغان می‌آورد.

تزریق فیلر اندامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

1-فیلرهای کلاژنساز

کلاژن یک پروتئین طبیعی است که در استخوان‌ها، غضروف‌ها، تاندون‌ها و پوست شما وجود دارد. با افزایش سن، بدن به تدریج کلاژن کمتری تولید می‌کند و کلاژن موجود شروع به ضعیف‌شدن و تجزیه می‌کند.

ژل‌های پوستی تقویت‌کننده کلاژن با کمک به تولید طبیعی کلاژن بدن و با افزایش تولید کلاژن، ساختار حمایتی پوست را  تقویت کرده و ظاهر پوست در آن ناحیه بهبود پیدا می‌کند.

تزریق ژل تقویت‌کننده کلاژن یک روش نسبتاً ساده است. که پزشکان یا جراحان زیبایی با استفاده از یک سوزن کوچک تزریق را در نواحی مورد نظر انجام می‌دهد. این روش را می‌توان با بی حسی موضعی ترکیب کرد تا دردی حس نشود.مزایای طولانی مدت ژل‌های تقویت کننده کلاژن با گذشت زمان مشاهده خواهد شد. ماندگاری ژل کلاژن درصورت تکمیل پروتکل درمانی ،طولانی خواهد بود و در صورت نیاز ویابنابه درخواست  مراجعه کننده ،امکان افزایش و تزریق مجدد وجود دارد. فیلرهای کلاژنساز پوستی می توانند به رفع سلولیتهای بدن نیز کمک کنند.

2-ژل های اسیدهیالورونیک

پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک اولین بار در ایالات متحده در اوایل دهه ۲۰۰۰ وارد بازار شدند و امروزه یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزریق دربدن هستند و امروزه استفاده از فیلرهای اسید هیالورونیک به یکی از برترین روش‌های زیبایی بدون جراحی تبدیل شده‌اند و پس ازبوتاکس دومین عمل زیبایی غیر جراحی در سال ۲۰۱۷ بوده‌اند. اسید هیالورونیک هم مانند کلاژن در پوست ما وجود دارد و به حفظ حجم و نرمی بدن کمک می‌کند.

عملکرد اصلی اسید هیالورونیک در بدن ما حفظ تعادل مناسب رطوبت، از طریق توانایی جذب و نگه داشتن آب در خود است. پرکننده‌های اسید هیالورونیک با به‌دام‌انداختن مولکول‌های آب در زیر سطح پوست، پوست و نواحی مختلف را به‌طور مؤثری هیدراته کرده و در نتیجه ظاهری زیباتر به آن می‌بخشد‌.

کدام نواحی بدن نیاز تزریق فیلر اندامی دارند؟

درک آنچه که در شکل‌گیری وزیبایی فرم بدن نقش دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر متوجه شوید کدام قسمت نیاز به تزریق ژل دارد. اما باید بدانید که نمی‌توان فرم خاصی را به عنوان فرم  ایده‌آل ویا  نرمال را بطور کلی بیان کرد  چون سلیقه‌ شخصی در این مورد موثر است .

1-برآمدگی باسن

تزریق فیلر به‌منظور لیفت و بزرگ کردن باسن انجام می‌شود. در سال‌های اخیر اندام برجسته و باسن برجسته و بزرگ یکی از معیارهای زیبایی زنان شمرده می‌شود. از این رو خانم‌های زیادی سعی می‌کنند به روش‌های مختلف لیفت باسن انجام دهند و به این فرم بدنی دست پیدا کنند.این روش برای افرادی که بطورژنتیکی باسن کوچکی دارند یا بدلیل افزایش سن یا کاهش وزن ،باسن انحنای خود رااز دست داده است و یا افرادی که می خواهندفقط باسن بزرگ و برجسته تری داشته باشند قابل استفاده است.

تزریق فیلر اندامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

2-تزریق ژل به گودی بغل ران یا کنار ران (تزریق ژل به هیپ دیپ)

بعضی از افراد فرورفتگی‌هایی در کنار ران خود دارند که نیازاست  تا آنها را پر کنند. تزریق ژل به کنار ران این افراد تأثیر به‌سزایی در فرم‌دهی وزیبایی ران‌ خواهد داشت.

3-تزریق فیلر بیکینی خانم ها

درخانمها یکی از نواحی که جهت جوانسازی و بهبود ظاهر قابل انجام است ،تزریق فیلر به ناحیه ی بیکینی ست . که در اعتمادبنفس و رضایت فردی بانوان بسیار تاثیرگذار است .

4- تزریق فیلر به ساق پا

افرادی که  ساقهای  بد فرم، بسیار لاغری دارند، می‌توانند برای اصلاح فرم پاها به دکتر مراجعه کنند.یکی دیگر از گروه‌هایی که می‌توانند از این روش استفاده کنند، کسانی هستند که دچار آتروفی پوست پا شده‌اند. در این موارد معمولا برای درمان آتروفی و جوان سازی بخش‌های فرورفته‌ی پا می‌توان از تزریق ژل کمک گرفت. البته اگر کسی می‌خواهد از این روش استفاده کند، بهتر است بالاتر از ۳۵ سال باشد.

5- تزریق فیلر به سینه ها

درخانمهایی که سینه های کوچک و یا تا حدی افتاده دارند،این روش درمانی مخصوصا با تزریق فیلرهای کلاژنساز طرفداران زیادی دارد.

چه کسانی نباید فیلر بادی تزریق کنند؟

به طور کلی افرادی که دارای شرایط زیر هستند، بهتر است تزریق فیلر بادی انجام ندهند:

  • ژل‌های تزریقی برای افرادی که دچار حساسیت پوستی، انواع آلرژی و آکنه هستند، باید با بررسی پزشک صورت بگیرد.
  • تزریق ژل‌ها در مناطقی از بدن با پرفیوژن ضعیف یا مناطق عفونی یا التهابی انجام نمیشود
  • در مناطقی که قبلاً با سیلیکون مایع یا سایر پرکننده‌های دائمی مانند فیلرگانا  تحت درمان قرار گرفته‌اند، تزریق ژل‌ انجام نمیشود ، زیرا ممکن است منجر به التهاب یا عفونت شود.
  • اگر بیمار به هر یک از اجزای ژل حساسیت دارد، استفاده از ژل ممنوع است.

تزریق فیلر اندامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مزایا و معایب تزریق ژل به بدن در مقایسه با تزریق چربی ویا جراحی چیست؟

این روش زیبایی درصورتیکه توسط پزشک متبحر و کاربلد انجام شود، دارای مزایای زیر میباشد:

  • عوارض کمی دارد
  • نسبت به جراحی ساده‌تر است
  • دوره‌ی نقاهت کوتاهی دارد
  • درد کمی دارد
  • در صورتی که از نتایج آن راضی نباشید، بعد از مدتی اثرات آن از بین می‌رود.
  • نسبت به جراحی هزینه بسیارکمتری دارد

تنها عیب این روش آن است که داِیمی نیست ولی در صورتیکه در زمانهای مشخص تزریق تمدید شود ، ماندگاری بالایی خواهد داشت ودر صورت عدم تمدید تا 40 درصد باقی خواهد ماند .هرچندکه در تعدادی از افراد نیاز به تمدید مجدد وجود ندارد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به بدن  چیست؟

بعد از تزریق فیل اندامی انجام اقدامات زیر می‌توانند مفید باشند:

  • درتزریق ساق پا ،ازایستادن طولانی مدت برروی پاها بپرهیزید.
  • بهتراست تا ۴۸ ساعت بعداز تزریق استراحت کنید. واز سیگارو قلیان والکل استفاده نشود.
  • ازانداختن وزن خود برروی محل تزریق پرهیزکنید.
  • روی محل تزریق فشاروارد نکنید و از پوشیدن لباسهای خیلی تنگ یا گن تا ۴ هفته اجتناب کنید.
  • اجسام سنگین بلندنکنید.
  • از دویدن و پریدن اجتناب کنید.
  • تا ۴هفته در استخر و دریا شنا نکنید.
  • تا دوهفته از داروهای رقیق کننده خون و مکملهای گیاهی استفاده نشود.

تزریق فیلر اندامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

عوارض تزریق فیلر بادی چیست؟

ممکن است در طول درمان احساس ناراحتی کنید و درد جزئی در محل تزریق ایجاد شودویا بلافاصله بعداز تزریق دچار کبودی یاتورم شوید که تمام این موارد در عرض چند روز ازبین میرود.

علایمی که در صورت ایجاد حتما باید پزشک خود را مطلع کنید شامل :تب ولرز، درد شدید ،تحریک و خارش

هزینه داشتن بدنی زیبا با تزریق ژل چقدر است؟

برای داشتن بدنی زیبا با تزریق فیلر نیازمند مشاوره با دکتر هستید.و نمی‌توان به شما قیمت دقیقی از این بابت داد. اما می‌توان با مراجعه به پزشک به خوبی از قیمت انجام این فرایند آگاهی داشته باشید. فاکتورهای موثر در قیمت شامل نوع فیلر تزریقی، میزان فیلر تزریقی و تبحر پزشکی که این کار را برای شما انجام می‌دهد، میباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج