مشکل ویندوز ۱۰ با SSDهای اینتل جدی است!
وبسایت سخت افزار - امیرحسین آریایی: در روزهای گذشته مطالبی گوناگون در زمینه مشکلات بیلد جدید ویندوز ۱۰ با سیستم های حاوی سالید درایو های اینتل منتشر شده بود که به دلیل عدم رسمیت آن، از انتشار این مطلب خودداری کردیم. اینک اما این داستان رنگ بوی جدی به خود گرفته و مشکلات کاربران کاملا محرز شده است. قضیه از این قرار است که مالکان برخی از SSD های اینتل، پس از نصب بروزرسانی ماه آوریل ویندوز ۱۰، دچار مشکل راه اندازی پیاپی یا حلقه بوت شده اند که در آن سیستم به طور مداوم راه اندازی مجدد شده و پایدار نخواهد بود.
وبسایت سخت افزار - امیرحسین آریایی: در روزهای گذشته مطالبی گوناگون در زمینه مشکلات بیلد جدید ویندوز ۱۰ با سیستم های حاوی سالید درایو های اینتل منتشر شده بود که به دلیل عدم رسمیت آن، از انتشار این مطلب خودداری کردیم. اینک اما این داستان رنگ بوی جدی به خود گرفته و مشکلات کاربران کاملا محرز شده است. قضیه از این قرار است که مالکان برخی از SSD های اینتل، پس از نصب بروزرسانی ماه آوریل ویندوز ۱۰، دچار مشکل راه اندازی پیاپی یا حلقه بوت شده اند که در آن سیستم به طور مداوم راه اندازی مجدد شده و پایدار نخواهد بود.
در حال حاضر دلیل فنی و علمی این مشکل اعلام نشده است؛ هیچ گونه وصله ی هات فیکس نیز در دسترس نبوده و اینتل به کاربران این سیستم ها توصیه کرده است که از نسخه پیشین ویندوز ۱۰ استفاده نمایند. انتظار می رود که پس از یافتن ریشه مشکل، مایکروسافت به سرعت نسخه جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. اما جالب است بدانید که بیلد آوریل ویندوز ۱۰ برای کاربرانی که از سیستم های حاوی SSD های اینتل بهره می برند، از دسترس خارج شده است. از سوی دیگر، تحقیقات اینتل نشان می دهد که مدل های Intel SSD ۶۰۰ و Intel SSD Pro ۶۰۰۰p تنها مدل های ناسازگار با نسخه آوریل از ویندوز ۱۰ هستند. علاوه بر راه اندازی مجدد (Boot Loop)، رفتن به UEFI نیز جزو مواردی است که در این راستا گزارش شده است.
ارسال نظر