تردد در اتوبان تهران - کرج پولی میشود؟
تسنیم به نقل از وزیر راه و شهرسازی نوشت: واقعیت این است که با کسری منابع بسیار زیادی مواجه هستیم و دو انتخاب داریم: یکی این که کمتر کار کنیم یا اینکه بیشتر کار کنیم اما از نوع تجاری. فکر می کنم هم مردم، هم نمایندگان مجلس و هم وزارت راه این اجماع را داریم که امکانات بیشتر بهتر از کم کردن باشد.
تسنیم به نقل از وزیر راه و شهرسازی نوشت: واقعیت این است که با کسری منابع بسیار زیادی مواجه هستیم و دو انتخاب داریم: یکی این که کمتر کار کنیم یا اینکه بیشتر کار کنیم اما از نوع تجاری. فکر می کنم هم مردم، هم نمایندگان مجلس و هم وزارت راه این اجماع را داریم که امکانات بیشتر بهتر از کم کردن باشد.
عباس آخوندی با بیان " در حال حاضر با احتساب موتورسیلکتها حدود ۳۰ میلیون وسیله نقلیه فعال داریم" گفت: برای کنترل این وایل نقلیه باید حتما به سمت سیستمهای هوشمند حرکت کنیم، افزون بر این باید سیستمهای هشدار، آب و هوا، ترددشمارها، توزین، اطلاعات خودرو و... فراهم شود. خوشبختانه در ۴ سال اخیر اتفاقات کمنشیری روی داده و میزان سرمایهگذاری در بخش سیتمهای هوشمند با دورههای قبلی قابل مقایسه نیست.
وی حجم سرمایهگذاری بر روی دوربین های هوشمند را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: ۱۴۱ سامانه بسیار پیچیدهای است که طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته و نیاز است که همواره به روزرسانی شود.
وی به تجاری سازی اشاره کرد و در این باره گفت: بودجه دولت بسیار محدود است و باید ببینیم از آنچه سرمایهگذاری میکنیم چقدر بهره میبریم. برای مدیریت منابع باید منابع را به پروژههایی تخصیص دهیم که بیشترین کارایی را برای مردم داشته باشد. در این حوزه چه بسا بتوانیم بخشی از فعالیتهای راهداری را به فعالیتهای تجاری تبدیل کنیم.
وزیر راه و شهرسازی از اندیشه خود برای تجاری کردن آزادراهها رونمایی کرد و در این باره گفت: آزادراه تهران-قم، تهران ساوه، کرج-قزوین و کلا آزادراههای دولتی باید در جهت ارتقای سطح سرویس و در جهت بهبود نحوه خدماترسانی، سیستم علائم، ایمنی ، هوشمند و... به پروژههای تجاری تبدیل شود تا بخش خصوصی در آن سرمایهگذاری کند.
نظر کاربران
بدوشید مردم بی گناه را بخدا اگر جلوی دزدیاتون بگیرین کافی است چه فایده
پاسخ ها
مقصر خودمون هستیم که اخبار داغ رو روی گوشی هامون نصب کردیم تا جنگ اعصاب واسمون درست کنن با حذف کردنش خیال خودمون رو راحت کنیم تا مسعولین هم با خیال راحت به بخور بخور شون ادامه بدن و ماهم دغدغه ای نداشته باشیم
فقط پو......ل
دیگه بلایی مونده سر ملت بیارید
در دیگری برای پول گرفتن از مردم
... برای راه رفتن هم باید پول بدیم
پس جناب روحاني و دولتش ميگن ما هفدهمين اقتصاد دنيا هستيم
بین اصفهان تا تهران ۶۰۰۰ تومن عوارض می گیرن. همین سه روز تعطیلی گذشته حداقل سه میلیارد تومن عوارض از مردم گرفتن در مسیر رفت و برگشت.ولی آسفالت جاده افتضاحه. خط کشی نداره. ....
تا میتونید از مردم بکنید
خیلی خوبه حتما این کار بکنید
از پس فردا نفس کشیدن پولی بکنید
هر نفس ...
از کسایی پیادروی میکنن پول بگیرید
همش پولی آب خوردن هوا خوردن راه رفتن روی زمین پولی آقای وزیر مردم توان پول دادند ندارن آقای وزیریکمی به فکر مردم باشید خدا خوش نمیاد نفس کشیدن باپول بایدانجام گیرد
بزنید به سیم آخر! هر کاری که می تونید بکنید! یه روز باید جوابگو باشید. ....
ای جان مملکت روهواست داریم رو موج سواری میکنیم
حالا کجاش دیدیم منبعد از نفرات پیاده هم بابت تردد در خیابان وپیاده رو پول می گیرند
روز پنج شنبه حدود نیم ساعت فقط توی صف پرداخت عوارض کاشان قم بودم.
این انصافه واقعا وقت و هزینه مردم این طوری هدر بره؟
حداقل وقتی خیلی شلوغه عوارض نگیرند تا این طوری ترافیک نشه
تازه بعد چهل و اندی سال یادشان افتاده اتوبان تهران قزوین باید خصوصی بشه تا عوارض آنچنانی بگیرند .و از نظر خدمات صفر...واقعا از نظر اتوبان های کشور ضعیف کار کردن ....هیچ پولی صرف آن نمیشه جناب وزیر فقط خودت میگویی پول کم دارید همین
همین که تا پول کم میاد دلار رو گران میکنید یعنی دزدی تو روز روشن از حساب ریالی ۸۰ میلیون جمعیت ایران.
نماد راه زنی در عصر جدید
حقتونه بدترین بلا باید بیاد
چزا اینقدر غلط املایی داره این متن؟!!!
روزی روزگاری مرادبیک