۶۹۵۹۳۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اردوغان، پیشنهاد میانجی‌گری فرانسه را رد کرد

سخنگوی رجب طیب اردوغان، گفته که رئیس جمهور ترکیه هر گونه تلاشی برای انجام گفتگو با "ساختارهای ترور" را رد می‌کند.

ایسنا نوشت: سخنگوی رجب طیب اردوغان، گفته که رئیس جمهور ترکیه هر گونه تلاشی برای انجام گفتگو با "ساختارهای ترور" را رد می‌کند.

دفتر ریاست جمهوری ترکیه مخالفت خود را با اعلام آمادگی پاریس برای میانجیگری میان ترکیه و نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کرد.

به گزارش سایت النشرة، ابراهیم کالین، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه ضمن اعلام مخالفت آنکارا با میانجیگری پاریس در درگیری‌ها و اختلافات این کشور با نیروهای دموکراتیک سوریه و برقراری ثبات در شمال سوریه تاکید کرد، کشورهای دوست و هم‌پیمان با ترکیه باید موضعگیری روشن و شفافی در مقابل تمامی اشکال تروریسم اتخاذ کنند.

کالین گفت: چنین پیشنهادی دور از جدیت است. نیروهای پ.ک.ک و یگان‌های مدافع خلق کرد تلاش می‌کنند تحت عنوان نیروهای دموکراتیک سوریه خود را مشروع جلوه دهند. هرگونه گفت‌وگو درباره میانجیگری و ارتباط با این گروه تروریستی دور از واقعیت است.

کالین در یک شبکه اجتماعی اعلام کرد، هرگونه اقدامی در جهت "مشروعیت‌بخشی" به این گروه تروریستی "غیر قابل قبول" است. این در حالی است که در حمله امروز (جمعه) نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در جنوب شرق ترکیه پنج سرباز ارتش این کشور کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

هم چنین بکر بوزداغ معاون نخست وزیر ترکیه در واکنش به پیشنهاد فرانسه اعلام کرد: این پیشنهاد نشان‌دهنده همکاری فرانسه با گروه تروریستی یگانهای مدافع خلق کرد سوریه است.

وی ادامه داد: رفتار ما با کسانیکه در همکاری با گروههای تروریستی به سر می برند و همراه و در کنار تروریستها علیه ترکیه حمله می کنند، همانند رفتار مان در برابر تروریستها خواهد بود و همانند تروریستها مورد هدف ترکیه قرار خواهند گرفت.

او افزود: امیدواریم فرانسه این گونه گامهایی را که عقلانی نیستند، برندارد. کسانیکه از تروریستها حمایت می کنند، در واقع دوستی با تروریستها را به جای دوستی با ترکیه ترجیح می دهند.

پنج‌شنبه دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد، پاریس برای میانجیگری میان ترکیه و نیروهای دموکراتیک عمدتا کرد سوریه آمادگی دارد و به این نیروها درباره حمایت فرانسه در برقراری ثبات در شمال سوریه اطمینان داده است. همچنین خالد عیسی، نماینده کردهای سوریه در پاریس پس از دیدار امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه با هیاتی از شمال سوریه شامل نیروهای کرد ی‌پ‌گ (یگان‌های مدافع خلق) گفت، ماکرون وعده داد نیروهای فرانسوی را به منبج اعزام کند تا از آنها در جنگ با داعش حمایت به عمل آورند و ترکیه را متقاعد کنند که در این شهر پیشروی نکند. اما دفتر ریاست جمهوری فرانسه اظهارنظری در این رابطه نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • هادی.گ

      افرین اردوغان .این فرانسه حقه بازی بیش نیست و خودش حانی تروربست هست و با این کارش میخواد اون تروریستها را شکست حتمی نجات بدهد

    • بدون نام

      فرانسه بهتر است از دنباله روی آمریکا خودداری کند آنگاه شاید بحساب بیاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج