۶۹۵۳۰۹
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

واکنش ترامپ به سفر رهبر کره‌شمالی به چین

رئیس‌جمهور آمریکا در پیام‌های توئیتری ضمن واکنش نشان دادن به سفر رهبر کره شمالی به چین، بر آمادگی خود برای دیدار آتی با «کیم جونگ اون» تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور آمریکا در پیام‌های توئیتری درباره سفر اخیر رهبر کره شمالی به چین اظهارنظر کرد.

دونالد ترامپ در توئیت اول خود نوشت: «طی سال‌ها و در دولت‌های بسیاری، همه می‌گفتند برای صلح و خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره، حتی یک احتمال کوچک هم وجود نداشت حالا اما فرصت خوبی وجود دارد که کیم جونگ اون کاری را که برای مردمش و بشریت درست است، انجام دهد. آماده دیدارمان هستم».

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت دوم خود در این باره، از تماس تلفنی اخیر همتای چینی او درباره سفر رهبر کره شمالی خبر داد؛ خبری که پیشتر کاخ سفید هم آن را در بیانیه‌ای مطرح کرده بود.

او نوشت: «شب گذشته پیامی از شی جین پینگ(رئیس‌جمهور) چین دریافت کردم که گفته بود دیدارش با کیم جونگ اون خیلی خوب پیش رفت و اینکه کیم آماده دیدار با من است. به موازات این تحولات، متاسفانه فشار و تحریم‌های حداکثری(آمریکا و متحدانش) باید به هر قیمتی حفظ شوند».

این توئیت‌ها در حالی منتشر شده که وزارت خارجه چین اعلام کرد، رهبر کره شمالی در سفر اخیر خود به پکن و در دیدار با رئیس‌جمهور چین وعده هسته‌ای‌زدایی شبه جزیره کره را مطرح کرده است.

خبرگزاری دولتی کره شمالی اما با انتشار خبر سفر کیم جونگ اون به چین، هیچ اشاره‌ای به وعده رهبر این کشور برای خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره و یا حتی نشست احتمالی وی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در ماه می نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      خوب کره ای ها از مقامات ایرانی در نشر اخبار الگو برداری کرده اند

    • بدون نام

      کره شمالی نباید جام زهر (خلع سلاح هسته ای) بنوشه . مطمئنا اگر این کارو بکنه آمریکای زورگو برای بر اندازی نظام تلاش خواهد کرد و گستاخ تر خواهد شد .بهترین کار تهدید آمریکا به زدن بمب اتم در صورت برنداشتند تحریم های ظالمانه اقتصادی هست . مطمئنا آمریکا از خسارت وحشتناک اقتصادی ناشی از بمب اتم خواهد ترسید

      پاسخ ها

      • رضا

        متاسفم ، اگر کره شمالی آمریکا را با بمب اتم بزند و در مقابله آمریکا‌هم همین کار را بکند ، ور در این بین میلیونها نفر از مردم کره و آمریکا بی گناه بمیرند ، این با کدام دین ، منش و عقل و منطق همخوانی دارد ؟! اینگونه تفکرات و نظرات فقط برای موجودات غیر هوشمند است.

      • واقعیت

        توهم زدی ؟یاچیزی زدی؟این چرت وپرتارونوشتی

      • محمد

        مغز شما دچار یه آشفتگی بنیادی میباشد حتما به یه روان پزشک مراجعه بفرمایید

    • بدون نام

      مسلما كره شمالي و اون و پدرش پرسه اي را با چين تعقيب ميكردند و اين سفر او به چين همه چيز را ثابت كرد كه دشمني انها با كره شمالي دسيسه اي بيش نبود اون يك عروسك است كه خيمه كردان ان چين بود وأنها كه به خاطر دارند و هوشمندند به ياد دارند كه چين و كره جنوبي به همراه ژاپن (تا يك سال پيش از افشاگري من ) بازيي را دراوده بودند تحت عنوان اينكه بايد به همراه امريكا به كره شمالي حمله كنند،،،،،يعني به نحوي ميخواستند تا نيروي خسته و از رمق افتاده امريكا از جنگهاي بي سرانجام را وارد جنگ ،كه نميتوان گفت شبيخوني مهلك وارد كنند و أدوات ان را در منطقه نابود كنند،،،،غير از اين فرضيه ديگري نميتواند عقلاني باشه،،،سازمان امنيت امريكا سيا بايد در أسرع وقت اين عروسك كوكي را از كار بياندازد تا بعد از اين شاهد كف زدن بيشتر ان و خنديدن به ريش بزرگاني مثل ترامپ نباشد،،،،اين طوري بقيه انها كه پشت اون و كره شمالي قايم شده بودند و امريكا و كأخ سفيد را تهديد ميكردند حساب كار دستشان ميايد و نا اميد ميشوند،،،

      پاسخ ها

      • .

        متوجه نشدیم شما ایرانی یاآمریکایی

      • بدون نام

        درود‌بر‌دونالد‌ترامپ‌که‌با‌سیاست‌این‌چاق‌کوتوله‌رو‌پنچر‌کرد!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج