۶۸۸۵۳۳
۳۲ نظر
۵۰۰۵
۳۲ نظر
۵۰۰۵
پ

احمدی‎نژاد آمادگی ایستادن مقابل نظام را دارد

حقیقت‌پور نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، معتقد است که شخصیت واقعی احمدی‌نژاد اکنون برای همه مردم آشکار شده است و حتی حامیان سرسخت او هم دیگر تاب و تحمل رفتارهای او را ندارند که به نظر می‌رسد قوه قضاییه هم سریعا به این نتیجه برسد که باید او را احضار و با او برخورد کند.

رویداد۲۴: حقیقت‌پور نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، معتقد است که شخصیت واقعی احمدی‌نژاد اکنون برای همه مردم آشکار شده است و حتی حامیان سرسخت او هم دیگر تاب و تحمل رفتارهای او را ندارند که به نظر می‌رسد قوه قضاییه هم دیگر به این نتیجه برسد که باید او را احضار و با او برخورد کند.

«احمدی‌نژاد به دنبال مهندسی کردن انتخابات در سال ۸۸ بود»، «احمدی‌ یک ضد انقلاب تمام عیار است.» و... این‌ها بخشی از سخنان افرادی است که روزی تمام قد از محمود احمدی‌نژاد حمایت کردند و اعتبار و آبروی خود را صرف او کردند.

به قول خیلی‌ها، این‎روزها احمدی‌نژاد به سیم آخر زده است و برایش فرقی ندارد که چه می‌گوید، چه کار می‌کند و چه جایگاهی دارد. او شدیدا از اینکه قدرت را از دست داده، در انتخابات اخیر رد صلاحیت شده و یارانش به دادگاه و محاکمه کشیده شده‌اند جری شده و سعی می‌کند تا با هر شیوه و روشی که شده است، از سیاست نخ نما شده فرار به جلو استفاده کند.

احمدی‌نژاد اما پا را فراتر از حد معمول گذاشته و در نامه‌ای به رهبر انقلاب، خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام و برکناری رئیس‌ قوه‌قضاییه شده است. اسحاق‌جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری اخیرا در سخنانی نسبت به تحرکات اخیر احمدی‌نژاد واکنش نشان داد و گفت: «از مقطعی به من توصیه به سکوت کردند و من هم گفتم چشم، ولی الان سر تا ذیل حکومت را به بحث گرفته و می گویند انتخابات زودهنگام و بدون مهندسی برگزار شود. وقتی نگذاشتید اقدامات او گفته شود الان باید به این حرف‌ها جواب بدهید البته اگر لازم باشد من موتور را مجدد روشن می کنم.»

منصورحقیقت‌پور، نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی،در گفت‌وگو با رویداد۲۴، با اشاره به تحرکات اخیر محموداحمدی‌نژاد و اعلام برائت حامیان‌اش از او، گفت: درک مردم از شخصیت و شناخت ویژگی‌های او، یک طیفی از درجات را دارد. یک بخشی مانند من و امثال من که زود متوجه شدیم و باعث شد تا علاوه بر برخورد از برخی مناصبی که داریم هم عزل شویم. اما برخی هم گذاشتند برای ۸ سال بعد که متوجه اقدامات و تحرکات او شوند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه اکنون هم جای خوشحالی دارد که برخی بالاخره متوجه شخصیت احمدی‌نژاد شدند، تصریح کرد: خدا را شاکریم که فرصتی پیش آمد تا این افراد مجددا حقیقت را پیدا کنند. واقعیت مطلب این است که شخصیت احمدی‌نژاد افت و خیزهای فراوانی داشته است. او زمانی خود را شمشیر برنده‌ی نظام و انقلاب برای اجرای عدالت و اهداف نظام معرفی کرد، اما یک زمانی هم در مقابل ولی فقیه ما ایستاده است.

حقیقت‌پور با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد اکنون طینت و شخصیت واقعی خود را به همگان نشان داده‌ است، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد نشان داده که آمادگی کامل دارد تا در مقابل انقلاب، نظام، رهبری بایستد. این رفتارها برای بسیاری از افراد و حتی آن‌هایی که روزی حامی سرسخت او بودند، قابل تحمل و دفاع نیست. همان‌هایی که به او رای دادند و از او حمایت کنند تا شمشیر برنده انقلاب در مقابل دشمنان باشد اما اکنون که می‌بینند این شمشیر دست خود را می‌برد، قطعا مردم این شمشیر را خورد می‌کنند.

نماینده سابق مردم اردبیل، با بیان اینکه ممکن است برخی از حامیان احمدی‌نژاد، در همان سال‌ها به شخصیت واقعی ایشان پی نبرده بودند، گفت: آقای احمدی‌نژاد دوره اول ریاست جمهوری با دوره دوم ریاست‌جمهوری فرق دارند. احمدی‌نژاد دوره اول یک انسان ساده زیست و به ظاهر عدالت‌گرا بود و با شخصیت دوره دوم ریاست‌جمهوری‌اش کاملا تفاوت داشت.

مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قوه قضاییه و برخی از مسئولان فعلا مقداری احترام او را نگه داشته‌اند، تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم چرا با او برای رفتارها و تحرکاتش برخورد نمی‌شود، اما طبیعتا قوه قضاییه هم به این نتیجه می‌رسد که کم کم او را احضار و با او برخورد کند. این هم البته سنت خوبی در نظام ما نیست که تقریبا اکثر روسای جمهور ما به این روز بیافتند. به هر حال امیدوارم که ایشان به زودی هدایت شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ح

      با همه این تفاسیر شخصیت اقای احمدی نژاد از خیلی از مسئولین فعلی دولت بهتر است

    • نگار گرگعلی 11ساله از،،،،،

      ...بهت گفتم که راجع به احمدی نژاد چیزی ننویس

    • بدون نام

      خخخ. این نماینده ها چرا اینطوری اند؟؟؟ کلا در اشتباه هستن.. اتفاقا مردم بیشتر از این اخلاقش خوششون میاد. فقط اصولگراهایی که احساس خطر کردن ازش جدا شدن..

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        فقط کسانیکه احساس خطر کردن از لو رفتن کارهاشون ترسیدن وگرنه بیطرفانه گوش کنید حرف بدی نمی زند حرفاشون اینه که چرا بعضیا بدون اینکه به کسی پاسخگو باشن دارای قدرت نامحدودی هستن و میگه این رویه باید اصلاح بشه، بعدشم اگر اینقدر که شما میگین مردم از ایشون ناامید شدن و دیگه طرفداری نداره، چرا بهانه دستش دادین؟ وقتی مطمئنین که رأی نمیاره چرا رد صلاحیت کردین اگر شرکت میکرد و رای نمیاورد بهانه ویا پشتوانه ای نداشت که بخاد با کسانی مثل لاریجانی سرشاخ بشه، ولی مثل اینکه شما هم خوب میدونید که اگر ایشون نامزد میشد احتمال رای آوردنش بالا بود

    • بدون نام

      برو بابا، آقای احمدی نژاد تازه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شده و این یعنی امام خامنه‌ای میدونن که ایشون در خط ولایته.

      پاسخ ها

      • بهزاد

        خخخخخ تو دیگه خیلی پرتی.....

      • بدون نام

        واسه کی میگی میترسن پته همه رو بریزه روی آب ...کسی که رای ش رو اسکناس شمار نمیتونست تو یه ساعت بشماره و یه ساعته بعدا آز رای گیری شد رئیس جمهور حالا چون میخواد حقیقت گویی کنه شده اخی

      • بدون نام

        بلاخره مجمع هم یک دلقک می خواد

      • بی نام

        اتفاقا آقای احمدی نژاد فردی شجاع و جسور و مدافع حق و حقیقت است

    • بدون نام

      احمدی نژاد تو قلب مردم جا داره هیچکس نمیتونه بهش حرفی بزنه چون حرف حق میزنه

    • بدون نام

      احمدی نژاد تو قلب مردم جا داره هیچکس نمیتونه بهش حرفی بزنه چون حرف حق میزنه

    • بدون نام

      مملکت شده چاپلوس خانه تا درقدرت بود همه این ادمها از صد تاصفر می گفتند اطاعت از محمود اطاعت از خدا است نماینده امام زمان است حال چی شد ازش چیزی بهتون نمیرسه بدبختمان کردید ول کنید از جون مردم چی می خواهی برین از رانتهای استفاد کنید 4سال دیگه بقیه این حرفها را برای شما می زنند بخورید تا وقتش کانادا برای پولهای شما برنامه دارد

    • بدون نام

      احمدی الان بهترین حرفا رو داره میزنه.....

    • علی

      خدایا احمدی نژاد را در پناه خودت محافظت بفرما.... احمدی‌نژاد در خط ولایت و رهبری است.ففط با مفسدین اقتصادی سر جنگ داره.که بعضی ها از همین میترسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخ
        جوک سال رو گفتی

    • بدون نام

      افرادرا از قدرت جدانکنید وحتی دوز انرا خیلی کم نکنید در غیر اینصورت مخالف نظام می شوند چون ظاهرا قدرت درایران مزه خاصی دارد.

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد در خط ولایت است (نظر من به نظر آقای رئس جمهور نزدیکتر است)

    • بدون نام

      وجدانن من خودم اهل اردبیلم این حقیقت پور خیلی گم نام ومورد غضبه ماست الان که اسمشو خوندم یادم اومد کیه. اتفاقا نه اینکه احمدی نژاد استاندار اردبیل بود وقیافه اردبیل واز دهات به استان تبدیل کرد وساخت وساز زیادی انجام داد کلا جماعت اردبیل پشت سرش نماز میخونن ودوسش دارن. متاسفانه تا بحال نتونستیم نماینده درستی به مجلس بفرستیم.هرکی رفته الوده شده وفقط جیباشو پر کرده. ای کاش یه فیلتر یانظارتی واسه نماینده ها باشه. نماینده فقط قاضی پوره اورومیه

    • بدون نام

      حقشونه اونایی که بزرگش کردن
      هاله نوردیدن
      فرستاده خدا وامام زمان خواتدن
      رجایی زمان
      حالا جواب این گوته فکریها ومتحجرین دلواپس همینه

    • پارمیس افضلی

      شما برو اون پلاک ۹۱ تونو که از ۱۰۰ نفر ۹ نفر مثله ادم تو جادهها رانندگی میکنن رو تحلیل کن لوبیا خودشو داخل میوه کرده خیلی زوده واست در باره شخصی داری حرف میزنی که ۹۰ %حامیش هستن بررررررررو بشین بابام

    • بدون نام

      شما نمایندگان ومدیران بجای بحس ودعوا کار مردم انجام دهید واحمدی نژاد مرد دلاوره

    • بدون نام

      احمدی نژاد ۸ سال زییس جمهور بود تمام قد ، اگر بگید بد است باید به کل نظام شک کرد . چون مسولین فعلی هم در آینده با این عملکردشان صد در صد مجرم خواهند بود .

    • میثم

      احمدی‌نژاد هم اکنون ۴۰ میلیون نفر حامی و پشتیبان دارد .
      کارگرها . فقرا. قشر ضعیف.
      ۹۰٪مردم از دولت روحانی رضایت ندارند .

    • بدون نام

      بابا گول حرفای احمدی نژاد رو نخورید این به فکر منافع خودشه نه مردم . هرچی گرونی ، بیکاری ، دزدی الان هست از زمان این مردک بی فکر به وجود اومد . محمود بی غم "بمیری"

    • مخ

      ایشان در خط ولایت فقیه هستن رهبر انقلاب را هم دوست دارد شما در فکر چه هستید اگر هم محاکمه شودنظام دستور رهبری باید باشد ما مطیع فرمان رهبری هستیم

    • بدون نام

      فقط واقعیت رامیگوید،حقیقت تلخ است،درودبراحمدی نژاد

    • بدون نام

      هرکی حرف حق بزنه میشه اخ
      درود بر دکتر احمدی نژاد حامی مظلومان

    • بدون نام

      احمدی نژاد همان موقع هم مردایستادن بود اماعده ای فریب کار وریاکار به اوگفتند اگررازهای پنهان رافاش کنی وبخواهی باملت همگام وهمراه شوی؛آنوقت پشت به رهبری کرده ای ارمانهای انقلاب رازیر پا گذاشته ای؛ ؛وطبق قانون جرمش سنگین است

    • بدون نام

      بیچاره احمدی نژاد

    • مجید

      فقط احمدی نژاد ........ خیلی مرده

    • بدون نام

      اما عزت و رشادت اوبین مردم وطرفدارانش بیشترشده ...

    • بدون نام

      مموتي پس چرا قيافت إينطوري شدي پس،،،،،،،مموتي ديديييييي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج