۶۸۸۱۳
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

حراج عفاف دختران ایرانی در منازل سفرا

عفاف و شخصیت دختران ایرانی همچنان در سفارتخانه ها و منازل شخصی سفرا در کشورمان لکه دار می شود و دستگاه های مسئول با چراغ خاموش از کنار آن ها عبور می کنند.

خبرگزاری فارس: عفاف و شخصیت دختران ایرانی همچنان در سفارتخانه ها و منازل شخصی سفرا در کشورمان لکه دار می شود و دستگاه های مسئول با چراغ خاموش از کنار آن ها عبور می کنند.

هر از گاهی اخباری از سفارتخانه ها و منازل شخصی سفرا در ایران منتشر می شود از پارتی ها و بزم های شبانه گرفته تا برپایی کنسرت و شوهای لباس.

اما تاکنون اگر بزمی بود و حاشیه ای، عده ای افراد خودفروخته، پای ثابت این مجالس بودند ولی در این روزها همسران سفرا و برخی از مسئولان کشور نیز در جمع های این سفارتخانه ها حاضر می شوند و نظاره گر استفاده ابزاری از زنان و دختران ایرانی هستند.

طی روزهای اخیر یکی از سفارتخانه های مستقر در ایران جمعی از همسران سفرا و همسران برخی مسئولان را به مراسم برپایی شوی لباس زنانه در منزل سفیر، دعوت کرد، مراسمی که ورود عکاسان مرد هم به آن آزاد بود و کارکنان مرد برنامه نیز منعی برای حضور نداشتند.

نکته قابل تأمل در این گردهمایی این بود که اکثر خانواده های سفرای ایران و همسران مسئولان ایرانی، با چادر و حجاب کامل در این مراسم حضور یافته بودند ولی مدل ها (فشن ها) از بین دختران ایرانی حدود ۲۵ ساله ای انتخاب شده بودند که بدون حجاب، روی استیج قرمز برنامه، عرض اندام می کردند و عکاسان مرد نیز، این لحظات را به ثبت می رساندند، در حالی که به این منظور می توانستند از دختران ملیت همان سفارتخانه استفاده کنند.

این جریان در حالی رخ داده است که هیچ اعتراضی نسبت به این استفاده ابزاری و تکراری از دختران ایرانی در سفارتخانه ها از سوی دستگاه های مسئول صورت نمی گیرد و نظارت و تلاشی برای حفظ حرمت زن مسلمان ایرانی در این محافل انجام نمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      مکر این دختران را به زور بردند خودشان راضی بودند یا نیاز مالی باعث این کار شده و

    • بدون نام

      اگه اون زنان و دختران مسلمان بودند که حاضر به انجام این کارها نبودند

    • بدون نام

      خود فروحته را تدبیر نیست

    • mohsen

      تف به اون غیرت که نشستن نگاه کردن من از این ادمای غیرتی و بسیجی بازی در میارن نیستم و از نسل جوان دارم حرف میزنم به فاطمه ای زهرا قسم هیچ کس قبول نمیکنه این وضع رو نمیدونم دوستان این پست هارو که با کمال بی لطفی هستش رو میزارن هاشا به این غیرت ..... به این فکر کن یه سری سفیر عجنبی جمع شن و پیک مشروب تو دستاشون دخترای ایرونی جلوی اونا رژه برن ....

    • مرتضی جعفری پور

      بالاخره باید یجوری پول در بیاورند دیگه

    • بدون نام

      جاي تاسف داره .چيزي نميشه گفت

    • ماری جون

      اینم از بدبختیو فقره
      الهی فقر ریشه کن بشه

    • سارا

      حرف بیخود نزن همه به مدلینگ به عنوان ابزار یا استفاده ابزاری نگا نمی کنن.حجاب و عفاف نباید جبری باشه.هر باید خودش انتخاب کنه.این دخترا اینجوری خواستند.

    • بدون نام

      این کارها برا ضربه ضدن به اسلام و ایران هست اما کسی متوجه اصل ضربه نیست.همه در خوابند

    • ایرانی

      وقتی یکی از شاهان ایران زمین به ترکیه سفر کرد (اولین و اخرین سفر به خارج از کشورش ) زمانی که برای استراحت به اتاقش رفت دختری را که موظف به پذیرایی خاص از ایشان بود مرخص کرد !
      اتاترک علت را جویا شد ...
      و او اظهار داشت جبران این کار شما میسر نیست چرا که نمی توانم از ناموس ایران برای پذیرایی به شما تقدیم کنم.

    • مصطفی برجعلی

      اینا واسه ما اخه،واسه از ما بهترون خوب و مفیده!
      والّا!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج