۶۸۱۸۹
۲۴ نظر
۵۰۲۵
۲۴ نظر
۵۰۲۵
پ

قبولی دختر ۱۳ ساله در رشته پزشکی

آرمیتا فرید ۱۳.۵ ساله، جوانترین داوطلب کنکور سراسری۹۲ در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شد.

عصر ایران: آرمیتا فرید ۱۳.۵ ساله، جوانترین داوطلب کنکور سراسری۹۲ در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شد.

این داوطلب ساکن اصفهان است و امسال برای اولین بار در کنکور سراسری شرکت کرده است.

وی می گوید:تا سال ۸۶ دوره ۵ سال ابتدایی را امتحان دادم و تا سال ۸۸ سوم راهنمایی را به پایان رساندم.از سال ۸۸ به بعد وارد دبیرستان شدم و ۴ سال دبیرستان را به صورت عادی گذراندم و امسال هم در کنکور شرکت کردم . من در مدرسه عادی درس خواندم و بدون اینکه کلاس خصوصی یا معلم خصوصی داشته باشم موفق شدم در کنکور سراسری قبول شوم.

قبولی دختر 13 ساله در رشته پزشکی

آرمیتا با اشاره به تلاش خود برای قبولی در رشته پزشکی افزود : کسی که هدفش قبولی در رشته پزشکی در یک دانشگاه خوب و معتبر باشد،مسلماً باید یکسال خوب زحمت بکشد و من هم این یک سال برایم خیلی سخت گذشت ،اما به هر حال این دوران تمام شد.

وی پس از لطف خداوند، نقش پدر و مادر خود را در کسب این موفقیت مهم دانست و گفت: مادرم برای ایجاد آرامش من و در روزهایی که احساس خستگی و تنهایی می‌کردم خیلی کمکم می کرد.

آرمیتا از چگونگی شرایط جلسه آزمون کنکور گفت: وقتی در جلسه کنکور می‌نشینید، ۴ ساعت سرنوشت فرد را تعیین می‌کند و این زمان را باید مدیریت کرد. در آنجا نه پدر و نه مادر و نه معلم هیچکدام حضور ندارد، فقط حضور خود فرد است و خدای او و آن توکلی که باعث آرامش و ادامه کار می شود.

وی گفت هفته قبل از کنکور استرس زیادی داشتم اما خدا را شکر که در روز کنکور اضطراب من خیلیکمتر بود. ولی در جلسه آزمون موقعی که به تستهای اختصاصی رسیدم یه مقدار استرس داشتم و حتی گریه کردم، اما خیلی سریع تصمیم گرفتم ادامه تستها را بزنم و کار را تمام کنم .

وی با بیان اینکه خیلی خوشحال است که در دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شده ،گفت: من قبل از برگزاری کنکور می دانستم که در رشته پزشکی قبول خواهم شد.

آرمیتا گفت: از دوران کودکی علاقه داشتم پزشک شوم و این در دست نوشته‌های دو سالگی ام موجود است. علوم مرتبط با بدن انسان را خیلی دوست داشتم و به همین دلیل رشته پزشکی را انتخاب کردم و علاقه مندم پس از دوران پزشکی رشته تخصصی جراحی عمومی یا داخلی را انتخاب کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حامد

      درس خوندن فقط یه چیز میخواد فقط فکر آسوده

      پاسخ ها

      • همایونی

        نه عزیرم . درس خوندن همت میخواد . درس خوندن یعنی از تفریحات دوره جوانی بزنی و با همت بلند آینده خودت را بسازی . بهتره به مسائل با دید واقع بینانه تری نگاه کنیم .

      • حامد

        اگر یه نفر یه مشکل تو زندگیش داشته باشه که حتی از تفریحات دوره جوونیش هم بگذره اونوقت میبینی که فقط با فکر آسوده میتونه درس بخونه این تجربه خودمه ، من خودم درس خوندن رو دوست دارم ولی لعنت به این زندگی با این مشکلات پی در پی اون

    • بدون نام

      جداً آفرين بر اين دختر،الان مامانم اينو ببينه ميگه:تو هم دانشجويى اينم دانشجو!مثل تو نيست كه بيشتر وقتش رو براى ظاهرش هدر بده حالا يه غلطى كرديم واسه يه ساپورت خريدن ٢ساعت رفتيم پاساژ!!!!!!
      عزيزم انشاالله كه هميشه موفق باشى...

      پاسخ ها

      • بانوی ایرانی

        مادرت دقیقاً راست گفته! از آرمیتا بپرس ساپورت داره ؟! صد در صد نداره و خوشش هم از ساپورت نخواهد آمد. شایدم اصلاً اسمش را نشنیده باشه!!!

      • همایونی

        من هم با نظر مادرتون موافقم . بهتره بجای وقت گذاشتن برای ظاهرتون درس بخونید . ضمنا پوشیدن ساپورت بخصوص با مانتوی کوتاه باعث به گناه افتادن جوانان است و شما در روز جزا باید پاسخگوی اعمال خود باشید . مطمئن باش آن روز خواهد رسید.

      • فرشته

        "بانوی ایرانی"خیییییلی باحال گفتی

    • طُرفه

      تبريك و تهنيت به اين دختر زرنگ زحمتکش و درس خوان ایرانی! در چهارده سالگی راه زندگی اش مشخص شد و دنبال دوس پسر بازیو ساپورتو ظواهر فانی و زودگذر دنیوی نشد! انشاءاله شاهد موفقیت های بیشترت باشیم.

      پاسخ ها

      • ساسان

        درس بدرد نمی خوره زندگی عشقه

    • SAINA

      دمت گرم من که همین طوری تو18سالگی می خوام کنکور بدم بعید میدونم بهتر از دانشگاه آزاده نا کجا آباد قبول بشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم همت کن و واقعا درس بخون تا نتیجه اش را ببینی

    • سپیده تنها

      امیدوارم این خانم همیشه موفق باشه و بتونه خدمات درستی رو انجام بده و من شرمسارم از خودم و خانوادم که فقط بهانه جویی میکنم

    • بانو

      هزار آفرین به خودش و پدر ومادر خوبش که از استعداد خدادادیش درست استفاده کردن همیشه موفق باشی

    • محبوب

      اخرش بيكاريه..ما اين همه خونديم چي شد.

    • همایون

      ای کاش جوانان قدر ایام جوانی را بدانند و با تلاش مضاعف در درس اینچنین باعث سربلندی خود و خانواده و کشور عزیزمان ایران شوند و ای کاش خانواده هائی که بچه های تیزهوش دارند به فکر باشند و اینچنین هوش فرزندانشان را به ثمر بنشانند.
      از مسئولان سایت خواهشمندم مصاحبه مفصلتری با ایشان انجام دهند.

    • بدون نام

      طرفه جان حالا من يه چيزى راجع به ساپورت گفتمااااا!ديگه ول نكنين هى بگين!

    • کاپیتان امین

      خر خوووووووووووووون

    • فاطمه

      واااااااااااااااااااي چه مخي داشت اون خدايايكم مخ ماروتقويت كن من دعاميكنم پرستاري قبول شم اون پزشكي قبول شده ديگه دارم هنگ ميكنم

    • بدون نام

      محبوب با نظرت كاملاً موافقم آخرش كه چى؟

    • مهرنوش

      تو که میدونستی پزشکی قبول میشی حالا گریه کردنت چی بوده ؟؟؟؟

    • سپیده

      از این استعدادها زیاد داشتیم!
      تا چند وقت دیگه این عزیز هم میره پیش بقیه...
      موندن اینجا بی فایده هست...

    • حسین فعال

      دانش اگر در ثریا باشد بقیه اش را نمیگم خودتون میدونید

    • بدون نام

      من به اين نتيجه رسيدم كه نه مدرك و نه دانشگاه مهم نيست اگر كه شما كار بلد نباشي! يعني كار بلد نباشي اما از يه دانشگاه عالي فارغ التحصيل شده باشي ارزشت نه تنها تو ايران بلكه در تمام دنيا كمتر از كسيه كه كار بلد باشه اما از بدترين دانشگاه اومده باشه بيرن! مدرك و دانشگاه فقط زماني مهم واقع ميشه كه بين شما كه از بهترين دانشگاهي و يه كسي از دانشگاه پايين تر شما خبره تر معرفي شي!
      اينو گفتم كه هم اونايي كه دارن تو تهران و شريف درس ميخونن بدونن كه همه چي تموم شده و بعد از درس يا آمريكا مياد رو هوا ميزندشون يا مستقيم ميگن بفرماييد تو يه شركت مدير شيد كه به خودشون مغرور شن و هم اونايي كه دارن تو آزاد و پيام نور و ... درس ميخونن فكر كنن ديگه بدبخت شدن!
      فقط آدم بايد كار رو بلد باشه تا بخوانش!

    • امير

      تو در شرايطي هستي كه بايد با رفتار ها و كاراي بزرگتر از سنت رفتار كني يه چيزايي ميبيني كه نبايد ببيني و اين اصلا خوب نيت
      موفق باشي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج