۶۶۴۵۷۶
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

شرایط جدید بازنشستگی کارمندان دولت

بر اساس لایحه دائمی‌شدن قانون مدیریت خدمات کشوری شرایط بازنشستگی کارمندان دولت تغییر خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور در روزهای اخیر لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری را به‌پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی، جهت طی تشریفات قانونی به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است.

بر اساس ماده ۱۰۳ جدید این لایحه شرایط بازنشستگی کارمندان دولت تغییر خواهد کرد، به‌عنوان مثال دستگاهها می‌تواننند با دارا بودن ۳۰ سال سابقه خدمت و حداقل ۵۰ سال سن کارمندان خود را بازنشست کنند. با مدرک تحصیلی بالاتر و با درخواست کارمند و موافقت دستگاه امکان خدمت تا ۳۵ سال نیز وجود خواهد شد.

بر اساس تبصره ۳ این ماده نیز دستگاهها موظف شدند کارمندان شاغل در مشاغل تخصصی با دارا بودن ۷۰ سال سن را با هر میزان سابقه خدمت بازنشست کنند.
شرایط جدید بازنشستگی کارمندان دولت
شرایط جدید بازنشستگی کارمندان دولت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بینام

      امید به زندگی در ایران چقدر است که کارمندان تخصصی تا هفتاد سالگی با هر قدر سابقه بازنگشت شوند!!!؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        پس که کارمندان حریص هستند

    • مرتضی

      خوش آمدید به جمع ما بازنشسته ها بیاید و ببینید ما چه زجری می کشیم از دست صندوق های بازنشستگی و حقوق های بخور نمیر کشورهای اروپای وقتی بازنشسته می شوند تا تفریح های آنها تازه شروع میشود از این کشور وآن کشور و ما ایرانیها مجبور میشویم وام بگیریم وتا آخر عمر باید قسط بدهیم تازه عمری باقی نیست.

      پاسخ ها

      • محمد کرمی

        موافقم چون سه وام گرفته ام و مبلغ ۶۵۰۰۰۰ تومان ازحقوقم میماند

    • بدون نام

      این قانون که دولت به خودش رای صادر کرده که فعلا روی صندلی هایی خود محکم بنشیند

    • بهزاد

      خدا را خوش نمیاد یک عده با پنج و شش میلیون تومان یا بیشتر بازنشسته بشن ویک عده با یکمیلیون بازنشسته بشن این عادلانه نیست چرا همسان سازی بازنشسته هارا عمل نمیکنید مگر ما در این گرانی زندگی نمکنیم بنده دوسال پیش با یکمیلیون بازنشسته شدم ولی همکار بنده امسال با سه میلیون وسیصد هزارتومان بازنشسته شدم چرا باید اینقدر تفاوت باشه

    • پ

      برای مدیران خیلی خیلی خوب شد . سال آخرشون نزدیک بود ۵ سال دیگه یا ۱۰ سال بیشتر خدمت میکنند چون هم جایگاه شان بالاتره و هم دستشون تو امور بیشتر و سطح حقوقشان بالاتر و هم سطح اضافه کارو کارانه پاداششون بیشتر میشه هم سنوات توپ تری میگیرند . یعنی با حقوقی یکشون میشه ۱۰۰۰ نفر شرکتی رو یکسال حقوق داد . عجب .... همه با هم هستند همه چیز بصورت قانونی برای خودشون تصویب می کنند . .جوانان مردم از بیکاری موندن ، بعد اینا .......

    • ح

      خدا نکنه این قانون عملی بشه واگر نه همه معلمان که از طریق دانشسرا وتربیت معلم سنوات گذشته جذب شدن دوران تحصیل شون جز خدمت حساب نمیشه باید اضافه خدمت کنند.

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برا اینا ک میشینن تصویب میکنن کی زنده هست تا 70 سال ببینه اونم کارگر بدبخت روزمزد چطور بیمه رد کنه با این گرونیا تا 30 سال خدا انشالا برتون داره با این قانون وضع کردنتون یکم سن و بیمه بیارین پایین الان سن مرگ و میر اومده پایین خیلیا 50 و 60 سال نمیبینن دیگه لعنتی ها...

    • . . .

      آقایان شرکت خصولتی در سازمانها درست کردند . دیدن به دلیل مشکلات مالی و نگاه بد مردم به این شرکت ها ، ممکن است درآمدشان مستمر مادام عمر نباشد ، دیگه چند شغل بودن هم در خطر است چون مردم بشدت مخالف این موضوعند ، کم کم بفکر نقشه جدید با درامد ماندگار و نجومی تا آواخر عمر افتاند و با این نقشه لایحه بازنشستگی جدید را تنظیم کردند . که احتمالا برای دفاع در مجلس دروغ های جالب و رنگارنگی خواهند گفت که بقیه اش خودتون می دونید .........

    • بدون نام

      با سلام.لطفا نمایندگان محترم در بند ب ماده 103تجدیدنظر کنند وان را به 25سال سابقه خدمت خانمها بدون شرط سنی تصویب کنند .نه با شرط سنی.با توجه که نیروهای جوان متقاضی وتحصیل کرده کار هم زیاد است.باتشکر.

    • بدون نام

      سلام.خواهشا نمایندگان مجلس در لایحه بند ب ماده 103تجدید نظر کنید وبازنشستگی زنان را به 25سال سابقه بدون شرط سنی تصویب کنید.نه با شرط سنی .باتشکر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج