۶۵۸۶۸۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کارگردان پرتغالی، شجاعت ایرانیان را آزمایش می‌کند

آنتونیو پدرو لوپز، کارگردان پرتغالی در قالب سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ورک‌شاپی به نام «شجاعت» برگزار می‌کند که طی آن شجاعت افراد را برای حضور در صحنه و استفاده از صدا و بدن خود برای بیان می‌آزماید.

خبرآنلاین: آنتونیو پدرو لوپز، کارگردان پرتغالی در قالب سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ورک‌شاپی به نام «شجاعت» برگزار می‌کند که طی آن شجاعت افراد را برای حضور در صحنه و استفاده از صدا و بدن خود برای بیان می‌آزماید.
کارگردان پرتغالی، شجاعت ایرانیان را آزمایش می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنتونیو پدرو لوپز یک اجراگر، کارگردان و تولیدکننده خلاق است. او در پرتغال زندگی می‌کند و به صورت بین‌المللی فعالیت دارد. کارگاهی که در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فجر برگزار می‌کند «شجاعت» نام دارد. این کارگاه یک کارگاه تجربی است که طی آن با به کارگیری بازی و حرکات موزون که به تئاتر و اجرا مرتبط است، شجاعت افراد را برای حضور در صحنه و استفاده از صدا و بدن خود برای بیان می‌آزماید.

بازیگران، کارگردانان و طراحان حرکت تئاتر می‌توانند از این ورک‌شاپ استفاده کنند. همین‌طور کارگردانان و نویسندگان، برای اینکه بدانند چه امکاناتی در صحنه می‌توانند ایجاد کنند. برای اطلاع از جزییات چگونگی ثبت‌نام در ورک‌شاپ‌ها به سایت جشنواره تئاتر فجر مراجعه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج