۶۵۱۴۲
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

بشار اسد چگونه زندگی می کند؟

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به بخشی از زندگی بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سایه افزایش تهدیدات به حمله نظامی خارجی علیه این کشور پرداخت.

عصر ایران: خبرگزاری فرانسه در گزارشی به بخشی از زندگی بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سایه افزایش تهدیدات به حمله نظامی خارجی علیه این کشور پرداخت.

یک بازرگان سوری که در ارتباط با مراکز قدرت در سوریه است به خبرگزاری فرانسه گفت: بشار اسد رئیس جمهور ۴۷ ساله سوریه کار را خود را به صورت طبیعی ادامه می دهد و جلساتی را با مشاوران خود برگزار می کند. در او آثار خستگی یا بحران یا فشار دیده نمی شود.

یک دیپلمات اروپایی که معمولا میان بیروت و دمشق در رفت و آمد است هم گفت : اسد در خط ملی و داوطلبانه حرکت می کند.

بشار اسد چگونه زندگی می کند؟

کارشناس دیگری در امور سوریه که خواست نامش اعلام نشود گفت که اسد از پدرش "حافظ اسد" خونسردی را به ارث برده است اما اگر او بنا بر ادعاها دستور حمله شیمیایی را صادر کرده باشد نشان می دهد بشار حکمت را از پدرش به ارث نبرده است.

یک زن هم که اسد و همسرش را هر از گاهی ملاقات می کند هم گفت: زندگی این دو، بسیار طبیعی است . اسماء (همسر بشار اسد) به میزان زیادی درگیر ساخت موزه کودکان در مرکز دمشق است. این زوج وقت زیادی را به همراه فرزندان خود می گذرانند. در چند هفته اخیر تنها تغییر روی داده این است که در جای قبلی خود نمی خوابند.

رویترز می نویسد: بشار اسد سعی می کند تصویری از یک رهبر آرام و آماده مقابله با بزرگترین چالش از زمان برعهده گرفتن قدرت در ۱۴ سال قبل تاکنون ارائه کند و این در حالی است که آمادگی های کشورهای غربی برای حمله نظامی به سوریه روبه افزایش است.

یک بازرگان سوری که در ارتباط مراکز قدرت در سوریه است افزود: در کاخ ریاست جمهوری دمشق، همه چیز آرام است. فعالیت ها در مسیر طبیعی در جریان هستند. هیچ اثری از بحران یا عصبانیت نیست. برای فرماندهی ارتش سوریه نیز همین وضعیت برقرار است.ارتش تا نهایت می جنگند.

او افزود: اسد به مشاورانش گوش فرامی دهد اما تصمیمات خود را به تنهایی اتخاذ می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • 1366

      قدرت طلبی اینها مردم را به خاک و خون کشیده بعد اینها مشغول ساخت موزه هستند و زندگی طبیعی خودشونو دارند!!!

    • babak

      اصلاً او خوب ، آقا ، نامبروان همه چی تموم اما مگه قراره ریاست بریک کشور مادام العمری باشه، پادشاهان هم یکروز از سلطنت کنارمیرن ، چهارده سال مقام اول بوده خوب بهتره جای خودشو به کسی بده که بتونه مخالفان رو ساکت کنه

    • رضا

      اینا شیعه هستن با این حجاب خانومش؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سعید

        بشار اسد شیعه نیست بلکه این تبلیغ مخالفان است که میخواهند سلفی های کله خر را توجیه کنند .نماز خواندن ایشان در عیدفطر با دست بسته را ببینید .

      • پگاه

        بشار اسد از اهل سنت هستش....

      • بدون نام

        بشار شيعه هستش.خودش گفت

    • بدون نام

      رضا چرت نگو سوريه كشور سني هست.بشار اسد هم سني است بيسواد

    • همتی

      داداش اینو بدون اگه بشار وحکومتش شیعه نبود غیرممکن بود ایران ازش حمایت کنه

    • بدون نام

      اين تصاوير و خنده ها معلوم نيست مربوط به چه زماني است.. ولي اجازه دهيد يك كم فشار بيشتر شود چه حمله خارجي يا پيشروي مخالفان يا شكاف در وفاداران... اونوقت قيافه ها ديدني است مثل قذافي...

    • بدون نام

      اين عكس كه مشخص است حداقل مربوط به ٥ سال قبل است، عكسهاي جديدتر البته مربوط به دو سال قبل و قبل از درگيري ها قيافه عيال محترمه مسن تر و بچه ها هم بزرگترند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج