۶۴۹۵۲۷
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

مقیمی: دستوری برای خروج مردم از تهران ندادم

استاندار تهران با تاکید بر آماده‌باش صددرصدی نیروهای امدادی و لزوم توجه شهروندان تهرانی به موارد ایمنی، گفت: شهروندان اخبار را تنها از طریق صداوسیما و خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران با تاکید بر آماده‌باش صددرصدی نیروهای امدادی و لزوم توجه شهروندان تهرانی به موارد ایمنی، گفت: شهروندان اخبار را تنها از طریق صداوسیما و خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

محمد حسین مقیمی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تکذیب خبری به نقل از وی مبنی بر تأکیدش بر خروج شهروندان تهرانی از شهر که در برخی سایت‌های خبری منتشر شده است، افزود: این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم و نیاز است که شهروندان تهرانی به چنین شایعاتی توجه نکنند چنین شایعاتی از اساس بی‌پایه هستند و تنها موجب تشویش اذهان شهروندان خواهد شد لذا نیاز است که شهروندان اخبار را تنها از طریق منابع رسمی همچون صداوسیما و خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

وی افزود: همه شهروندان باید ضمن حفظ آرامش خود و رعایت موارد ایمنی و هوشیاری، اخبار را تنها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

استاندار تهران تاکید کرد: لازم است شهروندان در هنگام بروز حوادثی چون زلزله از خودرو استفاده نکنند و معابر عمومی به ویژه خطوط ویژه را برای تردد خودروهای امدادی باز بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه چی پس شایعه میسازین اه شعورم خوب چیزیه

    • بدون نام

      تو لياقت نداري ودر حد واندازه اي نيستي دستور خروج از تهران صادر كني اولين كسي كه از تهران مي اندازنش بيرون تويي.

      پاسخ ها

      • استانداری

        نداريم باشه تماشامی کنم کی اخرش برندشهرتهران می شودماهاقديمهاياشماهاجديدهاکه نشنتن حرف می زندعمل نگنيدچون اتجادداريم به اين افغانیهای که نه کارشناسنانی داردنه جای ماندکانی خوب درديوارساختمانهای ادارهاراه می دهنيدبيايدتميزکن نه فقط ساختمانهای که هيچ ايرانی رازی به پاک کردن اپارتمون باغ بوستتان هوطن نيست ولی اين خارجی های خوب بلدکاسبی کن هرجای ايران باشه بی حساب کتاب بی نام نشنان وطيفم بودبگويم به بزرگترهای شهرشهروندان تهرانیهای شهرم باتشکر

    • محمدی

      سلام اقای محترم محمدحسين مقيمی اشتباه خوانيدخبرگزاری ايسنااستانداری تهران اشتباه نوشته شودماهاگفتم کی بيرون برودشهربزرک تهران جمعيتشان بيشترازشهرروستاهای که نصف جمعيتی که اماربگيرنددوباره بهتراست باتشگر

    • منيره اغطمی

      خدايا شکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج