۶۴۸۲۴۹
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

قرایی: «سدمعبر» بی‌کم‌ و کاست اکران خواهد شد

«سدمعبر»، به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار، در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی‌اش، پس از دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره بوسان کره‌جنوبی، نامزد دریافت شش جایزه بهترین کارگردانی (محسن قرایی)، بهترین فیلم‌نامه (سعید روستایی)، بهترین فیلم (بهمن کامیار)، بهترین بازیگر نقش اول مرد (حامد بهداد)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (گیتی قاسمی) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (نادر فلاح) از دومین جشنواره گلدن‌گلوبال مالزی شد.

روزنامه شرق: «سدمعبر»، به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار، در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی‌اش، پس از دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره بوسان کره‌جنوبی، نامزد دریافت شش جایزه بهترین کارگردانی (محسن قرایی)، بهترین فیلم‌نامه (سعید روستایی)، بهترین فیلم (بهمن کامیار)، بهترین بازیگر نقش اول مرد (حامد بهداد)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (گیتی قاسمی) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (نادر فلاح) از دومین جشنواره گلدن‌گلوبال مالزی شد.
قرایی: «سدمعبر» بی‌کم‌ و کاست اکران خواهد شد
این فیلم که هنوز به اکران عمومی نرسیده است، داستان قاسم، کارمند اداره سدمعبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس، همسرش، اختلاف‌نظر دارد.حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری‌نژاد، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح‌الله طاهری، مهدی میری، نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی و محسن کیایی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.محسن قرایی درباره شرایط اکران این فیلم سینمایی که مدت‌هاست به تعویق افتاده است، به «شرق» گفت: «خيلي خوشحالم كه پس از پيگيري‌هاي بسيار، امكان اكران فيلم فراهم شده و «سدمعبر» پس از فيلم «ثبت با سند برابر است» به سرگروهي ماندانا اكران خواهد شد». او در پاسخ به این پرسش که «سدمعبر» از جمله فیلم‌هایی در جشنواره سال گذشته فیلم فجر بود که مورد توجه منتقدان قرار گرفت و با توجه به اقبال فیلم، این فیلم در اکران عمومی می‌تواند مورد توجه مخاطب عمومی فیلم قرار بگیرد؟ گفت: «به‌دليل داستان‌گوبودن فيلم و ريتم بالاي آن اميدواريم كه مخاطب مانند جشنواره فجر به‌خوبي با فيلم همراه شود».قرایی همچنین درباره زمان نمایش فیلم و اینکه سال گذشته در نشست رسانه‌ای فیلم از تغییر پایان فیلم صحبت شد و با توجه به این شرایط آیا در اکران عمومی شاهد تغییری در فیلم خواهیم بود؟ گفت: «فيلم دقيقا با همان نسخه‌اي كه در جشنواره به نمايش درآمده بود اكران خواهد شد؛ بي‌كم‌وكاست».

او در پایان از فعالیت‌های اخیرش و اینکه آیا ساخت فیلم جدید را به‌زودی آغاز خواهد کرد یا خیر؟ نیز گفت: «طبيعتا ترجيحم اين است كه فيلمم اكران شود و سپس سراغ فيلم بعدي‌ام بروم، ‌اكنون مشغول نگارش فيلم‌نامه كار سومم هستم».



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج