۶۴۸۱۱۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

همکاری ایران و چین برای ساخت ۵ بیمارستان

اسناد همکاری ساخت پنج بیمارستان با حدود دو میلیارد دلار اعتبار از سوی شرکتهای چینی با استفاده از خط اعتباری فاینانس بانکهای این کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امضاء شد .

خبرآنلاین: اسناد همکاری ساخت پنج بیمارستان با حدود دو میلیارد دلار اعتبار از سوی شرکتهای چینی با استفاده از خط اعتباری فاینانس بانکهای این کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امضاء شد .

به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛بر اساس این توافق نامه ها، که به امضای دانش جعفری مشاور عالی اقتصادی وزیر بهداشت و شرکتهای چینی رسید ، بانکهای سی دی بی و اکزیم بانک چین خط اعتباری ساخت این بیمارستان ها را تامین خواهند کرد .

طبق این توافق نامه ها ، دو بیمارستان هزار تخت خوابی در دانشگاه شهید بهشتی ، یک بیمارستان هزار تخت خوابی در دانشگاه علوم پزشکی ایران ، یک بیمارستان ۳۳۰ تخت خوابی و یک بیمارستان ۵۴۰ تختی در دانشگاه علوم پزشکی تهران ساخته خواهد شد .

طبق توافق نامه های امضاء شده این بیمارستان ها ظرف چهار سال به بهره برداری خواهد رسید .

در چین همه پذیرفته اند که طب سنتی و مدرن، مکمل همدیگر هستند

وزیر بهداشت گفت: تجربه و دانش‌ بشری، همیشه قابل آموختن است و هیچ فردی از آموختن، ضرر نکرده و سفر به کره جنوبی و چین نیز برای ما آموزنده بود.

سید حسن هاشمی پس از بازدید از بیمارستان طب سنتی "گوان آن من" پکن، اظهار داشت: بازدید از این بیمارستان، فرصت مناسبی است که دوستان و همکاران ما در حوزه طب سنتی و ایرانی، بتوانند از آن الگوبرداری کنند چراکه در چین، همه پذیرفته اند که طب سنتی و مدرن، مکمل همدیگر هستند.

وزیر بهداشت گفت: طب سنتی، طب جایگزین نیست بلکه مکمل طب مدرن است و طبیعی است که برای بیماران صعب العلاج و بیمارانی که نیاز به جراحی دارند، باید از طب مدرن استفاده کرد و رشد هر یک از آنها، به معنی رد کردن دیگری نیست بلکه در تایید دیگری است.

هاشمی ابراز امیدواری کرد که طرفداران طب مدرن و سنتی در ایران، فرصت را غنیمت شمرده و با سفر به کشورهایی مانند چین و الگوبرداری، از میراث طب سنتی ما که مردم به آن اعتقاد و اقبال دارند، مراقبت کنند.

وزیر بهداشت گفت: طبیبان طب سنتی در چین، حداقل ۲۰ سال تحصیل می کنند و هیچ گاه با اطلاعات کم، اقدامات تشخیصی و درمانی بیماران را انجام نمی دهند البته در چین یک سازمان وجود دارد که پس از گذراندن دوره لیسانس طب سنتی و گذراندن یک دوره آموزشی ۳ ساله، به آنها مدرکی می دهد که می توانند به درمان بیماران بپردازند و در چین شاهد تلفیق طب مدرن و سنتی نیز هستیم.

هاشمی با بیان اینکه طب سنتی چین، ارزآوری زیادی برای این کشور به همراه دارد، افزود: بیمارستان طب سنتی پکن، روزانه ۱۰ هزار نفر مراجعه کننده دارد و در بازدیدی که از یکی از بیمارستانهای مجهز طب نوین چین داشتیم، عنوان شد که این بیمارستان نیز روزانه ۱۷ هزار نفر مراجعه کننده دارد البته خوب است که مدیریت و نظم و انضباط را از آنها یاد بگیریم که چگونه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر را مدیریت می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیریت رو خوب اومد. باید یاد بگیرید

    • بدون نام

      مگه مهندسین خودمان چشونه که کار ساخت رو باید بدید دست خارجیها ... بعد مهندسین خودمان را بیکار کرده اند ویا انقدر دانشگاه الکی زده اند که نسل بعدی نتواند حتی یک ساختمان ساده را بسازد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج