۶۴۵۷۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش اسد به احتمال حمله آمریکا به سوریه

رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه‌ای تاکید کرد که هرگونه مداخله نظامی از سوی آمریکا در این کشور به شکست می‌انجامد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه‌ای تاکید کرد که هرگونه مداخله نظامی از سوی آمریکا در این کشور به شکست می‌انجامد.

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با روزنامه روسی «ایزوستیا» گفت: رهبران غرب نمی‌توانند سوریه را به "دست نشانده" غرب تبدیل کنند.

وی در این مصاحبه در واکنش به ادعاهای مطرح شده درباره اینکه نیروهای سوری از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده‌اند، این ادعاها را "توهین به عقل سلیم" توصیف کرد.

وی گفت: رهبران غرب باید از مداخله در امور دیگر کشورها دست بردارند و اگر برخی رویای این را در سر دارند که سوریه را به دست نشانده غرب تبدیل کنند، باید بدانند که هرگز موفق نخواهند شد.

بشار اسد با تاکید بر اینکه سوریه همچنان روابط نزدیکی با مسکو دارد، گفت: روسیه هر آنچه که ما برای دفاع از کشورمان نیاز داریم، فراهم می‌کند.

وی با "تروریست" نامیدن شورشیان سوری، گفت که ده‌ها هزار شبه‌نظامی خارجی هر ماه در حال ورود به سوریه هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • babak

      خب جناب اسد، این همه کشته و زخمی و ویرانی بس نیست ؟ بسه دیگه چقدر دیگه میخواید کشش بدید، شما که چند ساله دارید با کمک بعضی ها می جنگید و هنوز نتونستید به طور کامل شورش رو دفع کنید، هنوز نمی تونید مرزهاتون رو درست محافظت کنید که طبق گفته خودتون هزاران تروریست وارد خاکتون میشه خب اینها نشانه ضعف دولت شماست دیگه، استعفا بدید تا یک فرد قدرتمند تر سرکار بیاد شاید فرجی بشه و خدا به مردمتون رحم کنه، این مقام چیه که ول کن نیستی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم برات از ته قلبم برات متاسفم فکر میکنی روشن فکری!.بعضی نظرات واقعا عالیه ولی...همه چی رو میخوای تحلیل کنی ؟آیا میشود به یه اینتلیجنت سرویس خط مشی داد.بی خیال بابک.اصلا خبر داری تو سوریه چه خبری؟همون بشین به منبع موثقت bbc فارسی و voa و گوش کن

      • babak

        کاربرعزیز، اگرشما سوریه رفتی یا نرفتی نمی دونم اما من دوسال پیش اونجا بودم، اختلاف بین مردم و گروههای مذهبی و دینی در اونجا خیلی زیاده، کاری به این ها ندارم من نه به بی بی سی و وی اوای کاردارم نه به بیست وسی و اخبارشبکه شش ایران بلکه خیلی منطقی نظرم رو گفتم آرزوی قلبیم رو گفتم،آرزوی آزادی برای کودکان بی دفاع برای تموم شدن این کشتاروحشیانه ازجانب دو طرف، من نه موافق آقای اسدم نه موافق گروههای سلفی چیزی که معلومه و نیازی به حرفه ای بودن و خبرنگاربودن نداره اینه که ایشون چند ساله با مخالفانشون درگیره و امید داره یه روزی برسه که تعداد مخالفانش به صفر برسه، ازنظرمنطقی خودت بگو آیا میشه؟ باید قبول کنه که شاید رفتن خیلی بهترباشه، حالا که نمیخوانش چرا به زور چسبیده به قدرت؟ شاه با اون عظمت و قدرتش وقتی فهمید مردم نمیخوانش گذاشت و رفت ، شاید آینده سوریه بهتربشه شاید بدتر، اما توجه داشته باش میگم شاید، اما اگربخواد همچنان برمسند قدرت تکیه بزنه مطمئن باش اوضاع سوریه بدتر خواهد شد بدتراندربدتر، چیزی که مشخصه اختلافات شدید قومی و مذهبی و حذبیه که باید با اتحاد درست بشه و این اتحاد باکمک سازمان ملل شاید بوجود بیاد که متاسفانه بشاراسد اجازه این کار رو به کسی نمیده و خودشو نخست وزیرمی دونه و حاضربه صلح نیست، این وسط مردم بیچاره چوب قدرتمندان رو دارند می خورند

      • بدون نام

        تو از اونایی که احتمالا وقتی اومدن بالا سرت گفتن شیعه هستی میخوایم بکشیمت میگی الن متوجه شدم که اشتباه فکر میکردم

      • babak

        جناب کاربرخواهش می کنم اگربا نظری مخالفی نظرتو بگو انتقاد کن ولی به شخصیت کسی توهین نکن، حتی اگه اون شخص دشمنت باشه من که همه موافقان و مخالفان رو دوست خودم خطاب می کنم، ما همه برادریم وباید هوای همو داشته باشیم، من اگه نظری درمورد کسی یا چیزی میدم فقط به خاطر اصلاحه ، شاید اشتباه کنم همه اشتباه میکنند بهتره اشتباه منو بهم یادآوری کنی نه اینکه چیزای دیگه ای بگی، ما همه انسانیم وباید با دشمنان انسانیت همونهایی که به خاطر قدرت یا پول یا برحق دونستن خودشون حاضرند جان دیگران رو بگیرندمخالف باشیم ، حالا این اشخاص چه داخلی باشند چه خارجی، نمی دونم شما طرفدارید یا آگاهیتون ازمسائل چقدره ولی خوبه که اگه ازکسی یا مسلکی حمایت می کنید با چشمان باز و آگاهی عمیق باشه، همه کسانی که خودشونو رو برحق می دونن و براحتی جان کودک و پیرو جوان رو می گیرند انسانهای بیرحمی هستند ونباید ازشون طرفداری بشه، کاربرنیازی نیست موقع کشتن ازشیعه بودن یا مسلمون بودن خودم برگردم یا دفاع کنم مهم اینه که بدون هیچ ترس و واهمه ای ازهیچ کس آدم حقیقت رو بگه و دونستن حقیقت منوط به مطالعه و شناخت بالای ما داره ، بهتره کمی شناختت رو ازخیلی چیزها بالاترببری، بدنیست

    • بدون نام

      بابك جان كاربر دومي من نيستم.

      پاسخ ها

      • حمیدرضا

        میخوای نظرت با نظر دیگران تداخل نداشته باشه خب اسمت رو بنویس عامو

      • babak

        کاش یه اسمی برای خودتون بگذارید، ممنون بهرحال تمام کاربرها و اسم دارها دوست من هستند و مخلص همشونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج