طراحی پوستر با سرچ گوگل. درباره پوستر جشنواره سی و ششم فیلم فجر که با یک سرچ ساده قابل طراحی است!
سینما دیلی: طراحی پوستر با سرچ گوگل. درباره پوستر جشنواره سی و ششم فیلم فجر که با یک سرچ ساده قابل طراحی است!
ساعاتی قبل از پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. پوستری که پیش بینی می شد با توجه به حواشی پوسترهای دو سال گذشته با دقت و کیفیت بالاتری طراحی شود. با وجود ظاهر خوش آب و رنگ پوستر امسال،به نظر می رسد این پوستر با الگو گرفتن از ساده ترین طرح های آماده فوتوشاپی که با یک سرچ گوگل در دسترس است طراحی شده. همانطور که در تصویر می بینید بالهای سیمرغ عینا از یک طرح آماده اینترنتی کپی-پیست شده است و طرح کلی برداشتی ساده از آبجکت های آماده است و به نظر می رسد باز هم وقت و انرژی لازم برای پوستر جشنواره فجر صرف نشده.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
انقدر ایرادهای بنی اسراییلی نگیرید. به نظر من که طرح زیبایی هست
بهرام شامی
به عنوان یک گرافیست متاسفم که سینما دیلی اینقدر ساده به گرافیک نگاه میکند . بنظر من کمی باید الفبای تجزیه و تحلیل را یاد بگیرید و بعد بگید پوستر قابل دسترسی هست یا نه . کجای این کار کپی پیست است. بیان تصویری این دو کار یکی است؟ بنده به عنوان یک مدرس گرافیک موافق این نگاه به ارزیابی پوستر نیستم و اینها نگاهی سطحی و هدفدار برای ارزیابی است . گرافیک یک زبان تصویری است پرنده ای که مثال زدیدد رسته که در اینترنت بوده ولی نه به این شکل و نه برای این هدف . مهم اینه که ببینیم این پوستر چقدر با اهداف جشنواره همخوانی دارد. این تفسیر شما یعنی اینکه گرافیست حق ندارد عناصر بصری خود را از جایی تهیه کند؟ با این نگاه که تمام آثار گرافیکی گرافیست های بزرگ را زیر سوال میبرید. طبیعی است که یک گرافیست میتواند از تمام المانهای بصری موجود استفاده کند . بنظر من این کار کپی نیست و نگاه تحلیل گر پوستر هدفدار و به جهت تخریب بوده که اینم از بیماری گرافیک نشات میگیرد.
نظر کاربران
عزیزان زحمت کشیدن.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
انقدر ایرادهای بنی اسراییلی نگیرید. به نظر من که طرح زیبایی هست
به عنوان یک گرافیست متاسفم که سینما دیلی اینقدر ساده به گرافیک نگاه میکند . بنظر من کمی باید الفبای تجزیه و تحلیل را یاد بگیرید و بعد بگید پوستر قابل دسترسی هست یا نه . کجای این کار کپی پیست است. بیان تصویری این دو کار یکی است؟ بنده به عنوان یک مدرس گرافیک موافق این نگاه به ارزیابی پوستر نیستم و اینها نگاهی سطحی و هدفدار برای ارزیابی است . گرافیک یک زبان تصویری است پرنده ای که مثال زدیدد رسته که در اینترنت بوده ولی نه به این شکل و نه برای این هدف . مهم اینه که ببینیم این پوستر چقدر با اهداف جشنواره همخوانی دارد. این تفسیر شما یعنی اینکه گرافیست حق ندارد عناصر بصری خود را از جایی تهیه کند؟ با این نگاه که تمام آثار گرافیکی گرافیست های بزرگ را زیر سوال میبرید. طبیعی است که یک گرافیست میتواند از تمام المانهای بصری موجود استفاده کند . بنظر من این کار کپی نیست و نگاه تحلیل گر پوستر هدفدار و به جهت تخریب بوده که اینم از بیماری گرافیک نشات میگیرد.