۶۴۲۰۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

بررسی طرح جنجالی دولت احمدی نژاد

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به اولین بخشنامه دولت یازدهم گفت: دولت درحال بررسی طرح «مهرآفرین» است.

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به اولین بخشنامه دولت یازدهم گفت: دولت درحال بررسی طرح «مهرآفرین» است .

الهام امین‌زاده معاون حقوقی رییس جمهور اظهار داشت: هئیت دولت با حضور در حرم امام (ره) با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کردند.

وی در مورد طرح مهر آفرین نیز گفت: طرح مهر آفرین در دولت در دست بررسی است.

اسحاق جهانگیری معاون‌اول رئیس‌جمهور ۱۶ مردادماه امسال در بخشنامه‌ای به کلیه وزارتخانه‌ها، شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌های دولتی تمامی استخدام‌ها و تغییر ساختار طرح مهر‌آفرین را متوقف کرد.

بر اساس طرح مهر آفرین مقرر شده بود دولت شرایط استخدام حدود ۵۰۰ هزار نفر نیرو را فراهم آورد که جزییات اجرای طرح مصوبه مهر آفرین در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه ۹۲ از سوی غلامحسین الهام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد‬.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • قراردادی

      از مدیران سایت ممنونم سایت خوبی دارین.دلمون خوش بود که بعد از مدتی سختی و حقوق کم و حرف زور شنیدن از قراردی به پیمانی تبدیل وضعیت میشیم. ولی با شنیدن لغو طرح مهرآفرین انگار دنیا رو سرم خراب شده. به دخترم قول داده بودم که اگه پیمانی بشم براش دوچرخه بگیرم ولی افسوس. هر روز میاد بالای سرم و دوچرخه میخاد ولی فقط میتونم با چشمان گریه آلود از اتاق برم بیرون. کی میخاد جواب دل شکسته دخترم رو بده؟ کی میخاد جواب خانواده کسانی که به امید تبدیل وضعیت بودند رو بده؟. خیلی ها هم که تازه استخدام شدن در حال تشکیل زندگی جدید هستند که با شنیدن خبر لغو طرح مهرآفرین زندگیشان در حال نابودی هستش و عروسی به عزا تبدیل شده. لطفا حرفهای من و امثال من رو به مسئولان دولت یازدهم برسانید

    • تعدادی از نیروهای خارج شده از کلانشهر

      با عرض سلام و خدا قوت خدمت مدیران پرتلاش سایت. لطفا مصاحبه یا خبری از مسئولان دولت یازدهم بگیرید که چرا جلوی تبدیل وضعیت به پیمانی نیروهای خارج شده از کلانشهر ها را گرفته اند؟ خیلی از کارمندان خارج شده از کلانشهر ها به امید تبدیل وضعیت به پیمانی اینکارو انجام داده اند. خانوادهای ما نگرانند و آرام و قرار ندارند. در جامعه نگرانی شدیدی ایجاد شده. منتظر خبر خوش از جانب شما عزیزان هستیم

    • جوانان

      دولت یازدهم حالا که امید را به مردم بازنگرداندن دارند امید را هم از مردم میگیرن. دولت یازدهم با لغو طرح مهرآفرین دارند ناامیدی شدیدی را در جامعه ایجاد میکنند. کسانی که با طرح مهرآفریت استخدام و تبدیل وضعیت شدن در حال ازدواج و گرفتن مراسم بودند که با شنیدن خبر لغو طرح مهرآفرین عروسی ها به عزا تبدیل شده و زندگی تازه شروع شده داره به پایان ختم می شود. کی میخاد جواب این ناامیدی ها رو بده. از مدیران سایت خواهانم که این حرفها رو به گوش مسئولان دولت یازدهم برسانند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج