۶۳۹۳۲۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سوریه مذاکره مستقیم با معارضه را رد کرد

نماینده دولت سوریه در مذاکرات ژنو با ابراز اعتراض کشورش به بیانیه معارضان در عربستان، اعلام کرد که هیأت سوری در اعتراض به این بیانیه، مذاکره مستقیم با معارضه نخواهد کرد.

خبرگزاری فارس: «بشار الجعفری» رئیس هیأت مذاکره‌کننده به نمایندگی از دولت دمشق در مذاکرات حل بحران سوریه در ژنو، اعلام کرد که کشورش با معارضه مذاکره مستقیم نمی‌کند.

الجعفری که نماینده دائم کشورش در سازمان ملل نیز هست، اعلام کرد که دمشق با معارضه در ژنو مذاکره مستقیم نخواهد کرد تا اعتراض خود را به بیانیه «ریاض-۲» نشان بدهد.

معارضان خارج‌نشین سوریه که مورد حمایت آمریکا، فرانسه و عربستان هستند، اخیرا در نشستی در عربستان مدعی شدند که برای دوره انتقالی که بشار اسد طی آن از قدرت کنار می‌رود، به مذاکرات ژنو می‌روند.

بشار الجعفری همچنین تأکید کرد، «آنکه بیانیه کنفرانس ریاض-۲ را تهیه کرده، تلاش کرده تا مأموریت فرستاده سازمان ملل [در امور سوریه] را تخریب کند و در مسیر مذاکرات ژنو-۸ سنگ‌اندازی کند.

نماینده سوری تأکید کرد که هیأت دمشق شنبه، ژنو را ترک خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این همه ظلم وجنایت و ریختن خون وگرفتن جان مردم به فجیع ترین وضع از سوی معارضان در سوریه آیا رواست آنها را انسان به حساب آورد وبا آنها مذاکره کرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج