۶۳۵۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پاتک پلیس به موبایل‌ فروشان مسروقه پایتخت

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با فروشندگان گوشی‌های تلفن‌همراه تقلبی و مسروقه و بازداشت بیش از ۱۰۰ متهم خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با فروشندگان گوشی‌های تلفن‌همراه تقلبی و مسروقه و بازداشت بیش از ۱۰۰ متهم خبرداد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، در حاشیه اجرای طرح برخورد با فروشندگان گوشی‌های تلفن‌همراه تقلبی و مسروقه در محدوده خیابان جمهوری و حافظ به تشریح جزئیات این طرح پرداخته و از دستگیری بیش از ۱۰۰ متهم در این خصوص خبر داد و گفت: یکی از سئوالاتی که همیشه از سوی شهروندان مطرح شده این است که سرنوشت تلفن‌های همراه مسروقه که از شهروندان به سرقت می‌رود چه می‌شود؟

از آنجا که اکثر سارقان تلفن‌های همراه مسروقه را به مالخران اموال مسروقه فروخته و سرانجام این تلفن‌های مسروقه با جعل کارتن و شماره سریال از سوی مالخران، به شهروندان فروخته می‌شود، پلیس موظف است این موضوع را پیگیری کرده و اقدام به ردیابی تلفن‌های همراه مسروقه کنند.

وی گفت: در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران‌بزرگ، درخواست شهروندان و همچنین شکایت‌های ارایه شده از سوی کسبه و اهالی محدوده خیابان‌های جمهوری و حافظ، مبنی بر تجمع فروشندگان گوشی‌های تلفن‌همراه مسروقه و تقلبی، پلیس‌آگاهی تهران بزرگ اقدام به اجرای این طرح کرد.

محمدیان افزود: در ابتدای طرح ماموران پلیس آگاهی پایتخت به صورت نامحسوس اقدام به مستندسازی و شناسایی چهره این افراد که در برابر یکی از مجتمع‌های تجاری این محدوده تجمع کرده و اقدام به خرید و فروش دستگاه‌های تلفن‌همراه مسروقه و تقلبی می‌کنند، کرده و با حضور نیروهای گشت یگان امداد و پلیس پیشگیری تهران بزرگ این افراد را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به نحوه اجرای طرح گفت: در ابتدا ماموران با بررسی‌های نامحسوس موفق به شناسایی این افراد که بعضا مالخر و سارق اموال مسروقه هستند و در پیاده‌روی تجمع کرده و ضمن سد معبر اقدام به توزیع گوشی‌های تلفن همراه مسروقه، تقلبی یا کارتن‌ها و شماره سریال‌های جعلی می‌کنند را در یک عملیات ضربتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیش از ۱۰۰ تن از این افراد را بازداشت کرد.

محمدیان در ادامه ضمن توصیه به شهروندان درباره دقت در زمان خرید تلفن‌همراه، تاکید کرد: شهروندان و خریداران گوشی‌های تلفن همراه مراقب باشند هنگام خرید به مراکز معتبر مراجعه کرده و در زمان تحویل کالا، مشخصات، شماره سریال و کد فاکتور را بررسی کنند و همچنین از وجود هولوگرام معتبر روی کارتن دستگاه اطمینان پیدا کنند.

وی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و پلیس برشمرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را با پلیس در میان بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      باز هم حوصله شون سر رفت.؟؟.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج