۶۳۴۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

استخدام‌ های طرح مهرآفرين متوقف شد

معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي با بيان اينکه يارانه پرداختي اين ماه از وصولي‌ها بوده، گفت: مرحله دوم هدفمندي‌يارانه‌ها بعداز بررسي مرحله اول استارت خواهد خورد.

خبرگزاری خانه ملت: معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي با بيان اينکه يارانه پرداختي اين ماه از وصولي‌ها بوده، گفت: مرحله دوم هدفمندي‌يارانه‌ها بعداز بررسي مرحله اول استارت خواهد خورد.

محمدباقر نوبخت درباره تأمين منابع هدفمندي يارانه‌ها، گفت: بر اساس وصولي‌هايي که وجود داشته و براساس ماده ۱ و ۲ قانون هدفمندي يارانه‌ها، يارانه اين ماه پرداخت شد. معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و سرپرست معاونت توسعه مديريت رياست جمهوري درباره استارت مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها، تصريح کرد: بعد از بررسي عملکرد مرحله اول هدفمندي يارانه‌ها ‌مرحله دوم اجرايي مي‌شود.

وي با تاکيد براينکه دولت يازدهم متممي براي بودجه سال ۱۳۹۲ به مجلس ارائه نمي‌کند، افزود: اصلاحيه‌اي براي بودجه سال ۹۲ به مجلس ارائه خواهيم کرد اگرچه سعي داريم تا آنجايي که امکان دارد از مکانيزم تخصيص استفاده کنيم ولي اگر به گونه‌اي باشد که تخصيص امکان‌ناپذير باشد حتما ازهمکاري نمايندگان مردم در جهت اصلاح قانون بودجه استفاده مي‌کنيم و قطعا اين اصلاحيه زودتر از پايان فصل تابستان به مجلس ارائه مي‌شود.

نوبخت درباره ارائه بودجه سال ۹۳ به مجلس، ادامه داد: قطعا قبل از ۱۵ آذر ماه لايحه بودجه ۱۳۹۳ کل کشور طبق قانون به مجلس تقديم مي‌شود. معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و سرپرست معاونت توسعه مديريت رياست‌جمهوري درباره استخدام‌هاي مهرآفرين، گفت: طرح مهرآفرين فعلا متوقف شده و در حال بررسي است و همه اين طرح ملغي نمي‌شود واز يک سو سعي مي‌کنيم بار مالي بي‌جهت و هزينه سنگين به وجود نيايد و از سوي ديگر حقوق افراد و اشخاص را هم در اين زمينه مد نظر قرار مي‌دهيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • babak

      جالبه، هرروزداریم اخباری رو می شنویم که حاکی ازلغو مصوبات هیات دولت قبلی توسط دولت جدیده ، این چه معنا داره؟ جواب با شما دوستان

    • جوانان آذربایجان شرقی

      دولت یازدهم حالا که امید را به مردم بازنگرداندن دارند امید را هم از مردم میگیرن. دولت یازدهم با لغو طرح مهرآفرین دارند ناامیدی شدیدی را در جامعه ایجاد میکنند. کسانی که با طرح مهرآفریت استخدام و تبدیل وضعیت شدن در حال ازدواج و گرفتن مراسم بودند که با شنیدن خبر لغو طرح مهرآفرین عروسی ها به عزا تبدیل شده و زندگی تازه شروع شده داره به پایان ختم می شود. کی میخاد جواب این ناامیدی ها رو بده. از مدیران سایت خواهانم که این حرفها رو به گوش مسئولان دولت یازدهم برسانند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج