۶۳۱۸۰۱
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

تکرار ادعاهای بی اساس بحرین علیه ایران

وزارت کشور بحرین اعلام کرده یک نفر را در ارتباط با حمله به خودروی پلیس این کشور بازداشت کرده و با طرح ادعایی بی پایه و اساس ایران را به دست داشتن در آموزش این فرد متهم کرده است.

خبرگزاری مهر: به نقل از «اسپوتنیک»، وزارت کشور بحرین مدعی شد که یک نفر را به اتهام حمله به خودروی نیروهای پلیس بازداشت کرده است.

بحرین مدعی شده که فرد بازداشت شده با ایران در ارتباط بوده و یک متهم دیگر این حمله نیز به ایران متواری شده است. در ادامه وزارت کشور بحرین ادعا کرده است که این باند دونفره مسئول حمله به یک خودروی پلیس بوده و ارتباط نزدیکی با نیروهای سپاه ایران داشته اند.

بر اساس ادعای بی پایه و اساس رژیم آل خلیفه شناسایی این باند دو نفره باعث شده تا از وقوع حملات بزرگی که مسئولان ارشد دولتی را هدف گرفته بود، جلوگیری شود. رژیم آل خلیفه ادعا کرده است که این باند طرحی برای حمله به سه خط انتقال نفت بحرین داشته اند و به وسیله نیروهای سپاه ایران آموزش دیده بودند.

بحرین با تکرار ادعاهای نخ نمای خود علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شده که سپاه ایران برای این افراد مواد منفجره و بودجه مالی فراهم کرده و این افراد در سال ۲۰۱۱ ابتدا به سوریه و پس از آن به ایران سفر کرده و پس از بازگشت از ایران اقدامات «تروریستی» خود را آغاز کرده اند.

چند روز پیش نیز بحرین بار دیگر ایران را به دست داشتن در انفجار لوله نفت متهم کرده بود، وزارت خارجه ایران در واکنش به این ادعاها گفه بود: ظاهرا تنها چیزی که مقامات بحرینی پس از هرحادثه ای که در آن جزیره رخ می دهد آموختند بر زبان جاری می سازند و متهم کردن ایران است آنها باید بدانند دوران این گونه سخنان واهی و دروغ و زمان چنین فرافکنی ها و اتهام زنی‌های کودکانه تمام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدئ

      همش درحال تکذیب کردن وانکارکردن هستن

    • بدون نام

      اگر قرار بود ایران در بحرین دخالت کند اوضاع چنین نبود بجای این اراجیف حکومت را موروثی و حق ابدی خاندان خود ندانید .تا شاید ایندگان از شما به نیکی یاد کنند

    • بدون نام

      بيجاره.اينو.نكى.جى.بكى

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج