آمار شکایات از اپراتورهای تلفن همراه
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات براساس وضعیت رسیدگی و پاسخ گوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی گفت: به منظور شفافسازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵ بررسی شده است.
وی افزود: در سه ماهه دوم سال ۹۶، تعداد ۴ هزار و ۶۳۷ شکایت در حوزه سرویسهای ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به ۴ هزار و ۱۲۲ شکایت (بالغ بر ۸۹%) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است. در حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات تعداد ۶ هزار و ۷۲۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد به ۶ هزار و ۶۷۵ شکایت (حدود ۹۹%) رسیدگی و پاسخ داده شده است.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخ گوئی به شکایت دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶ به صورت فصلی بررسی و اطلاعرسانی میشود.
نظر کاربران
خیلی راحت حق پایمال میکنن من ۱۲ هزار تومان شارژ ریختم وبسته هم داشتم وقتی پیامک اومد بستت تموم شده دیگه اینترنت استفاده نکردم وبعد دیدم حسابم صفره با شماره ۷۰۰ تماس گرفتم خیلی با پر وی گفتم بستت تموم شده اینترنت آزاد حساب شده فکر کنم آزاد هر دقیقه رو سه هزار تومان میشه